Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Arne zei:
Hemel Hempstead - Bideford 1 (4-1) en Boston United - Workington 1 (5-3) @ 1.988
Worcester City - Telford 2 @ 1.727 Postponed


Arne zei:
Livebet op Brugge bij 1-0 stand. @1.63 33% van maximum stake (1-0)

Arne zei:
Valencia - Athletico +0.5 Valencia @ 1.775 (1-1)

Total bets: 12 Won: 11 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 92% ROITotal: 61%ROIMonth: 61%

Liquigi

Legacy Member
interessante tennismatch nu bezig: Haas vs Soc
juist 3 games op rij door opslag gebroken, had er per chance 3 keer wa opgesmeten :D

JimmyPatterson

Legacy Member
De Pistons zijn zo'n slecht 2de helft team :(

41-41 bij de rust; het is nu 54-71 met nog 1;20 te gaan in het derde quarter.
Er moet iets in de drank zitten die ze tijdens de rust krijgen ...

De Pistons zijn wel beter inside (zoals ik reeds voorspelde) maar van buitenaf lukt werkelijk niets. En als Melo dan 'hot' is dan ja ...


Edit: de Suns vinden het dan ook nog nodig om te gaan slabaken.


De rest van mijn voorspellingen zien er (tot nu toe) nog wel oké uit;
Close win van de Pacers tegen de Raptors (momenteel 85-79 met nog 29 seconden) en de Warriors en Spurs zijn ook bezig met te winnen, net zoals de Heat.


Edit 2: Pistons komen nog een beetje terug :) Kan nog close worden

Edit 3: 1 point game met nog 27.1 seconden te gaan! Komaan Pistons! En dan gaan ze naar Josh Smith voor een verre 2 punter ... God allemachtig wat een achterlijke play. Pistons verliezen een close game, idem voor de Suns ...


Edit 4: De Jazz zijn OKC een pak rammel aan het geven :wtf:
Spurs winnen in OT tegen de Grizzlies dus ik heb toch één bet juist :p

shibbie

Legacy Member
Nba voor vannacht alles correct

Pacers - Heat - Nuggets en Spurs @ 2.90 * 6.98 = 20.26euro

Voor sws nog 12 euro op Bethanie Matek Sands aan 1.65

NemesisBE

Legacy Member
Tegen Wickmayer zetten moet lukken sebiet. Ze is ziek enal :)
2-0 in sets @ 1.85, winst voor de andere @ 1.42

shibbie

Legacy Member
shibbie zei:
Nba voor vannacht alles correct

Pacers - Heat - Nuggets en Spurs @ 2.90 * 6.98 = 20.26euro

Voor sws nog 12 euro op Bethanie Matek Sands aan 1.65

Geeft die trut op na 5 games :o

shibbie

Legacy Member
TrickY. zei:
Was gevolgd. Is da geld terug? En hoeveel stond het? :p

Denk gewoon bet verloren. Nog gene update op bwin.

3-2 voor de andere.

speelt die eerst Radwanska naar huis en dan opgeven :naughty:

TrickY.

Legacy Member
shibbie zei:
Denk gewoon bet verloren. Nog gene update op bwin.

3-2 voor de andere.

speelt die eerst Radwanska naar huis en dan opgeven :naughty:


Fuck zat in combi :(

Black

Legacy Member
shibbie zei:
Denk gewoon bet verloren. Nog gene update op bwin.

3-2 voor de andere.

speelt die eerst Radwanska naar huis en dan opgeven :naughty:

Als de eerste set niet is uitgespeeld geld terug, als de opgave plaatsvindt in de 2de of daaropvolgende set(s) geld kwijt.

Heb een NBA forum gevonden waar iedereen wat plays geeft ivm NBA. Er zijn een paar kerels die NBA14 (spel) gebruiken om te simulaten en het is vrij accuraat...

Black

Legacy Member
Kga gwn altijd all-in betten op die andere haren opslag, kan niet foutlopen dan.

shibbie

Legacy Member
Black zei:
Als de eerste set niet is uitgespeeld geld terug, als de opgave plaatsvindt in de 2de of daaropvolgende set(s) geld kwijt.

Heb een NBA forum gevonden waar iedereen wat plays geeft ivm NBA. Er zijn een paar kerels die NBA14 (spel) gebruiken om te simulaten en het is vrij accuraat...

Op bwin hebben ze mijne bet verloren gezet. Opgave was eerste set bij 3-2 stand

Black

Legacy Member
Gvd geeft dat kutwijf op, zelfs dat geld gunt ze ons ni!

Nee, das geld terug.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan