Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:Roger VdS: "Ze zeggen al dat we de Europa League gaan winnen" - Europa League - HLN
Echt elke keer slaagt hij erin om rare uitspraken te doen![]()
Dillyracer zei:VDS moet toch weer lompe dingen kunnen vertellen.![]()

Lamsednav zei:Ja, laten we maar gauw alles wat HLN vertelt geloven!


chomo zei:Denk niet dat het hier al vermeld is maar je kan RSCA straks volgen op AB3...
rebensmans zei:Ik zie Anderlecht wel de kwart of halve finale halen hoor, hun voorlinie is echt nice atm. Ben btw Genk supporter dus objectief gezien dit![]()
NemesisBE zei:Akpala basis, Van Steenkiste links en Donk (c)
Zigic in basis bij Birmingham !
gogogogogo!
Anderlecht met zelfde 11 als tegen Standard.

rebensmans zei:Ik zie Anderlecht wel de kwart of halve finale halen hoor, hun voorlinie is echt nice atm. Ben btw Genk supporter dus objectief gezien dit![]()