exo
Legacy Member
boerkiiilerke zei:Braga is eigelijk toch geen sterke ploeg ? het is een wonder dat die in de finale zaten![]()
Dacht daarstraks gehoord te hebben dat er van de ploeg van de finale nog maar de helft overschoot, ben wel niet zeker, was maar met een half oor aan het volgen.
Anywayz, knap van Anderlecht, Club & Standard. Dikke duim!


.