Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenis

Legacy Member
ja de combo's staan achter mekaar, anders werd de message wa groot
dus combo's van links naar rechts

Kenis

Legacy Member
Macedonie is dan ook niet slecht he , de Belgen gaan daar nog een harde match moeten gaan spelen voor het WK

Antwerp1

Legacy Member
Kenis zei:
Macedonie is dan ook niet slecht he , de Belgen gaan daar nog een harde match moeten gaan spelen voor het WK

Nee maar Denemarken is ook niet slecht, een gelijkspel moet daar toch minstens voor die mannen...

Kenis

Legacy Member
Ibra gewisseld dus die combo's dood spijtig :(
en Benteke ook eruit pfff kut friendly's

Maxwell

Legacy Member
Gvd Ghana penalty's nu, spannend !!!

Edit: Burkina Faso haalt het. Marginaal slecht gezette strafschoppen bij Ghana :lol:

Justchill

Legacy Member
Maxwell zei:
Gvd Ghana penalty's nu, spannend !!!

Edit: Burkina Faso haalt het. Marginaal slecht gezette strafschoppen bij Ghana :lol:

idd die laatsten :doh: Had natuurlijk wel op Ghana gewed.
Nigeria zal de finale wel winnen zeker?

Maxwell

Legacy Member
En die eerste van Ghana, wat was dat zeg ? :lol:
Die trapte precies met zijn rechtervoet de bal tegen z'n linkervoet en zo ging ie naast. Sws nog is opzoeken om terug te bekijken. Nigeria zal wel winnen hoogstwaarschijnlijk maar daar zal ook niet veel aan te verdienen zijn denk ik :p

ldj

Legacy Member
Belgie over2,5
Turkije X2
Italie scoort
Ecuador scoort

Zlatan scoort

---
Greece X
Italie X
Ecuador scoort

Engeland X

--
Belgie 1
Malta X
Argentinie HCX

Italie 2

--
Zweden scoort
Italie scoort
Uruguay scoort
Eng beide scoren
Rusland 2

Belgie HC1

Bijna dezelfde combi als Kenis, alleen -en ik denk er te laat aan- spelers scoren in friendlys is zó riskant, meestal starten ze maar spelen ze maar een helft, moest Zlatan een ganse match spelen zeker weten dat ie scoorde.

Antwerp1

Legacy Member
Ene combi verloren door Ghana, andere door Denemarken.
Heb nog een laatste met overwinningen voor Portugal, Rusland, Wales, Schotland, België en Roemenië. Allemaal juist en Portugal is nog bezig. Wel allemaal op ongeldig bij draw, dus als Ecuador niet wint haal ik sowieso nog wat winst vandaag ondanks mijn 2 mislukte combi's. C'mon! :)

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ene combi verloren door Ghana, andere door Denemarken.
Heb nog een laatste met overwinningen voor Portugal, Rusland, Wales, Schotland, België en Roemenië. Allemaal juist en Portugal is nog bezig. Wel allemaal op ongeldig bij draw, dus als Ecuador niet wint haal ik sowieso nog wat winst vandaag ondanks mijn 2 mislukte combi's. C'mon! :)

Portugal juist gescoord! Heb ze in combo met Spanje

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Hier ook nix :p had dan ook slechts 1€ gezet op x2 slovakije, portugal en argentinie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan