speeding.be
Legacy Member
Ik had voor de match 10 euro gezet op ManU. Had beter gewacht op de 1-0 en dan ingezet.
Hoop dat ManU wint. Na de teleurstellende prestaties van de afgelopen weken denk ik ook dat ze maar 1 boodschap hebben gekregen: WINNEN
Maar gelijkspel zou voor manu eigenlijk al voldoende moeten zijn.
Hopelijk leggen ze er nog 4 in het mandje!
Hoop dat ManU wint. Na de teleurstellende prestaties van de afgelopen weken denk ik ook dat ze maar 1 boodschap hebben gekregen: WINNEN
Maar gelijkspel zou voor manu eigenlijk al voldoende moeten zijn.
Hopelijk leggen ze er nog 4 in het mandje!




)