Jepjep
Legacy Member
NotoriousP zei:Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat Club thuis wint tegen Birmingham...
Ze zijn favoriet, laat ik het zo zeggen.
Standard moet thuis blijkbaar tegen poltasova ofzo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat Club thuis wint tegen Birmingham...
jeperdejep zei:Ze zijn favoriet, laat ik het zo zeggen.
Standard moet thuis blijkbaar tegen poltasova ofzo.
jeperdejep zei:Ben ik de enige die denkt dat club en anderlecht ver kunnen geraken dit jaar in de europa leaugue![]()
exo zei:Als ge niet in staat zijt om te winnen van een Engelse 2de-klasser hebde niets te zoeken in Europa.
Alcoholic Punk zei:Engelse 2de klasse > Pintjes league.
Woensdag avond al eens pintje gaan drinken met enkele van die Brum supporters.
TazzDeMazz zei:Ja? Lijkt me wat overdreven. Ok onze competitie stelt niet bijster veel voor maar toch meer dan engelse 2de klasse zou ik zeggen.
TazzDeMazz zei:Ja? Lijkt me wat overdreven. Ok onze competitie stelt niet bijster veel voor maar toch meer dan engelse 2de klasse zou ik zeggen.
simeo zei:spelen ook in stadions van 30k en vullen die vaak vrij goed, . Nu ben ik nog nooit zelf live een Championship wedstrijd gaan zien.
Bij Birmingham ligt totaal geen focus op de EL, en het draait daar sowieso al niet op dit moment.
NemesisBE zei:Speelt Zigic daar nog in de basis? Enige speler van wie ze imo schrik moeten hebben![]()

eurowarriors zei:Nikola Zigic! Raar dat hij daar niet altijd speelt, tijdens zijn tijd bij Valencia vond ik hem een heel aangename speler, maar een of andere David Villa hield hem op de bank.![]()