Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mudi

Legacy Member
WTF!!!!

Mertesacker en Rosicky uit door ziekte???? Moet het nu net gebeuren dat we onze beste verdediger kwijt zijn??? Ja lap, nu heb ik er ineens minder vertrouwen in :sad:

Jonas89

Legacy Member
Mudi zei:
WTF!!!!

Mertesacker en Rosicky uit door ziekte???? Moet het nu net gebeuren dat we onze beste verdediger kwijt zijn??? Ja lap, nu heb ik er ineens minder vertrouwen in :sad:

Verminator!

Gavin

Legacy Member
United is pipi, Chelsea ligt te brakken en City lummelt er ook maar wat op los. Als Arsenal dit jaar de titel niet pakt, gaat het nooit meer gebeuren!!

|steven|

Legacy Member
Mudi zei:
WTF!!!!

Mertesacker en Rosicky uit door ziekte???? Moet het nu net gebeuren dat we onze beste verdediger kwijt zijn??? Ja lap, nu heb ik er ineens minder vertrouwen in :sad:
Rustig blijven ... Als we verliezen op United, zijn het "maar" 3 punten. En Mertesecker is inderdaad zeer goed bezig, al maakte hij tegen Liverpool ook een schoonheidsfoutje dat afgestraft kon worden door Suarez... Ideale kans voor Vermaelen om zich terug in de ploeg te spelen. De keren dat hij zijn kans kreeg bij Arsenal en België deed hij het goed.

Mudi

Legacy Member
BuBbA zei:
Wie probeer je dat wijs te maken?

In deze wedstrijd telt vorm niet, het is een heel ander wedstrijd. We zijn gewoon niet favorieten. We hebben een groter kans om vandaag te winnen dan de voorbije jaren, maar het is niet zo dat we vandaag een groter kans hebben dan Utd!

Shakez

Legacy Member
Nu hopen dat United nog wint. Januzaj met de winning goal in de laatste 10 minuten!

CisnerosIsGod

Legacy Member
Arsenal zal wel winnen.
Blij om Vermaelen terug als skipper te zien.

Lol @ Rooney z'n snottebel tijdens de minuut stilte. :D

asmo

Legacy Member
Vermaelen toch sterk begonnen. Een verademing ten opzichte van die lome Duitser.

Radbraker

Legacy Member
Die tweede goal van Stoke :drool:

Dubbele pech voor Swansea. Eerst fluit de scheids hands terwijl de bal tegen de borst beland, dan geeft hij nog eens hands een minuut later die hij onmogelijk kon zien en (verkeerd) gokte.

Kenneke10

Legacy Member
K hoop dat liverpool eens een volledig seizoen op niveau speelt en eens echt mee doet voor de prijzen. Die supporters verdienen dit na 23 jaar zonder titel.

BeeLz

Legacy Member
Ironisch gezien was onze 2de helft misschien wel de beste van het seizoen. Maar weeral eens een middelmatige keeper die een wereldmatch tegen ons keept :p

mtm

Legacy Member
Kenneke10 zei:
K hoop dat liverpool eens een volledig seizoen op niveau speelt en eens echt mee doet voor de prijzen. Die supporters verdienen dit na 23 jaar zonder titel.

Zal niet gebeuren.


Dit seizoen is voorlopig wel onvoorspelbaar en iedereen kan van iedereen winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan