Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat Club thuis wint tegen Birmingham...

Ze zijn favoriet, laat ik het zo zeggen.

Standard moet thuis blijkbaar tegen poltasova ofzo.

Jepjep

Legacy Member
Ben ik de enige die denkt dat club en anderlecht ver kunnen geraken dit jaar in de europa leaugue :unsure:

Didierke10

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ben ik de enige die denkt dat club en anderlecht ver kunnen geraken dit jaar in de europa leaugue :unsure:

Neen, maar ze staan er momenteel allemaal goed voor.

Alcoholic Punk

Legacy Member
exo zei:
Als ge niet in staat zijt om te winnen van een Engelse 2de-klasser hebde niets te zoeken in Europa.

Engelse 2de klasse > Pintjes league.

Woensdag avond al eens pintje gaan drinken met enkele van die Brum supporters.

TazzDeMazz

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Engelse 2de klasse > Pintjes league.

Woensdag avond al eens pintje gaan drinken met enkele van die Brum supporters.

Ja? Lijkt me wat overdreven. Ok onze competitie stelt niet bijster veel voor maar toch meer dan engelse 2de klasse zou ik zeggen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ja? Lijkt me wat overdreven. Ok onze competitie stelt niet bijster veel voor maar toch meer dan engelse 2de klasse zou ik zeggen.

Ik zie toch een pak meer kwaliteit in de Championship.
Het spel is er algemeen gezien ook iets sneller, fysieker.
Een Bristol City, Doncaster, Barnsley,.. zijn natuurlijk wat "zwakkere" broertjes maar met teams als Southampton, Leeds, West Ham, Cardiff, Blackpool, Burnley, Hull, Crystal Palace,... hebben ze meer teams die iets waard zijn dan onze competitie waar het buiten Anderlecht, Club, Genk, Gent, Standard niet zoveel voorstelt en er valt dan nog soms serieus over te discussiëren.

Let op Brugge maakt kans donderdag, mede doordat Brum verzwakt is bij vorig seizoen en Europa League gewoon leuk meegenomen uitstapje is maar onderschat ze zeker niet.

simeo

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ja? Lijkt me wat overdreven. Ok onze competitie stelt niet bijster veel voor maar toch meer dan engelse 2de klasse zou ik zeggen.

Zeker niet naar mijn mening. De Championship is zoals gezegd dan ook veel competitiever met een bredere top en subtop, die ploegen spelen ook in stadions van 30k en vullen die vaak vrij goed, en durven ook 2-3 miljoen aan spelers te geven. Nu ben ik nog nooit zelf live een Championship wedstrijd gaan zien, maar de wedstrijden dat ik af en toe zie en de samenvattingen op de BBC geven mij toch het beeld dat het niveau allicht wel beter is dan hier, en wel zeker als ik een duel in de middenmoot daar vergelijk met een wedstrijd in de middenmoot hier. Nu denk ik tegelijkertijd wel dat Brugge in de huidige omstandigheden wel gaat winnen. Bij Birmingham ligt totaal geen focus op de EL, en het draait daar sowieso al niet op dit moment.

Alcoholic Punk

Legacy Member
simeo zei:
spelen ook in stadions van 30k en vullen die vaak vrij goed, . Nu ben ik nog nooit zelf live een Championship wedstrijd gaan zien.
Bij Birmingham ligt totaal geen focus op de EL, en het draait daar sowieso al niet op dit moment.

Gemiddelde draait eerder rond de 20K. Enkel WH, Birmingham, Cardiff, Southampton, Leeds slagen erin om het stadion echt vol te krijgen (en dan is het bij WH met mindere tegenstanders ook soms al eens minder dan 30K).

Teams als Boro bv slagen er voor geen meter in om hun stadion te vullen, maar bon was toen ze in de PL zaten ook al zo.

Als je kan zeker eens een championship wedstrijd meepikken. Ik vind het op zich leuker dan de PL.

Laatste klopt volledig. Gaan wel wat extra vertrouwen hebben door de overwinning tegen Leicester maar EL blijft voor hen inderdaad maar een extraatje. Zullen zelfs blij zijn als dat voorbij is en ze zich op de competitie kunnen concentreren. Zullen deze week al 3 matchen te goed hebben en als ze daarin resultaat kunnen halen doen ze weer mee bovenaan.

NemesisBE

Legacy Member
Speelt Zigic daar nog in de basis? Enige speler van wie ze imo schrik moeten hebben :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
Speelt er nog maar start niet altijd.
Voorlinie is meestal Marlon King (:puke:) en dan nog Wood of Rooney erbij.

Balsaus

Legacy Member
Ik zie ze alle 3 overwinteren eerlijk gezegd , zeker als ze het weer goed doen deze speeldag. Als ze winnen dan kan het niet meer mislopen om niet minstens 2de te worden.

eurowarriors

Legacy Member
NemesisBE zei:
Speelt Zigic daar nog in de basis? Enige speler van wie ze imo schrik moeten hebben :p

Nikola Zigic! Raar dat hij daar niet altijd speelt, tijdens zijn tijd bij Valencia vond ik hem een heel aangename speler, maar een of andere David Villa hield hem op de bank. :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Wat een onzin lees ik hier toch allemaal. De championship is wel degelijk minder sterk dan de jupiler league ze...

Alcoholic Punk

Legacy Member
eurowarriors zei:
Nikola Zigic! Raar dat hij daar niet altijd speelt, tijdens zijn tijd bij Valencia vond ik hem een heel aangename speler, maar een of andere David Villa hield hem op de bank. :unsure:

Vind het ook raar, was vorig seizoen nochtans redelijk belangrijk voor hen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan