Southampton is inderdaad al geruime tijd leuk aan het voetballen. Het lijkt allemaal zo simpel. Lijkt mij ook een gezellig stadion. Vorig seizoen hebben ze toch een goede keuze gemaakt door die coach tijdens het seizoen aan te stellen.
Chelsea heeft mij alweer niet overtuigd, ik snap voorlopig die analisten niet die Chelsea als titelfavoriet nr 1 zien.
Die penalty, dat was belachelijk.
Liverpool ook weer gewonnen, weinig tegenstand, maar ze spelen zo goed. Hopelijk houden ze het vol, net als Arsenal.
De 2 best voetballende ploegen (en Southampton) mogen/moeten hoog eindigen.
West Ham bleek goed aan de match begonnen, maar Jääskeläinen blundert wat, en krijgt alweer een vrijeschopdoelpunt tegen, nr4 dit seizoen?
En straks Man. Utd - Arsenal, hopelijk trekken we de lijn door.