Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Screenshot by Lightshot

Zo'n zotte winstmarge, is natuurlijk heel moeilijk om dat juist te hebben maar denk wel dat je met zoiets meer kans hebt dan met de lotto te spelen. En je kan nog verschillende andere combo's maken die hebben ook een ruime winstmarge.

Begin die gokverslaafden meer te begrijpen als je al zo'n bedragen kan winnen met zo'n laag bedrag :p

Fizmo

Legacy Member
2 Systems gepakt:

System 2/4: AA gent win, Corners <10,5 in de match Mainz - Bayern, <10,5 corners in de match napoli - catania & <10,5 corners in de match torino - sampdoria

System 3/7: Schalke win, wolfsburg win, anderlecht win, napoli win, arsenal to score 1st goal, <9,5 corners in de match west ham - swansea & <9,5 corners in de match fulham - man united.

Antwerp1

Legacy Member
Had gewed op een goal van QPR met ongeldig bij geen doelpunt, maar nu de match is afgelopen staat er bij mijn wedgeschiedenis "uitgesteld". Wa wilt da zeggen?

Fizmo

Legacy Member
Arne zei:
Die systems, hoe werkt dat juist?


"What is a system 2/4 (6 bets)?

A 2/4 system consists of 6 bets which transpire from 4 picks -- six 2-pick multis (parlays). At least two of the four picks must be correct to gain some winnings - the exact amount of the winnings depends on how many of the predictions prove correct."


Een system 2/4 wil zeggen dat ge op 4 zaken wed waarvan ge er minstens 2 moet juist hebben om uitbetaling te krijgen. Het is via een combinatie telkens bv. als ge weddenschap 1 & 3 juist hebt dan krijgt ge de odds vermenigvuldigd voor die combinatie. Als ge weddenschap 2 mis hebt dan vervalt elke combinatie (2 & 1, 2 & 3, 2 & 4) en blijven er nog maar 3 combinaties over waar ge kunt winnen. In totaal hebt ge in feite dus 6 combinaties (1 & 2, 1 & 3, 1 & 4, 2 & 3, 2 & 4, 3 & 4) waar ge geld mee kunt winnen en verliezen.

Bij een 3/7 system zijn er 7 zaken waarop ge wed bv. verlies of winst van team X en ge moet er minstens 3 van de 7 juist hebben om iets te verdienen. In totaal zijn er 35 combinaties mogelijk dus in feite doet ge 35 weddenschappen.

Is best wel gevaarlijk. Als ge in een 3/7 system slechts 3 juist hebt dan hebt ge maar 1 van de 35 weddenschappen juist omdat slechts 1 combinatie (die 3 dus) juist is. Ge moet er dus minstens 5 hebben, mogelijk zelfs 6 om winst te hebben om voldoende combinaties van die 35 juist te hebben.

Voordeel is wel dat ge nog iets verdient als ge er een paar niet juist hebt in tegenstelling tot een multi-bet waar ge alles kwijt zijt. Maar bij 35 combinaties moet ge ook wel 35 keer geld in zetten (voor elke combinatie dus)

Geen idee of dat begrijpbaar uitgelegd is :D

Maxwell

Legacy Member
Schalke, Lokeren & Zulte @ 6.93
Napoli, Real over 2,5, Westerlo en United @ 4.71

Funbetje:

Gent - Beerschot: 1
Cercle - Zulte: 2
Lierse - Lokeren: 2
OHL - Charleroi: X
Kortrijk - Mechelen: X
Bergen - Beveren: 1
Anderlecht - Standard: 1X
Genk - Brugge: 1

@ 417.15

Kr¥pT

Legacy Member
gyl, post jij je bets eigenlijk hier? zoniet, doe maar, kgeniet altijd graag mee van winnende solo's :D

Fizmo

Legacy Member
fuck off schalke, fuck off hoffenheim. Ni kunne winne tege degradatieploegskes. Bende losers.

Maxwell

Legacy Member
Fizmo zei:
fuck off schalke, fuck off hoffenheim. Ni kunne winne tege degradatieploegskes. Bende losers.

Hoffenheim is toch gewonnen ? Schalke zwaren bummer idd.

Kenis

Legacy Member
Arsenal 1 goal win,Wolfsburg X,Zulte win,Granada beide scoren

Granada zal me redden :p

Kalis

Legacy Member
Kenis zei:
vandaag,
Hoffenheim X,Leuven X,Sunderland X,Osasuna win
Arsenal 1 goal win,Wolfsburg X,Zulte over2.5,Granada beide scoren
Waasland X2,Espagnol win,Wigan X,Sampdoria X
Napoli X,Bordeaux 1 goal win,Stuttgart win,Fellaini to score
Rennes win,Swansea win,Gent H1 win,Mechelen X

Deze met 3/4 systeem gespeeld, 2.5euro per bet, dus 10euro per combi, totale inzet 50euro
Voorlopig 115euro terug, is al 65euro winst. Granada heeft net gescoord, als real nog scoort komt er nog 110euro bij.
Bij deze, bedankt Kenis ;)

edit: cercle-zulte heb ik over2.5 gespeeld, kon niet tegen mijn eigen ploeg inzetten

Kalis

Legacy Member
Heb nog 10 euro op real scoort niet gezet aan 5.80, dus heb zoiezo nog wat winst :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan