Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
Mechelen thuis is sterk :) maar kan altijd idd ze moeten een match winnen dus zal spannend worden

kakkaa

Legacy Member
Tricky wedstrijden dit weekend. Ik zit te denken aan
Ghana x2
Nigeria 1x
Lyon 1x
Utrecht 1x
Valencia DNB

10 maakt 41 euro

Deze twijfel ik nog...
Vallecano 1x (tegen atletico madrid)
Psv of over 2.5 (tegen vitesse)

Doe je vallecano en psv over 2.5 erbij heb je 100 euro.

ldj

Legacy Member
Kenis zei:
vandaag,
MVV wint
Caen 1 goal win
Woluwe X
Lavezzi scoren

Weer gevolgd en weer eentje fout! Jammer, vergeet u combis van morgen niet te posten, gaat binnekort toch eens raak zijn

Xhizor

Legacy Member
ldj zei:
Weer gevolgd en weer eentje fout! Jammer, vergeet u combis van morgen niet te posten, gaat binnekort toch eens raak zijn

Aan welke notering stond het ?

ldj

Legacy Member
Xhizor zei:
Aan welke notering stond het ?

51.00 dacht ik!

Weet iemand trouwens hoe je een combi kunt spelen met 1 fout? Dus bv 4/5 en 1 bedrag inzetten en de foute quotering wordt gedeeld.. Op unibet

Kenis

Legacy Member
Ghana win,Gladbach X,PSV h1 win,Fullham X
Kortrijk X, Napoli X,Frankfurt win,Bordeaux win
Arsenal 1 goal win,Groningen X,Swansea X,Granada win
Troyes win,Harbaoui to score,Jonas (valencia) to score, Breda X2
Stuttgart win,Wolfsburg X,Malaga win,Tottenham X

thats it voor today :)

Maxwell

Legacy Member
Beerschot - Genk: 2
WB - Anderlecht: 2
Standard - Bergen: 1
Mechelen - Cercle: 1

@ 7.58

Levante - Malaga: 2
Celta - Valencia: 2
Vitesse - PSV: over 2,5
Mali - Ghana: 2

@ 21.60

Xhizor

Legacy Member
Die live noteringen zijn ook wel interessant aan de 65-70 minuut kan je de correcte score nog kiezen aan een notering van 2,30 :p

Anoniem06

Legacy Member
Op afrikaanse ploegen kan je echt niet vertrouwen. Zijn zo random als wat.

de boom

Legacy Member
Xhizor zei:
Die live noteringen zijn ook wel interessant aan de 65-70 minuut kan je de correcte score nog kiezen aan een notering van 2,30 :p

5 a 10 minuten de match volgen en dan correcte score 1ste helft zetten werkt bij mij wel goed en vaak hoge noteringen. Meestal dan zet ik dan twee scores.

gibbles

Legacy Member
Man City heeft me gvd 140 euro laten missen :(. Komaan... Man City dan nog tegen Southampton, like wtf

Kolibriet

Legacy Member
Tip:
Parma - Genoa (1)
Kayserispor - Orduspor (1)
Real Zaragoza - Real Sociedad (1)
@9.07

Xhizor

Legacy Member
de boom zei:
5 a 10 minuten de match volgen en dan correcte score 1ste helft zetten werkt bij mij wel goed en vaak hoge noteringen. Meestal dan zet ik dan twee scores.

Das ook interessant ga ik zeker eens checken hoe hoog die noteringen staan :)

Kenis

Legacy Member
today,
Batshuai scoren,Aston Villa win,Zwolle X,Milan win
Udinese X,Atl Madrid X,Atalanta X,Lyon 1 goal win
Augsburg X,Marseille X,Sociedad win,Samdoria win
Man u X,Rennes win,Espangnol X2, Inter X
Standard over 2.5,Bologna over 2.5, Atl Madrid X, Benteke to score

Antwerp1

Legacy Member
Wa gebeurt er als er in een gewone combi met allemaal wedstrijden ongeldig bij gelijkspel minstens 1 tegenstander wint en een paar wedstrijden gelijkspel zijn? Krijgt ge daar dan nog geld van terug of is dan alles om zeep?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan