Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lamsednav zei:Op wa zenden ze RSCA uit??
sharpshot zei:wat een nek heeft die gast toch, best dat hij iedere keer een sjaal aanheeft.
Hiervoor hoop je toch dat ze op hun bakkes gaan.
Dan enkel voor Roger é, de man is seniel aan het worden, iemand moet hem redden
Vanden Stock junior hoopt zijn team opnieuw op de Europese kaart te zetten. De Europa League lijkt daar het geschikte platform voor. "Ik hoor vanalles waaien. Ze zeggen dat we in de finale zullen staan of zelfs de Europa League winnen. Als ik zie dat Braga daar vorig seizoen stond, vraag ik me ook af: "Waarom wij niet." De portugezen doen heel wat clubs dromen. De beste ploegen van de Champions League kunnen we niet aan, maar het niveau van de Europa League moet ons wel liggen."
Om in de finale te raken, zal er echter ook een dosis geluk nodig zijn. "Ik droom niet, ik ben een realist", bevestigt de voorzitter in 'La Dernière Heure'. "We behoren niet tot de twee beste teams van de Europa League. Alle omstandigheden moeten meezitten. En laten we niet vergeten dat we recent nog zogezegd dood en begraven waren."
Lamsednav zei:Op wa zenden ze RSCA uit??
Lamsednav zei:Toch bedankt voor er meer tijd in te steken dan gewoon het kanaal te replien.

sharpshot zei:Het is de optelsom ervan Night Ghost, versta niet dat hij zo'n uitspraken blijft doen. Kan er bij mij niet in.