Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Arne zei:
Voor vandaag de volgende 3, vanavond eventueel nog een NBA.
Vitoria de setubal - Covilha 1 DNB (1-0) & Gil Vicente - Leixoes 1 DNB [VOID 0-0]
@ 1.68 -> 1.26 (Portugese beker)
Fiorentina - Chievo, Fiorentina -1 @ 1.82 (2-0)
Brest - PSG, PSG (-1.5) @ 1.73 (2-5)


Total bets: 16 Won: 14 Lost: 2 Void/Push: 0 Hitrate: 88% ROITotal: 50%ROIMonth: 50%

Voor NBA deze nacht:
Detroit Pistons @ Toronto Raptors: Raptors & Phoenix Suns @ Minnesota Timberwolves: Timberwolves @ 1.88

MilsoN

Legacy Member
Arne zei:
Total bets: 16 Won: 14 Lost: 2 Void/Push: 0 Hitrate: 88% ROITotal: 50%ROIMonth: 50%

Voor NBA deze nacht:
Detroit Pistons @ Toronto Raptors: Raptors & Phoenix Suns @ Minnesota Timberwolves: Timberwolves @ 1.88
Volgens mij heb je een foutje getypt bij je PSG bet want PSG heeft er namelijk +1,5 gescoord :D

Anoniem06

Legacy Member
MilsoN zei:
Volgens mij heb je een foutje getypt bij je PSG bet want PSG heeft er namelijk +1,5 gescoord :D

PSG -1.5 wil zeggen dat ze met minstens 2 goals verschil moesten winnen :)

Had eigenlijk AH moeten staan, true. Maar voor PSG under 1.5 zouden de odds hoger geweest zijn hoor :p

MilsoN

Legacy Member
Arne zei:
PSG -1.5 wil zeggen dat ze met minstens 2 goals verschil moesten winnen :)

Had eigenlijk AH moeten staan, true. Maar voor PSG under 1.5 zouden de odds hoger geweest zijn hoor :p
Ah ok, is best wel verwarrend want de doelpunten worden ook met - en + x genoteerd :D maar bon, goed bezig, keep up the good work :)

Black

Legacy Member
Arne zei:
[/COLOR]

Total bets: 16 Won: 14 Lost: 2 Void/Push: 0 Hitrate: 88% ROITotal: 50%ROIMonth: 50%

Voor NBA deze nacht:
Detroit Pistons @ Toronto Raptors: Raptors & Phoenix Suns @ Minnesota Timberwolves: Timberwolves @ 1.88

Raptors vrij zwakke thuisreputatie + al 6 games achter elkaar aan het spelen...

Liquigi

Legacy Member
Liquigi zei:
Barcelona - Getafe +3.5 x1.6
wou eerst getafe 4HC zetten, maar dit is waarschijnlijker en brengt meer op
...
4-0 :)

Total bets: 5 Won: 3 Lost: 2 Hitrate: 60% ROITotal: -5% ROIMonth: -5%

edit: pfff weeral (zwaar) verlies gemaakt bij NBA

TheRedDevils

Legacy Member
Liquigi zei:
4-0 :)

Total bets: 5 Won: 3 Lost: 2 Hitrate: 60% ROITotal: -5% ROIMonth: -5%

edit: pfff weeral (zwaar) verlies gemaakt bij NBA

2 keer in de 90ste minuut zie ik, lucker zeg :unsure:

Anoniem06

Legacy Member
Arne zei:
Voor NBA deze nacht:
Detroit Pistons @ Toronto Raptors: Raptors (112-91) OK & Phoenix Suns @ Minnesota Timberwolves: Timberwolves (103-104) @ 1.88

Total bets: 17 Won: 14 Lost: 3 Void/Push: 0 Hitrate: 82% ROITotal: 38%ROIMonth: 38%

2 puntjes te weinig zeg.

Voor vandaag:
Udinese - Inter Milan: Over 2.5 @ 2.04 stake 5/10
Al Ittihad Al Iskandary vs El Entag El Harby Under 2.5 & El Gouna vs Smouha Under 2.5 @ 1.773 stake 8/10

Fella

Legacy Member
Fella zei:
Vandaag:
Combi
City - West Ham 1
Saint Etainne - Evian 1
Fiorentina - Chievo 1
Barca - Getafe 1
@2.54


Ging PSG er ook nog bijgesmeten hebben maar was te laat.
Ging ook nog Bilbao erbij steken, gelukkig niet gedaan.



Black zei:
Steekt gij echt city en barca ml in een combi ? lol...

samen is dat 1.10 ofzo lol ?

Normaal zou ik dat niet doen aan die lage quotering (respectievelijk 1.10 & 1.15 ofzo).
Maar omdat dat matchen waren die volgens mij 100% binnen waren heb ik ze erbij gestoken om een nog iets hogere odd te halen. Zelfde met PSG, ging ik er ook nog bij gestoken hebben (odd van 1.20), als je hun opstelling zag wist je al genoeg.
Je kan nooit zeker zijn in voetbal, maar als ik mijn kans 99% acht, dan steek ik ze erbij :).
Ik zou wel nooit een single bet doen aan zo een lage quotering, laat mij dat duidelijk stellen.

Davidduzy

Legacy Member
Idd ik zou dat normaal ook niet doen maar als je vb door die 3 dan te combineren, 30 % meer kan winnen ( vb 130 euro op 400) is dat toch al een verschil


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

TrickY.

Legacy Member
Arne zei:
Al Ittihad Al Iskandary vs El Entag El Harby Under 2.5 & El Gouna vs Smouha Under 2.5 @ 1.773 stake 8/10


Dees kunde nie spelen op NG.

Ik heb combi Naft Tehran & Al Ahly 1x.

Edit: bon, dees zal ook ne fail worden. Tehran 0-1 achter '80

NemesisBE

Legacy Member
Jaaaaaa, Iran faalt weer!

Zaterdag Persepolis under 2,5 en under 1,5, da wordt het voor mij nog :p

Black

Legacy Member
Fuuuu detroit, zo goed spelen de eerste helft en 2de helft echt als een vod verdedigen.


Had anders weer een combi van 6 juist fml fml.

Stop nu ff terug, voor ik al mijn gewonnen geld weer opspeel :p

Anoniem06

Legacy Member
Black zei:
Fuuuu detroit, zo goed spelen de eerste helft en 2de helft echt als een vod verdedigen.


Had anders weer een combi van 6 juist fml fml.

Stop nu ff terug, voor ik al mijn gewonnen geld weer opspeel :p

;) twijfelen aan mijn raptors :cool:

Black

Legacy Member
Arne zei:
;) twijfelen aan mijn raptors :cool:

eerste helft hebt ge nochtans verloren :p
Raptors zijn aan een vrij gestoorde series bezig voor de moment wel. Maar goed, EAST stelt dit jaar blijkbaar geen hol voor.

TheRedDevils

Legacy Member
Dwaas dat je niet under 2,5 kan spelen bij die matchen uit Egypte op NPG.

Waarom 2 keer nemesis?

S1RBOT

Legacy Member
S1RBOT zei:
Livebet

PSG en Olympiakos to win 2nd half @1,79 LOST

PSG moest uiteraard in de blessuretijd toch nog een goaltje binnenkrijgen...

S1RBOT zei:
vanavond :

Fiorentina, ManCity @1,61 WON

Bilbao DNB, Saint Etienne @2,10 LOST

Bilbao blijkbaar toch de betere ploeg maar het heeft niet mogen zijn :p

Total bets: 5 Won: 2 Lost: 2 Void/Push: 1 Hitrate: 40% ROITotal: -12% ROIMonth: -12%

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
eerste helft hebt ge nochtans verloren :p
Raptors zijn aan een vrij gestoorde series bezig voor de moment wel. Maar goed, EAST stelt dit jaar blijkbaar geen hol voor.

Het Oosten is dit jaar inderdaad zwak maar sinds dat Rudy Gay weg is bij de Raptors zijn die wel goed bezig. Veel wins, goed spel :) Close games tegen de Pacers en Heat en zelfs winst tegen de Pacers.

Bovendien zijn de Raptors geen goeie match up voor de Pistons :p Dus dit was een relatieve no-brainer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan