Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rizla +

Legacy Member
BuBbA zei:
Zucht, zijde nu weer daar? Iedereen weet dat Hazard een talent is hoor, en iedereen weet dat het een rasechte aanvaller is. Dus hadden we nu een ploeg gehad die hem kon gebruiken in de aanval => 200% dat hij een plaats in de basis had.

Feit is echter dat we genoeg kunnen scoren zonder hem erbij. Feit is ook dat we een zwakke verdediging hebben en veel te veel goals slikken. Hoe moeilijk is het dan voor u om te begrijpen dat we moeten investeren in de verdediging, en niet in de aanval? Wat ben je met extra kansen en een extra goal dankzij Hazard, als we er langs de andere kant 2 tegen krijgen aangezien de verdediging niet kan volgen?

Zoals al 200 keer gezegd: als de verdediging sterk genoeg is kan die de eventuele verliezen van Hazard opvangen, maar onze verdediging is dat nog lang niet. Hazard blijft dus best aan de kant, zeker in de start van de match. Als het nodig is kan hij dan nog altijd achteraf ingebracht worden.


Elke ploeg is er een die Hazard kan gebruiken. Hazard is gwn nog heel jong wat ook wil zeggen dat ge die nog kunt poleisten en dat zijn ze vooral aan het doen door hem niet op te stellen denk ik. Ze proberen 'm gewoon completer te maken wat goed is.


Nuja, als ge dan die Chadli bezig ziet geeft dat Hazard natuurlijk wel een beetje extra tijd :p

NotoriousP

Legacy Member
Hopelijk. Gezien onze incompetente bond zou ik daar nog niet van verschieten. ;)

zrox8

Legacy Member
BuBbA zei:
Zucht, zijde nu weer daar? Iedereen weet dat Hazard een talent is hoor, en iedereen weet dat het een rasechte aanvaller is. Dus hadden we nu een ploeg gehad die hem kon gebruiken in de aanval => 200% dat hij een plaats in de basis had.

Feit is echter dat we genoeg kunnen scoren zonder hem erbij. Feit is ook dat we een zwakke verdediging hebben en veel te veel goals slikken. Hoe moeilijk is het dan voor u om te begrijpen dat we moeten investeren in de verdediging, en niet in de aanval? Wat ben je met extra kansen en een extra goal dankzij Hazard, als we er langs de andere kant 2 tegen krijgen aangezien de verdediging niet kan volgen?

Zoals al 200 keer gezegd: als de verdediging sterk genoeg is kan die de eventuele verliezen van Hazard opvangen, maar onze verdediging is dat nog lang niet. Hazard blijft dus best aan de kant, zeker in de start van de match. Als het nodig is kan hij dan nog altijd achteraf ingebracht worden.

ik denk dat die discussie hier eindeloos kan duren, sommige mensen snappen het gewoon niet.

Voor mij bewijs genoeg dat de meerderheid het wél lijkt te snappen: na Oostenrijk-België zette het overgrote deel van de sporza-stemmers (er waren er +-8000, wat véél en normaal representatief is) Hazard NIET in de basis. Wél Dembele en Chadli.

Scr1fle

Legacy Member
zrox8 zei:
ik denk dat die discussie hier eindeloos kan duren, sommige mensen snappen het gewoon niet.

Voor mij bewijs genoeg dat de meerderheid het wél lijkt te snappen: na Oostenrijk-België zette het overgrote deel van de sporza-stemmers (er waren er +-8000, wat véél en normaal representatief is) Hazard NIET in de basis. Wél Dembele en Chadli.

nuff said :ironic:

waffel

Legacy Member
BuBbA zei:
Zucht, zijde nu weer daar?

Weer? Ik bemoei me amper in de discussies. Maar er moet nu ook niet overdreven worden.

En laat die zucht ook maar achterwege arrogante man, precies alsof ik hier niet een speler mag verdedigen die ik persoonlijk de meest getalenteerde aanvaller vind in België.

Daarmee wil ik totaal geen inbreuk doen op Chadli zijn prestatie, die kerel mag op basis van zijn eerste twee wedstrijden Hazard op de bank houden. Dembele daarentegen, fantastische speler, maar toch niet helemaal overtuigd. Veel balbezit, weinig boem boem.

Weebl

Legacy Member
edraket zei:
Hopelijk winnen ze, dan kan ik met de belgische vlag toerkes rijden rond de markt in Lokeren. Uiteraard gepaard met overmatig geclaxonneer.

mag ik mee in de PIMP-mobiel :$

stormtrooper

Legacy Member
This means that lotteries will be carried out in order to allocate tickets. These lotteries will be made by UEFA under notary supervision between 19 and 22 April and successful applicants will be informed via e-mail before the end of April.

Gavin

Legacy Member
Ja, dus ik vraag: dan zijn er geen losse tickets meer verkrijgbaar? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Eind april zijn de geplaatste ploegen toch nog niet gekend, als Rode Duivelssupporter moet ge dan nu al een aanvraag doen?

Of mis ik hier weer iets vrij obvious? :unsure:

Poepoei

Legacy Member
Ge kunt zelfs al geen aanvraag meer doen, dat moest tussen 1 en 31 maart.

Proim

Legacy Member
Poepoei zei:
Ge kunt zelfs al geen aanvraag meer doen, dat moest tussen 1 en 31 maart.
Dat is toch ronduit belachelijk als je nog niet eens weet of je land zal meedoen :s Of stellen ze misschien later nog een deel ter beschikking per land?

Boromir

Legacy Member
Gavin zei:
Ja, dus ik vraag: dan zijn er geen losse tickets meer verkrijgbaar? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Eind april zijn de geplaatste ploegen toch nog niet gekend, als Rode Duivelssupporter moet ge dan nu al een aanvraag doen?

Of mis ik hier weer iets vrij obvious? :unsure:

Ja, onbegrijpelijk...
Ik hoop en denk dat het 1 april-grap is.

Kan gewoon niet. 12 miljoen aanvragen, waarvan 88% door de bevolking van de gastlanden.
Da wil dus zeggen dat ruwweg 10.500.000 mensen van polen en oekraïne tickets hebben aangevraagd.
Samen is de total bevolking van die landen iets meer als 80 miljoen.
Dat wil dus zeggen dat 1/8 personen daar een ticket heeft aangevraagd... Zo vroeg...
No way, echt niet.

Scr1fle

Legacy Member
Ze worden al bang van Belgie :cool:
Ze willen ons geen tickets geven anders zouden er teveel belgische supps zijn om te supporteren en winnen we het EK zowiezo :cool: :angry:

Poepoei

Legacy Member
Proim zei:
Dat is toch ronduit belachelijk als je nog niet eens weet of je land zal meedoen :s Of stellen ze misschien later nog een deel ter beschikking per land?

Hopelijk is het inderdaad zo, anders zou het maar triestig zijn imo.

@ Boromir: Het is alvast geen 1 aprilgrap, een paar dagen geleden stond er al op de site van de UEFA dat er nog maar 2 dagen waren om een aanvraag voor tickets in te dienen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan