Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
kan er mij iemand goeie handschoenen aanraden??
prijs, kwaliteit, merk, soorten, webwinkel?
Mijn handpalmen vallen bijna uiteen van de eelt en droog vel :p

PapaGanz

Legacy Member
Koop wielerhandschoentjes met zachte kussens op de palmen, die zijn meestal beter

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
kan er mij iemand goeie handschoenen aanraden??
prijs, kwaliteit, merk, soorten, webwinkel?
Mijn handpalmen vallen bijna uiteen van de eelt en droog vel :p

De mijne nog niet aangehad? Ofwel? Mijne zijn van Nike, goeie handschoenen. Koste mij iets van 20€ ofzo en heb die gekocht in de Sportline;)

PapaGanz

Legacy Member
Ik ben er ook mee gestopt, maar onder mijn pink -, ring -en wijsvinger staat mijn vel toch altijd open :[.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Handschoenen zijn shit.

De mijn scheuren op de plaats waar da't ni moet (eeltplekken).

Gewoon de losse pols.. Moet maar door de pijn bijten..

cuda

Legacy Member
hier in de fitness traint er ene me zo van die dikke winterhandschoenen
:p kunt da is probere

jvc

Legacy Member
vroeger deed het ook af en toe pijn aan mn handen maar dat is nu veel verbeterd :)
gewoon blijven volhouden, alles went

Aresonlyone

Legacy Member
care eelt :D das lekker hardcore ;p

eeuh 8*100kg voor eerste keer vind ik wel fameus veel...
ik deed eerst 40, week erachter 50 enz.. duurt echt wel effe eer je de techniek 100% te pakken hebt. Je spieren kunnen het wel aan en je weet hoe de beweging moet maar dat maakt het nog geen automatisme. Pas op want op een bepaald moment ga je de beweging vergeten (geen automatisme) en trek je je rug krom. Let ermee op :)

@ white_shark
mijn doel.. goh, momenteel is dat om binne 2 jaar es wedstrijdje mee te doen bij junioren. Ben nu 19 dus dan ben ik 21 :woohoo: ;)
gewoon kijken waar ik geraak zonder iets van suplementen te moeten nemen.

thx voor de positieve reacties wel :) is wel leuk :$

t0tec

Legacy Member
Vandaag ook weer gaan trainen, al men oefening goed uitgevoerd. Nja ik wil later wel ook is met de zwaardere oefeningen beginnen. Vraagje, ik doe altijd cardio achter al men oefeningen maar volgens mijn schema moe'k ook 10 minutjes opwarmen mja ksla da over want kben met de vélo en vind ik toch al da'k goe opgewarmd ben :p. Of toch die 10 minuten opwarming er nog bijnemen?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Goh, ik warm enkel op als'k benen ga traine... want ineens Squatten zonder opwarming .... :/


Voor de rest zwaaide wa me uw arme eh gelak ne windmole

Aresonlyone

Legacy Member
late vallen :)
warm specefiek op, dus doe je BP warm dan daar ff mee op voor schouders borst, doe je daarna ook nog rug.. warm die dan ook ff op met een cable row ofzo
10-12 herhalingen 2* met een gewicht dat opbouwt maar onder je max zit

doe ik toch :$

@hanky: me arme zwaaien haal nie echt veel uit eigenlijk :p

t0tec

Legacy Member
Aresonlyone zei:
late vallen :)
warm specefiek op, dus doe je BP warm dan daar ff mee op voor schouders borst, doe je daarna ook nog rug.. warm die dan ook ff op met een cable row ofzo
10-12 herhalingen 2* met een gewicht dat opbouwt maar onder je max zit

doe ik toch :$

@hanky: me arme zwaaien haal nie echt veel uit eigenlijk :p

op mij bedoeld? BP:benchpress, geen idee hoe dat eruit ziet, maar kben vooral met de toestellen bezig dan met de halters,etc dusja :p mja kzal is vragen aan men begeleider als hij daar is.

SpooN_05

Legacy Member
Vandaag verhoogt in bench press
70 kg (25 aan elke kant) setje van 8

8 x 10, 8 x 15, 8 x 20, 8 x 22.5, 8 x 25

Normaal stop ik aan 22.5 maar ik dacht zal is 25 een keer proberen

@ Hanky nog eventjes en ik heb je in gehaald he ;-)

grtz

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ben blij voor u. GoGo 97.5! (in't totaal ni per kant e :/)

Nu nog Squat & Deadliften ;)

Aresonlyone

Legacy Member
nicenice das bijna 100 :D

mm ik heb nog nooit meer dan 95gedrukt :p (maar wel altijd minstens 3reps dus :)) binnekort eens benieuwd.. moet ik 5*100 drukken in mijn schema :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan