Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Kenis zei:
ziet er goed uit die sociedad combo :D

Dan speel ik is 1 keer niet mee en dan is het prijs :(

Anyways, proficiat! En laat ze aub komen, ge gaat toch door? :p

Op basis van wat kiest ge eigenlijk u matchen? :)

C6O2

Legacy Member
Voor Champions & Europa League:

celtic-juventus: 2
tottenham-lyon:1
sparta prague-chelsea:2


@5.81

Antwerp1

Legacy Member
Ik moet opletten dat ik ni op 0 euro sta dus doe het wa voorzichtiger :p ben begonnen met 10 euro (+ 10 bonus), stond na de 1e dag bijna op 40 en sindsdien dankzij een dosis pech en wat domme roekeloze bets gedaald naar 5.
Iig vandaag combi Locomotiv Moskou en Kopenhagen in friendly, die lijk ik te gaan winnen.
Straks combi Betis ongeldig bij gelijkspel en Liverpool 1

Als ik op 0 beland, stop ik ermee denk ik. Mijn geld proberen terugwinnen is mss ni zo slim, kans dat ik dat dan ook nogeens verlies. Al vind ik het wedden op zich wel leuk en spannend :)

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ik moet opletten dat ik ni op 0 euro sta dus doe het wa voorzichtiger :p ben begonnen met 10 euro (+ 10 bonus), stond na de 1e dag bijna op 40 en sindsdien dankzij een dosis pech en wat domme roekeloze bets gedaald naar 5.
Iig vandaag combi Locomotiv Moskou en Kopenhagen in friendly, die lijk ik te gaan winnen.
Straks combi Betis ongeldig bij gelijkspel en Liverpool 1

Als ik op 0 beland, stop ik ermee denk ik. Mijn geld proberen terugwinnen is mss ni zo slim, kans dat ik dat dan ook nogeens verlies. Al vind ik het wedden op zich wel leuk en spannend :)

Waarom dan stoppen als je het leuk en spannend vind, probeer je te focussen op één competitie en wissel ook af met singles en combi's. Speel bv voor 5 euro en als het te moeilijk is sla je gewoon een week over. Mensen die een ticket kopen om te gaan kijken naar het voetbal zijn veel meer kwijt dan 5 euro en die hebben geen kans om nog eens geld te winnen :p

Kenis

Legacy Member
Xhizor zei:
Waarom dan stoppen als je het leuk en spannend vind, probeer je te focussen op één competitie en wissel ook af met singles en combi's. Speel bv voor 5 euro en als het te moeilijk is sla je gewoon een week over. Mensen die een ticket kopen om te gaan kijken naar het voetbal zijn veel meer kwijt dan 5 euro en die hebben geen kans om nog eens geld te winnen :p

+ je kan de meeste matchen nog online gratis bekijken :D
voor vnv,
Liverpool 1 goal win
Betis X
Braga X
Lens X2

Antwerp1

Legacy Member
Ja ik wil ni al mijn geld kwijt he :p Ik moet als student sowieso op mijn budget letten

super-styler

Legacy Member
Kenis zei:
+ je kan de meeste matchen nog online gratis bekijken :D
voor vnv,
Liverpool 1 goal win
Betis X
Braga X
Lens X2

Hoe speel je 1 goal win op unibet? of gaat dit niet?

Kr¥pT

Legacy Member
super-styler zei:
Hoe speel je 1 goal win op unibet? of gaat dit niet?

Dat is handicap (1-0) bijvoorbeeld -> Thuisploeg krijgt 1 doelpunt voorsprong en dan kan je gelijk geld inzetten op X (draw).

Dan win je geld als het 0-1 is geworden. Omdat het dan eigenlijk 1-1 is en je hebt op X ingezet

Antwerp1

Legacy Member
ja Liverpool, penalty missen en dan 0-1 krijgen. ni moeilijk da ik blut ben...

fordjah

Legacy Member
Liverpool vs W.B.A (+1) for Game.

Lucky me :unsure:

Wel kleine bets dat ik doe. Verdien er toch 5 eurokes aan :D

inkei

Legacy Member
fordjah zei:
Liverpool vs W.B.A (+1) for Game.

Lucky me :unsure:

Wel kleine bets dat ik doe. Verdien er toch 5 eurokes aan :D

Een heel kleine bet dan ?
WBA stonden op x8 dag voor de wedstrijd.

de boom

Legacy Member
Iemand misschien een goede bet of combi voor deze avond? Zie niet direkt iets leuk staan.

Kenis

Legacy Member
vandaag,
Valencia beide scoren,Leeds X,Dijon X2,Celtic X
en
Celtic beide scoren,Jonas scoren,Blackburn X,Leeds win
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan