Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kAstAr

Legacy Member
Wat zitten die nu te zwanzen, dat is toch 100% penalty, duidelijke duw van de verdediger.

Maar dan nog, dit gelijkspel voelt gewoon aan als en verlies.

chomo

Legacy Member
@ MTM...Bij jullie is da wekelijkse kost he met uwe goeie vriend 'diving' Suarez :)

BeeLz

Legacy Member
Het is ramires die het contact opzoekt en zich laat vallen. Nooit penalty
820696015.gif

asmo

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Droog van Hazard. Kan'm toch hé.
Kan daar volgens mij net als Mata toch beter vertrekken. Want wat Mourinho daar van aan het maken is vind ik vrij schandalig.

mtm

Legacy Member
chomo zei:
@ MTM...Bij jullie is da wekelijkse kost he met uwe goeie vriend 'diving' Suarez :)

Over welke penalty voor Liverpool hebt ge het nu? Zet uw woorden eens kracht bij of hou uw wafel als uw team net op een goedkope manier een punt heeft behaald.



Oh ja. Suarez heeft er weer niks mee te maken, maar toch wordt ie aangehaald. Waarom? Bende jankbossen iedere keer opnieuw.

chomo

Legacy Member
Ik ontken niet dat hij licht gegeven is Beelz maar je kan hem toch geven ze... Vrij lomp van die verdediger aangezien er nog een man op Ramires staat...

BeeLz

Legacy Member
Maar die verdediger doet helemaal niets? Hoe kan dat dan lomp zijn? Ramires duikt zich richting de verdediger.

Mudi

Legacy Member
chomo zei:
Ik ontken niet dat hij licht gegeven is Beelz maar je kan hem toch geven ze... Vrij lomp van die verdediger aangezien er nog een man op Ramires staat...

Licht gegeven? Onterecht bedoel je! Waar moet die verdediger naar toe? Hij kan toch niet ineens verdwijnen? Ramires heeft daar het beste uit gehaald. Benieuwd wat 'The Special One' nu te zeggen heeft!

kAstAr

Legacy Member
[video=youtube;wK2xCd4zNYw]https://www.youtube.com/watch?v=wK2xCd4zNYw[/video]

Ramires wordt toch gewoon ten val gebracht door de verdediger. Op die gif hierboven hapert het juist op het cruciale moment.

Gavin

Legacy Member
[video=youtube;BlapSsiy_KI]http://www.youtube.com/watch?v=BlapSsiy_KI[/video]


Zullen we deze even bovenhalen zie. :cool:

Radbraker

Legacy Member
Sommigen zien maar wat ze willen zien. Ramires heeft dat gewoon erg slim gespeeld en zocht zelf contact op.

chomo

Legacy Member
Mja ik kan er ditmaal blijkbaar niet objectief op reageren, heb daar meestal nochtans geen probleem mee. Ditmaal is het voor mij een twijfelgeval maar dat zal dan wel zijn omdat ik het door een blauwe bril bekijk. Ik ga er niet verder op ingaan ^^

puni

Legacy Member
Ramires gooit zich inderdaad gewoon tegen die verdediging. Verdediger zelf maakt geen enkele beweging naar de speler, nooit strafschop.

TheRedDevils

Legacy Member
Haha, fantastisch toch om te lezen dat Chelsea tegen West Brom niet verder komt dan een gelijkspel, en dan nog met een onterechte penalty. :D Goed voor mijn fantasy wel, kheb Hazard! En Suarez ook, weer 2 goals en een assist. Die zullen ze serieus missen bij Liverpool als hij in januari vertrekt. Al gedacht aan een vervanger mtm?

chomo

Legacy Member
Het is trouwens triestig hoe weinig kansen we weer bij elkaar gevoetbald hebben. Na een sterke maand oktober zakken we weer helemaal in, onbegrijpelijk eigenlijk. Lijkt me trouwens geen slecht idee om Lamps en Ramires een paar weken te laten rusten want die spelen zwaar onder hun niveau. Mata mag er van mij ook zo snel mogelijk terug in. Kzou graag Azpi op RB zien spelen, die heeft tenminste nog een goeie voorzet in de voeten. Ivanovic die gaat elke keer mee naa rvoor maar speelt dan oftewel dramatisch slecht in oftewel legt hij de bal achteruit... Alleszins werk aan de winkel voor Mourinho... En Willian jah... daar zie je maar wat het met spelers doet om ff poen te gaan scheppen in een Russiche vergeetput...

mtm

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Haha, fantastisch toch om te lezen dat Chelsea tegen West Brom niet verder komt dan een gelijkspel, en dan nog met een onterechte penalty. :D Goed voor mijn fantasy wel, kheb Hazard! En Suarez ook, weer 2 goals en een assist. Die zullen ze serieus missen bij Liverpool als hij in januari vertrekt. Al gedacht aan een vervanger mtm?

Wie gaat 60 miljoen op tafel leggen in de winter? Want sinds augustus is zijn prijs alleen maar omhoog gegaan hoor.

kAstAr

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Haha, fantastisch toch om te lezen dat Chelsea tegen West Brom niet verder komt dan een gelijkspel, en dan nog met een onterechte penalty. :D Goed voor mijn fantasy wel, kheb Hazard! En Suarez ook, weer 2 goals en een assist. Die zullen ze serieus missen bij Liverpool als hij in januari vertrekt. Al gedacht aan een vervanger mtm?

Wat nog fantastischer is, is dat Man U thuis tegen WBA verloren heeft een paar weken terug :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan