Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S1RBOT

Legacy Member
Livebet

PSG en Olympiakos to win 2nd half @1,79

Iemand enig idee hoe ik dit invul op betdog? Moneyline 1x2 (1H)?

MilsoN

Legacy Member
Kan het zijn dat je op Napoleon Games niet op alle wedstrijden kan betten? Zie dat er vannacht 9 games scheduled zijn maar je kan maar op 6 games betten ...

Black

Legacy Member
MilsoN zei:
Kan het zijn dat je op Napoleon Games niet op alle wedstrijden kan betten? Zie dat er vannacht 9 games scheduled zijn maar je kan maar op 6 games betten ...

die komen er pas in de loop van de nacht op. Idd vrij kut als ge ni zolaat kunt opblijven wat vaak het geval is.

Black

Legacy Member
S1RBOT zei:
Livebet

PSG en Olympiakos to win 2nd half @1,79

Iemand enig idee hoe ik dit invul op betdog? Moneyline 1x2 (1H)?

PSG juist een tegengoal gekregen, zuur...
Twijfelde zelf om vanmiddag nog Olympiakos -2 te spelen, maar heb om de een of andere mongole rede niet gespeeld :p

Black

Legacy Member
S1RBOT zei:
Livebet

PSG en Olympiakos to win 2nd half @1,79

Iemand enig idee hoe ik dit invul op betdog? Moneyline 1x2 (1H)?

PSG juist een tegengoal gekregen, zuur...
Twijfelde zelf om vanmiddag nog Olympiakos -2 te spelen, maar heb om de een of andere mongole rede niet gespeeld :p

S1RBOT

Legacy Member
Black zei:
PSG juist een tegengoal gekregen, zuur...
Twijfelde zelf om vanmiddag nog Olympiakos -2 te spelen, maar heb om de een of andere mongole rede niet gespeeld :p

Ja uiteraard moesten die weer in de blessure tijd een goaltje tegen krijgen..... :(

Liquigi

Legacy Member
Barcelona - Getafe +3.5 x1.6
wou eerst getafe 4HC zetten, maar dit is waarschijnlijker en brengt meer op

MilsoN zei:
Kan het zijn dat je op Napoleon Games niet op alle wedstrijden kan betten? Zie dat er vannacht 9 games scheduled zijn maar je kan maar op 6 games betten ...

als ge die in de zoekbalk ingeeft, komen ze tevoorschijn :)

Black

Legacy Member
Ja natuurlijk, espanyol en creteil allebei aan het verliezen tegen lager geklasseerde ploegen.

Spelen met volledige ploeg lol, bekermatchen = epic bullcrap

shibbie

Legacy Member
Combi fio - City en st etienne gespeeld voor 10.96 euro @ 2.42

Allemaal op voorsprong atm, houden zo!

fordjah

Legacy Member
Black zei:
Ja natuurlijk, espanyol en creteil allebei aan het verliezen tegen lager geklasseerde ploegen.

Spelen met volledige ploeg lol, bekermatchen = epic bullcrap

Pfff, tis erg. Gaat hier leuke fail worden :unsure:

Black

Legacy Member
fordjah zei:
Pfff, tis erg. Gaat hier leuke fail worden :unsure:

Khad nog zo'n voorgevoel, espanyol is zon hoereploeg waar ge nooit op kunt rekenen en creteil doet het niet schitterend, maar dat kan ook van Jura Sud gezegd worden.

Kan mezelf nu een pak slaag geven!

fordjah

Legacy Member
Kwas ook totaal vergeten dat er nog een 2nd leg was. Me mijn vermoeide kop. My bad :sad:

lars-v

Legacy Member
espanyol en bilbao mij gescheten.
Had ook redelijk wat live staan van PSG -3.5 icm Olympiakos -2.5. Krijgen die eikels echt nog een tegengoal, doeidoei geld :(

fordjah

Legacy Member
fordjah zei:
6 units Alcorcón v Espanyol 2 @ 2.3
6 units Real Betis v Athletic Bilbao 2 @ 2.1

Total bets: 4 Won: 1 Lost: 3 Void/Push: 0 Hitrate: 25% ROITotal: -81% ROIMonth: -81%
:unsure:


zelfs met x2 op beide was ik er nog nie geraakt :ironic:
Gedaan met de beker. Vant weekend primera division.

TheRedDevils

Legacy Member
Domme under 3,5 bet van me op City, had beter snel nog over 3,5 gespeeld en op Negredo/Dzeko to score. Volledige A ploeg blijkbaar.

Total bets: 8 Won: 4 Lost: 4 Hitrate: 50% ROITotal: 50% ROIMonth: 50%


Iemand tips voor morgen? Geen zin om zelf moeite te doen :unsure:

Fella

Legacy Member
Ja verdorie, vergeten te posten.
(allemaal kleine bets, ik een pussy op vlak van "veel" geld inzetten)

Gisteren:

Glenavon - Cliftonville 2 @1.62
Shrewburry - Leyton Orient 2 @2.20

Lincoln City - Alfreton Town 2 @1.90

Vandaag:
Combi
City - West Ham 1
Saint Etainne - Evian 1
Fiorentina - Chievo 1
Barca - Getafe 1
@2.54

Ging PSG er ook nog bijgesmeten hebben maar was te laat.
Ging ook nog Bilbao erbij steken, gelukkig niet gedaan.

Black

Legacy Member
Steekt gij echt city en barca ml in een combi ? lol...

samen is dat 1.10 ofzo lol ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan