Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
chomo zei:
En Willian jah... daar zie je maar wat het met spelers doet om ff poen te gaan scheppen in een Russiche vergeetput...

Chelsea is eerder de vergeetput, te zien aan al die spelers die een hoog niveau halen en het plots bij Chelsea niet meer kunnen. Én de spelers die eveneens plots een hoog niveau halen nadat ze eindelijk vertrekken bij Chelsea.

Runkle

Legacy Member
mtm zei:
Nog net op tijd om te zien hoe Chelsea weer een onterechte penalty krijgt.

Precies of Chelsea krijgt hier elke week een onterechte penalty. Niet dat ge dat zegt, maar ge doet precies of Chelsea penals met de hoopjes krijgt en dan nog allemaal onterecht.

mtm

Legacy Member
Neeje, Chelsea zeker niet meer of minder dan andere (top)ploegen. Ik bedoelde eigenlijk dat er weer maar eens een onterechte strafschop werd gefloten. Vooral slecht geformuleerd van mij.

KingOfWoods

Legacy Member
Aan iedereen die dat een terechte penalty vindt :|

Als wij met de Rode Duivels in Brazilië zo iets tegen krijgen dan zal er genen en beweren dat het penalty is. Brilletjes afzetten jongens. Gewoon slimme duik naar verdediger, verdiend eigenlijk gele kaart.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ramires kan toch gemakkelijk rechtdoor lopen? Zoekt toch superduidelijk het contact?

Jonas89

Legacy Member
Southampton blijft dat goed doen, en met veel Engelse talenten. chapeau :niceone:

Radbraker

Legacy Member
100% clear penalty volgens Mou, "terrible decision" volgens Shearer. :D

Vorige week was het Norwich City, deze keer gaat de "wanprestatie van de week" prijs naar Fulham. Hoeveel kansen hebben die gecreëerd? De tweede helft was puur damage control zoals Jol aanhaalde (die binnenkort zijn koffers zal mogen pakken).
Zet daar een matige Hart onder de lat i.p.v. een goede Stekelenburg en het was daar ook 7-0.

Southampton: :bow:

Wilcao

Legacy Member
Wat is Mourinho toch een zielig klein persoon. Gaat hij wat zeiken over die tweede goal van WBA, maar die penalty was dan wel terecht volgens hem :'). Een schwalbe is het zeker niet, maar een penalty nog minder.

Maar wat een baas is Hazard toch bij die penalty :bow:.

|steven|

Legacy Member
Southampton is inderdaad al geruime tijd leuk aan het voetballen. Het lijkt allemaal zo simpel. Lijkt mij ook een gezellig stadion. Vorig seizoen hebben ze toch een goede keuze gemaakt door die coach tijdens het seizoen aan te stellen.

Chelsea heeft mij alweer niet overtuigd, ik snap voorlopig die analisten niet die Chelsea als titelfavoriet nr 1 zien.
Die penalty, dat was belachelijk.

Liverpool ook weer gewonnen, weinig tegenstand, maar ze spelen zo goed. Hopelijk houden ze het vol, net als Arsenal.
De 2 best voetballende ploegen (en Southampton) mogen/moeten hoog eindigen.

West Ham bleek goed aan de match begonnen, maar Jääskeläinen blundert wat, en krijgt alweer een vrijeschopdoelpunt tegen, nr4 dit seizoen?

En straks Man. Utd - Arsenal, hopelijk trekken we de lijn door.

psxman

Legacy Member
Mourinho volledig correcte uitleg! 2de goal WBA had er ook niet moeten komen...
Op naar de volgende match,doet goed om eindelijk eens "makkelijk" een penalty te krijgen.Al lang geleden voor Chelsea.
:p

Radbraker

Legacy Member
Was in geen 100 jaar een fout. Ivanovic probeerde gewoon zijn eigen falen recht te trekken door een fout uit te lokken.

Verder snap ik ook niet hoe je als Chelsea supporter een goed gevoel kan overhouden na die match van gisteren.

Mudi

Legacy Member
Krul, wat een wedstrijd heeft hij gekeept :bow:

Chelsea, Spurs en Everton die punten laat liggen? Nu nog City en Utd en een perfect weekend voor Arsenal, Liverpool en Southampton :p

Mudi

Legacy Member
jeperdejep zei:
Kijk er echt naar uit. 2-8 is nu realistischer dan 8-2 :unsure:

Kom kom, Man Utd is nog steeds favoriet voor vandaag. Ik verwacht gewoon dat we dit jaar meer een wedstrijd zullen dan de voorbije jaren. Een gelijkspel is een goed resultaat, een winst is geweldig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan