Fartman
Legacy Member
veel gewicht gestrekt houden, heel langzaam naar beneden laten komen, en dan met hulp van je spotter gewoon naar boven halen
dus je kracht in het zakken van de barbell steken, niet in het omhoog duwen
kun je met meer gewicht doen als je normale bench normaal
is goed voor je techniek van de bench te verbeteren, ook de controle over het gewicht wat dan resulteert in betere bench-stats
dus je kracht in het zakken van de barbell steken, niet in het omhoog duwen

kun je met meer gewicht doen als je normale bench normaal

is goed voor je techniek van de bench te verbeteren, ook de controle over het gewicht wat dan resulteert in betere bench-stats



ad:
.

