Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
hehehe :p had da zelf nog niet gezien :p:d

edit: zie dat de stancke myne netlog gevonden heeft :love:

herc

Legacy Member
Lol als ge die zijne blog leest. Die kerel heeft precies met alleman ambras.

Duidelijk ene die zich beter voelt dat de rest, groot bakkes opzet op zijne blog, maar in het echt wss niks voorstelt.

Fartman

Legacy Member
idd :) daarom dat ik het wel eens grappig vond om eens te laten bekijken door jullie :p

Stancke

Legacy Member
Aleksey Lesukov

Height: 1.69m / 5' 5.5"
Contest Weight: 88kg / 194 lbs
Off-season Weight: 100kg / 220.5 lbs

/jaloers

Fartman

Legacy Member
juist spytig dat hy redelijk klein is :) wel handig om er breder uit te zien :)

snoob

Legacy Member
nja leuk maar met kleren aan naast iemand van 1m85+ ziet het er verzekers maar nen hottentot uit. Alleen opt podium is da nog goed.

Fartman

Legacy Member
borst owned hy iedereen hard :p
lats zijn niet de grootste :p

doch terrechte winnaar :p

ps: rate my avatar :p:lol:

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
nja leuk maar met kleren aan naast iemand van 1m85+ ziet het er verzekers maar nen hottentot uit. Alleen opt podium is da nog goed.

Dan nog zijn er niet veel die aan hem kunnen tippen denk ik

EternalSilence

Legacy Member
Stancke zei:
3e van links, +75kg klasse die hij overigens heeft gewonnen

wa is daar nu interresant aan om na zoiets te kijken.
wetende dat ze allemaal gaan uitdraaien zoals arnold, diene hollywoord 'ster', op later leeftijd.


dit persoonijk vind ik erover, en ikzelf wil nooit zo worden.
ook al omdat het al dan niet, wss niet, op een normale manier is verkregen.

kom zeg, zo'n lijf ga je toch niet meer hebben aan je 40ste?
zoja, dan heb je geen sociaal leven meer en zit je alle dagen in de gym als een bezetene te trainen.


aan de andere kant is het dan hoe dan ook, wel enorm impressieve, dat hij zoiets bereikt op zo'n leeftijd.
maar toch, moest ik dit lijf kunnen hebben op zo'n leeftijd, of het lijf van een zwemmer op z'on leeftijd, zou ik toch voor dat zwemlichaam gaan.
ook al is dat dan niet zo groot en sterk en breed als dat bodybuilding lijf.


gisteren trouwens voor eerste keer weer gaan trainen in 7weken.
niet leuk :D
overal wel iets van kg's verloren, wat normaal is, maar blijkbaar ben ik bijna niets van massa verloren.
dus alleen maar kracht.
en nu ben ik pottestijf in mijn borstspieren.
biceps valt nog mee, door bijna niets op verloren

Stancke

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wa is daar nu interresant aan om na zoiets te kijken.
wetende dat ze allemaal gaan uitdraaien zoals arnold, diene hollywoord 'ster', op later leeftijd.


dit persoonijk vind ik erover, en ikzelf wil nooit zo worden.
ook al omdat het al dan niet, wss niet, op een normale manier is verkregen.

kom zeg, zo'n lijf ga je toch niet meer hebben aan je 40ste?
zoja, dan heb je geen sociaal leven meer en zit je alle dagen in de gym als een bezetene te trainen.

Shut the fuck up. Uw gezaag hangt hier fér m'n kloten uit. Constant zagen dat je geen energie meer hebt voor te gaan trainen, ewel, ga dan niet gaan trainen. Constant bashen op die mannen, lelijk lala, ze gaan sterven lala maar we weten het al langer dan vandaag uw mening en je moet daar niet constant op terugvallen want het hangt mij (en hopelijk nog anderen) hun kloten uit.

Fartman

Legacy Member
is beetje zoals Franco Columbu in pumpin iron als hy posed naast Arnold :p

snoob

Legacy Member
ja maar arnold was wel 1m85 ofzo en zwaar, geen meiske van 1m65 en 55kg ofzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan