Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Hopelijk breken de Zulu Warriors den boel niet af in Brugge :p

En voor de rest hopen op een goede match, zeker Birmingham niet onderschatten ook al is het 2de klasse.

sharpshot

Legacy Member
Wie weet spoeien ze hun dan met het nieuwe stadion als ze zien dat het geld kost om die bouwval te repareren

1 voordeel, int zuid zijn er vooral veel lelijke groene zitjes, dus als ze hun werk doen kunnen we er paar blauwe bij plaatsen, oogt beter.

sharpshot

Legacy Member
Ben er ook niet gerust in ze, we zullen minder vrij kunnen spelen dan tegen braga.

Lamsednav zei:
Op wa zenden ze RSCA uit??

Moest je kunnen lezen had je het al gevonden.

om u toch te helpen, kijk op vorige pagina's

ng

Legacy Member
sharpshot zei:
wat een nek heeft die gast toch, best dat hij iedere keer een sjaal aanheeft.

Hiervoor hoop je toch dat ze op hun bakkes gaan.

Dan enkel voor Roger é, de man is seniel aan het worden, iemand moet hem redden

Ow please zenne. Zo erg is zijn uitspraak niet.

Vanden Stock junior hoopt zijn team opnieuw op de Europese kaart te zetten. De Europa League lijkt daar het geschikte platform voor. "Ik hoor vanalles waaien. Ze zeggen dat we in de finale zullen staan of zelfs de Europa League winnen. Als ik zie dat Braga daar vorig seizoen stond, vraag ik me ook af: "Waarom wij niet." De portugezen doen heel wat clubs dromen. De beste ploegen van de Champions League kunnen we niet aan, maar het niveau van de Europa League moet ons wel liggen."

Om in de finale te raken, zal er echter ook een dosis geluk nodig zijn. "Ik droom niet, ik ben een realist", bevestigt de voorzitter in 'La Dernière Heure'. "We behoren niet tot de twee beste teams van de Europa League. Alle omstandigheden moeten meezitten. En laten we niet vergeten dat we recent nog zogezegd dood en begraven waren."

Lamsednav zei:
Op wa zenden ze RSCA uit??

exqi

Lamsednav

Legacy Member
Toch bedankt voor er meer tijd in te steken dan gewoon het kanaal te replien.

sharpshot

Legacy Member
Het is de optelsom ervan Night Ghost, versta niet dat hij zo'n uitspraken blijft doen. Kan er bij mij niet in.

Lamsednav zei:
Toch bedankt voor er meer tijd in te steken dan gewoon het kanaal te replien.

Ik doe graag moeilijk als het gepast is :)

ng

Legacy Member
sharpshot zei:
Het is de optelsom ervan Night Ghost, versta niet dat hij zo'n uitspraken blijft doen. Kan er bij mij niet in.

Hij hoopt gewoon om ver te geraken. Dat is al. Als ge dat al niet meer moogt zeggen.

Vedeco

Legacy Member
Als dat hier zo voortgaat dan mogen we 2 ploegen rechtstreeks naar de CL sturen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan