Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenis

Legacy Member
te gekke dag vandaag, alles is risico lol
heb wat geks voor mezelf ingevuld (lachwekkend)
dus kga ze hier nie posten aangezien ik ze allemaal kansloos inschat

kakkaa

Legacy Member
Valencia - Barca 2 @ 1.47
Leverkusen - Dortmund 2 @ 2.20
City - Liverpool X @ 3.70
10 maakt 120 euro

Ajaccio 1x
Siena 1x
Zijn al begonnen, maar zijn ook aardige denk ik.

MangleR

Legacy Member
Genk 2-0 voor live , eurootje op de 2-2 ? @ 30

//heb hem aan 41 genomen :p

Justchill

Legacy Member
gibbles zei:
Da meende ni! :d marginaal... dan kan ik met andere woorden nog effe wachten

Ja maar SA staat wel voor en nu aan 1.01, dus je zal wel winst maken.

Justchill

Legacy Member
Real Sociedad - Mallorca: 1
Valencia - Barcelona: 2
Anderlecht - Standard: 1

Akrisha

Legacy Member
kakkaa zei:
Valencia - Barca 2 @ 1.47
Leverkusen - Dortmund 2 @ 2.20
City - Liverpool X @ 3.70
10 maakt 120 euro

Ajaccio 1x
Siena 1x
Zijn al begonnen, maar zijn ook aardige denk ik.

Dan verpest barca nog je combo :(
Rest allemaal wel goed

Veriac

Legacy Member
Verschillende bronnen hebben het ook over de top leagues.
Maar ook duels uit de Champions League en duels uit de grote Europese clubcompetities zoals de Serie A, Primera Division en Premier League.

Anoniem06

Legacy Member
Veriac zei:

Uiteindelijk niet meer als stating the obvious. Je moet al heel naïef zijn om niet te geloven dat er matchen in de hoogste divisie's vervalst worden. En dan gaat het enkel over de allerhoogste divisie's. Onze Derde Klasse bijvoorbeeld, ik wil wel eens weten hoeveel matchen per jaar daar zoal vervalst worden, zal niet mals zijn.

Mensen die leven van de sport zijn over het algemeen niet de grootste lichten, en gemakkelijk te beïnvloeden. Als je dan de juiste spelers contracteert met matige lonen, is dat snel geregeld volgens mij.

Airjinx

Legacy Member
En dat op de dag dat ook nog eens bekend geraakt dat ze bij Real Sociedad klant waren bij Fuentes. Topdag voor het voetbal. Vreemd dat dit niet allemaal onder de mat wordt geschoven, zijn ze anders zo goed in.

Veriac

Legacy Member
Airjinx zei:
En dat op de dag dat ook nog eens bekend geraakt dat ze bij Real Sociedad klant waren bij Fuentes. Topdag voor het voetbal. Vreemd dat dit niet allemaal onder de mat wordt geschoven, zijn ze anders zo goed in.

Er is nog veel meer aan de hand hoor, dingen die wij nooit te weten zullen komen.
Er is teveel geld gemoeid in het voetbal, het is niet meer wat het was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan