Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik had beter moeten weten ja :p

Bij voetbal win ik zelden iets, NBA gaat een stuk vlotter (volg ik ook veel actiever en kijk ik veel meer wedstrijden van) :p

Wat denkt ge van Pacers-Raptors ?

Ik zie de Pacers serieus uithalen(in Toronto vrij zwaar verloren), maar Raptors zijn vrij goed bezig eigenlijk...

speeding.be

Legacy Member
Okido - en je moet niet eerst dat volledige bedrag vergokken of eerst voor 1100 euro inzetten? :D Want zou zonde zijn als je dan verliest :)

Black

Legacy Member
S1RBOT zei:
Jup, op NPG gaat dit. Ik wilde je ook nog de roulette en slots actie sturen, maar blijkbaar is deze actie voorbij. Anders had je nog een mooie extra kunnen verdienen om mee te spelen :p

em kan gwn die code aanpassen ? run the village ook nog

TrickY.

Legacy Member
speeding.be zei:
Okido - en je moet niet eerst dat volledige bedrag vergokken of eerst voor 1100 euro inzetten? :D Want zou zonde zijn als je dan verliest :)

Nope. Je kan meteen 1000 terugstorten.

S1RBOT

Legacy Member
Black zei:
em kan gwn die code aanpassen ? run the village ook nog

Runthevillage is ook gedaan. Momenteel zijn er geen acties meer van NPG denk ik. Mss komen ze wel met nieuwe binnenkort! :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
Wat denkt ge van Pacers-Raptors ?

Ik zie de Pacers serieus uithalen(in Toronto vrij zwaar verloren), maar Raptors zijn vrij goed bezig eigenlijk...

De Pacers zijn uit op revanche (van de laatste 8 matchen hebben ze er één verloren en dat was tegen de Raptors) en ik schat de Pacers hun defence nog steeds hoger in dan de Raptors hun offense (ball movement is sinds de Rudy Gay trade een stuk beter maar als ze DeRozan kunnen stoppen (en Paul George kan dat) komt dat wel goed. Bovendien is het in Indiana dus ik denk dat de Pacers wel gaan uithalen ja :)

Black

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
De Pacers zijn uit op revanche (van de laatste 8 matchen hebben ze er één verloren en dat was tegen de Raptors) en ik schat de Pacers hun defence nog steeds hoger in dan de Raptors hun offense (ball movement is sinds de Rudy Gay trade een stuk beter maar als ze DeRozan kunnen stoppen (en Paul George kan dat) komt dat wel goed. Bovendien is het in Indiana dus ik denk dat de Pacers wel gaan uithalen ja :)

hmm dus geen close game ? Nog 'insights' van andere games ? :p


edit: vrij lame dat napoleongames niet alle NBA matches geeft....

S1RBOT

Legacy Member
Ik moet me volgens mij ook eens gaan verdiepen in basketbal. Overdag voetbal spelen en dan 's nachts basketbalbets zetten. Uw hele dag is goed als ge 's morgens wakker wordt met winst :p

Anoniem06

Legacy Member
Philadelphia 76ers @ Cleveland Cavaliers: Cleveland en Oklahoma City Thunder @ Utah Jazz Oklahoma @ 1.95

Anoniem06

Legacy Member
Pfew, Valencia maakt nog gelijk in laatste minuten ondanks wereldmatch Courtois.

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
hmm dus geen close game ? Nog 'insights' van andere games ? :p


edit: vrij lame dat napoleongames niet alle NBA matches geeft....


De laatste paar wedstrijden scoren de Pacers niet opvallend goed (91,82,99 en 82 punten in de laatste 4 wedstrijden) dus ik denk niet dat het verschil super groot gaat zijn :)


De Suns tegen de Bulls gaat volgens mij een makkelijke zege worden voor Phoenix (Suns zijn erg sterk bezig en de Bulls zijn verzwakt na de Deng trade) en ik zie de Pistons ook wel winnen in MSG; de Pistons zijn een betere uit als thuisploeg en bij de Knicks is Chandler er (wss) niet bij waardoor hun inside presence nagenoeg 0 is en dat is net het sterke punt van de Pistons met mannen als Drummond, Monroe en Smith (als die eens beseft dat driepunters shoten NIET zijn ding is). En wanneer de Knicks dan gaan double teamen inside (om Monroe en Drummond te stoppen) komt er ruimte vrij bij de shooters en dan kan Jennings misschien wel eens uitblinken

fordjah

Legacy Member
fordjah zei:
5 units Valencia v Atlético Madrid 2 @ 2.05
2 units Sunderland v Manchester United BTS @ 1.95

Total bets: 2 Won: 1 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 50% ROITotal: -47% ROIMonth: -47%

:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan