Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
België & Kroatië in combi.. 30€ levert dan toch ook mooi 95€ op. Waarom zou Zuid-Korea kunnen gelijk spelen, laat staan winnen tegen Kroatië. Lijkt mij een beetje vergezocht!

MrBrightside

Legacy Member
Op die manier mogen we op niks meer spelen.

Heb Servië ook nog in aparte combi gewonnen gezet, samen met Spain - Uruguay +2.5 goals.
20€ levert toch ook mooi 65€ op.

1 van de twee goed, en heb mijn inzet weer verdiend.

Anoniem06

Legacy Member
Wales - Oostenrijk 2
Griekenland - Zwitserland 1
België - Slovenië 1
Zweden - Argentinië 2
@17,76

Nederland - Italië 2
Frankrijk - Duitsland 2
Kroatië - Zuid-Korea 1
@17,29

Antwerp1

Legacy Member
@hierboven: Ik denk ni dat België vandaag gaat winnen van Slovenië ;)

En riskant bet seg, Griekenland beter dan de Zwitsers, Oostenrijk winnen van Wales en Duitsland bij Frankrijk? :)

Anoniem06

Legacy Member
Antwerp1 zei:
@hierboven: Ik denk ni dat België vandaag gaat winnen van Slovenië ;)

En riskant bet seg, Griekenland beter dan de Zwitsers, Oostenrijk winnen van Wales en Duitsland bij Frankrijk? :)

Aan Griekenland twijfel ik nog het minste. Is een funbet waar ik 1 euro op heb gesmeten, maar acht ze zeker haalbaar.

Het zijn natuurlijk friendly's.

MrBrightside

Legacy Member
Antwerp1 zei:
@hierboven: Ik denk ni dat België vandaag gaat winnen van Slovenië ;)

Ik weet zelfs niet eens wanneer we onze volgende wedstrijd tegen Slovenië moeten spelen :D Je moet het hem vergeven zijn specialiteit (avatar) is nu eenmaal oude grieken en romeinen ;)

Anoniem06

Legacy Member
Haha, Slovakije uiteraard. 1 pot nat! Buiten Hamsik stellen die toch echt niet veel voor.

Antwerp1

Legacy Member
Heb naast mijn 1e bet in extremis ook Nigeria en Ghana in combi gezet.

Momenteel Kroatië al juist (2 keer dus :p ) en Nigeria. Het wordt mijn dag!

Kenis

Legacy Member
Belgie over 2.5, Tsjechie X2,Ecuador to score,Balotelli to score en Ibracadabra to score dit lijkt mij de zekerste combo
Greece X,Engeland X,Italie X,Ibra to score
Malta X,Chili win,Belgie H1 win,Argentinie 1 goal win
Schotland X, Roemenie X, Oostenrijk win, Oekraine win
Chili win,Benteke to score,Bosnie win,Portugal X

Antwerp1

Legacy Member
Even een vraagske:
stel: Servië speelt gelijk in Cyprus, maar ik had gegokt op winst ongeldig bij gelijkspel.
Hoe zit dat dan met het systeem 2 viervoudig? Valt die match er dan tussenuit en wordt het dan eigenlijk drievoudig?

kakkaa

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Even een vraagske:
stel: Servië speelt gelijk in Cyprus, maar ik had gegokt op winst ongeldig bij gelijkspel.
Hoe zit dat dan met het systeem 2 viervoudig? Valt die match er dan tussenuit en wordt het dan eigenlijk drievoudig?

Nee, volgens mij telt ie wel mee, maar als void, dus, factor "0"

Justchill

Legacy Member
Kenis zei:
Belgie over 2.5, Tsjechie X2,Ecuador to score,Balotelli to score en Ibracadabra to score dit lijkt mij de zekerste combo
Greece X,Engeland X,Italie X,Ibra to score
Malta X,Chili win,Belgie H1 win,Argentinie 1 goal win
Schotland X, Roemenie X, Oostenrijk win, Oekraine win
Chili win,Benteke to score,Bosnie win,Portugal X

En hoe heb je dat nu ingezet? 5 combo's van 4?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan