Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
bij samenvatting zegt commentator dat mertens nog niet heeft gescoord in de europa leaugue, maar hij heeft vorige speeldag toch de enige goal gescoord?

TheRedDevils

Legacy Member
Zeer nice van de Belgische ploegen :cool:

Club speelde wel een goeie match, rustig de bal rondtikken na de gelijkmaker. Wel wat grote missers van Braga natuurlijk, en Hoefkens die volledig de mist in ging bij het doelpunt van Braga. Gelijkspel was mss terechter geweest.

Jepjep

Legacy Member
Het succes is te danken aan de invoering van de play offs in de belgische competitie :unsure:

Kiiilerke

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Zeer nice van de Belgische ploegen :cool:

Club speelde wel een goeie match, rustig de bal rondtikken na de gelijkmaker. Wel wat grote missers van Braga natuurlijk, en Hoefkens die volledig de mist in ging bij het doelpunt van Braga. Gelijkspel was mss terechter geweest.

terechter mijn kloten:p gewonnen is gewonnen:D

Cerv.Be

Legacy Member
3625818870.jpg


lol, wtf? :D

Rivfader

Legacy Member
Mooi zo dat alle Belgische ploegen gewonnen hebben (al dan niet door de arbitrage :p).

Cerulean

Legacy Member
jeperdejep zei:
En we staan 12 de :applause: UEFA Country Ranking 2012

Wat ik niet goed snap is hoe een land als Wales zo enorm laag staat :unsure:
Is toch zowat dezelfde cultuur als Engeland... En wat een contrast. Of leeft voetbal daar zo totaal niet? :unsure:
En binnen de 2 jaar kunnen we Griekenland en Oekraine pakken. Oekraine is tegen dan hun massa punten van 08/09 kwijt.

jedisparkle

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Zeer nice van de Belgische ploegen :cool:

Club speelde wel een goeie match, rustig de bal rondtikken na de gelijkmaker. Wel wat grote missers van Braga natuurlijk, en Hoefkens die volledig de mist in ging bij het doelpunt van Braga. Gelijkspel was mss terechter geweest.

tuurlijke ging hoefkens de mist in....maar als meunier zijne man volgt komt die center er nooit....

Gavin

Legacy Member
Cerulean zei:
Wat ik niet goed snap is hoe een land als Wales zo enorm laag staat :unsure:
Is toch zowat dezelfde cultuur als Engeland... En wat een contrast. Of leeft voetbal daar zo totaal niet? :unsure:
En binnen de 2 jaar kunnen we Griekenland en Oekraine pakken. Oekraine is tegen dan hun massa punten van 08/09 kwijt.
Wales: 3 miljoen
Engeland: 50 miljoen
En al die hun talent zal wel geript worden door Engeland zeker?

Griekenland heeft vrij gebalanceerde punten, vooral Turkije is het doel om voorbij te gaan. Als 07/08 wegvalt, staan we er op dit moment zelfs al voor, denk ik.

Cerulean

Legacy Member
Gavin zei:
Griekenland heeft vrij gebalanceerde punten, vooral Turkije is het doel om voorbij te gaan. Als 07/08 wegvalt, staan we er op dit moment zelfs al voor, denk ik.

Ja maar Griekenland gaat de eerstkomende jaren niet uit zijn financiële crisis geraken, en dat heeft een enorme terugslag op de voetbal ook.

Balsaus

Legacy Member
Drew zei:
Die Grieken gaan er binnen een jaar of twee toch aan, zijn zo failliet als iets.

En Turkije staat ook maar heel kort boven Griekenland , die voorspel ik komende seizoenen ook niet veel punten met al hun omkoopschandalen.

Edit : De punten van 07/08 vallen weg volgend seizoen , en dan staan wij boven hen. En turkije zal dit seizoen niet veel punten halen.

simeo

Legacy Member
Cerulean zei:
Wat ik niet goed snap is hoe een land als Wales zo enorm laag staat :unsure:
Is toch zowat dezelfde cultuur als Engeland... En wat een contrast. Of leeft voetbal daar zo totaal niet? :unsure:
En binnen de 2 jaar kunnen we Griekenland en Oekraine pakken. Oekraine is tegen dan hun massa punten van 08/09 kwijt.

Omdat de grootste Welshe ploegen (Cardiff, Swansea) kiezen om deel uit te maken van het Engelse League systeem, kunnen die zich nooit plaatsen voor Europees voetbal en hence geen punten sprokkelen ,en stelt de Welshe League ook weinig voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan