stormtrooper
Legacy Member
Sportwereld - Brugge houdt hart vast voor Zulu Warriors
Tja, geef de uit-supporters anders nog wat meer tickets
Tja, geef de uit-supporters anders nog wat meer tickets

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stormtrooper zei:Sportwereld - Brugge houdt hart vast voor Zulu Warriors
Tja, geef de uit-supporters anders nog wat meer tickets![]()

Politie 'vreest' 10.000 Engelse voor Club-Birmingham
Volgens de Engelse krant 'The Daily Mail' is de Engelse, maar vooral de Belgische politie zeer op haar hoede voor de Europa League-match Club Brugge - Birmingham van volgende week donderdag. Uit vrees voor rellen reserveerde blauw-zwart in samenwerking met de politie al de bovenring van de Zuid-tribune, waardoor 5.000 Engelse fans het stadion binnen kunnen. Maar volgens Engelse bronnen zouden maar liefst 10.000 Engelsen - waarvan dus de helft zonder tickets - naar België afzakken. De fans van Birmingham kregen alleszins al de boodschap mee dat er een nultolerantie zal gelden. "De Belgische politie wil absoluut een herhaling van het EK 2000 vermijden", klinkt het. Toen veroorzaakten Engelse fans heel wat rellen. "Ze zullen geen antisociaal gedrag tolereren en zijn gemachtigd om op grote schaal preventieve acties uit te voeren. De boodschap is simpel: gedraag je of draag de gevolgen!"
Bron:
Het Laatste Nieuws
stormtrooper zei:Sportwereld - Brugge houdt hart vast voor Zulu Warriors
Tja, geef de uit-supporters anders nog wat meer tickets![]()
sharpshot zei:Anders zaten ze in de thuisvakken, is dat dan beter?

NemesisBE zei:Standard supps, laat Cyriac eens spelen mannen! Zo'n held![]()
TheRedDevils zei:En we gaan eens vertrekken naar Jan Breydel![]()

kakature zei:

Alcoholic Punk zei:Tzullen er nu waarschijnlijk ook zitten
Sowieso 5400 tickets verkocht aan Engelsen.
boerkiiilerke zei:welke match gaan ze tonen op canvas ?
boerkiiilerke zei:welke match gaan ze tonen op canvas ?

stormtrooper zei:Roger VdS: "Ze zeggen al dat we de Europa League gaan winnen" - Europa League - HLN
Echte elke keer slaagt hij erin om rare uitspraken te doen![]()