Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

caoimhin

Legacy Member
Dacht net hetzelfde .. Ik wil graag dat hij blijft, maar het is mss wel het moment om er het meeste geld van te krijgen nu hij nog international is ..

Exorikos

Legacy Member
Verwacht je nu echt bij een abonnement van 100€ een spel ter waarde van 50€ te krijgen? :s

Carus

Legacy Member
Exorikos zei:
Verwacht je nu echt bij een abonnement van 100€ een spel ter waarde van 50€ te krijgen? :s

€70 kost dat tegenwoordig!

Allez, wanneer gaat Kortrijk nu eens die broodnodige spits binnenhalen. Nu weer Mulemo, waarschijnlijk geen slechte transfer, maar nog een linksachter is nu niet wat ze nodig hebben é :sad:

Anoniem04

Legacy Member
Fireflies zei:
Dennis Praet (Anderlecht) nog niet opgenomen in A-kern van Anderlecht. Rare beslissing als je het mij vraag.

Snap ik toch ook niet, beloon jongens die een goede voorbereiding hebben toch.

caoimhin

Legacy Member
Exorikos zei:
Verwacht je nu echt bij een abonnement van 100€ een spel ter waarde van 50€ te krijgen? :s

Echt hé :rofl:

Carus zei:
€70 kost dat tegenwoordig!

Allez, wanneer gaat Kortrijk nu eens die broodnodige spits binnenhalen. Nu weer Mulemo, waarschijnlijk geen slechte transfer, maar nog een linksachter is nu niet wat ze nodig hebben é :sad:

Als je wat slim shopt betaal je daar "maar" € 50 voor.

Sportinggboy

Legacy Member
Dillyracer zei:
Snap ik toch ook niet, beloon jongens die een goede voorbereiding hebben toch.

Praet is het nieuwe uithangbord van Purple Talents ( net zoals Romelu Lukaku was ;) )

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Daar zijt ge vet mee als speler na een sterke voorbereiding waarbij uw hoofddoel was om bij de a-kern te geraken.

starspike

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Praet is het nieuwe uithangbord van Purple Talents ( net zoals Romelu Lukaku was ;) )

Even serieus en echt niet negatief bedoeld, maar gezien hij zowat pas bij Genk weggehaald is en toch al direkt HEEL dicht bij de A-kern aanleunt, is hij toch niet ZO een goed voorbeeld voor jullie effectieve jeugdopleiding? Allé, er zijn toch quasi even grote talenten bij jullie die wel al enkele jaren RSCA jeugdopleiding achter de rug hebben?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Die zijn net deels gestolen door Club/Genk dacht ik? :p

Ik denk in ieder geval dat de jeugd niet veel kansen gaat krijgen bij Anderlecht dit seizoen.

Sportinggboy

Legacy Member
lol , laat ons eerst begrijpen wat Purple Talents voortrekker inhoudt.( Purple talents is enkel om voetbal + school te combineren met speciale begeleiding ) Ja hij gaat met de A kern meetrainen en JA hij gaat kansen krijgen. Romelu Lukaku was bij zijn eerste jaar ( vanaf zijn debuut op zulte ) ook enkel Purple Talent. Het komt erop neer dat zij tegen de A ploeg aanleunen. Jordan Lukaku en Verboom zijn de 2 andere spelers.

Voor Praet was de begeleiding die Anderlecht beloofd ivm zijn schoolstudies een van de argumenten om naar RSCA te verhuizen

Morrissey

Legacy Member
starspike zei:
Even serieus en echt niet negatief bedoeld, maar gezien hij zowat pas bij Genk weggehaald is en toch al direkt HEEL dicht bij de A-kern aanleunt, is hij toch niet ZO een goed voorbeeld voor jullie effectieve jeugdopleiding? Allé, er zijn toch quasi even grote talenten bij jullie die wel al enkele jaren RSCA jeugdopleiding achter de rug hebben?

Onze écht grote talenten zijn al weggeplukt of worden momenteel uitgeleend. Het is idd niet zo'n uithangbord, maar het is wel een voorbeeld dat jongeren uit de jeugdreeksen kunnen doorstromen naar de grote jongens. Hij zit momenteel nog niet in de A-kern, maar dat neemt niet weg dat hij wel opgeroepen kan worden en eventueel een basisplaats kan veroveren. Ik zie die wel zijn kansen krijgen hoor dit seizoen, al was het maar enkele invalbeurten.

Van Fernando Canesin Matos daarentegen verwacht ik wel wat meer. Sterke voorbereiding, vorig seizoen tegen Lokeren heel goed, die kan het misschien wel nog maken. Basisplaatsen zal te veel van het goede zijn, maar een stevige invalbeurt is zeker niet slecht.

Maar ik vind dat Jacobs nu wel eens resoluut de kaart van de jeugd mag opentrekken. Biglia, Molins, Vargas, Deschacht, Kouyaté, stuk voor stuk geblesseerd, dan kan je al wat experimenteren. De eerste maanden zijn toch quasi van geen belang, t'zijn net deze momenten dat je het moet aandurven om Praet, Kabasele eventueel, J.Lukaku, Musonda, Matos, Marecek,... hun kans moet gunnen om er écht te staan. Dat is net het mooie aan die PO's, je kan wat experimenteren, wat zoeken naar je elftal, hier en daar eens een risico nemen en toch zijn de gevolgen schaars.

Swagger

Legacy Member
Fireflies, ik hoop samen met u dat AJ idd eindelijk wat meer de kaart van de jeugd gaat trekken. Heb ze nog bezig gezien op Dender, en daar is echt kwaliteit aanwezig.
Praet stak er bovenuit, dus die moet echt kansen krijgen in JPL.

Lorrekvk

Legacy Member
Hoeveel procent moet een club beschikbaar geven aan de bezoekers in het stadion?

Booka Shade

Legacy Member
Net de beelden is gezien van die rellen in Roda door FCB. Wat een marginale supp's. Overal zijn er wel zo, maar dat zie ik bij ons toch zelden.
Mogen ze allemaal levenslang stadionverbod geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan