Stan_V
Legacy Member
Stan_V zei:Geen leuke namiddag voor de Fulham-fans![]()
Even een postje van vorige zaterdag copy-pasten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stan_V zei:Geen leuke namiddag voor de Fulham-fans![]()
jeperdejep zei:Die zijn voorzetten zijn idd echt dramatisch.
Lampard toch ook veel van zijn pluimen verloren.
Gavin zei:Man man, dramatisch niveau.![]()
mtm zei:Liverpool speelt echt geweldig vandaag. Veel snelheid en tikken in één tijd. Vooral omdat Fulham schandalig slecht is. Het wordt tijd dat die Jol buiten gooien want daar zit geen strijd in.
