Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Kenis zei:
mijn bets hier zeggen genoeg Gilly
Jerommekeuh, odd te samen was 100

Voor vanavond iets?

Ik heb:
Den Bosch - Go Ahead Eagles 2
Werder Bremen - Hannover 1
Roma - Cagliari 1
Eupen - Brussels 1
@8.45

NemesisBE

Legacy Member
Bremen BTS, Eupen & Roma: 2.65 euro @ 3.09

Beveren X2, West Ham-Swansea X, Bayern, Schalke, Everton: 1 euro @ 16. Benieuwd :unsure:

Kenis

Legacy Member
Denbosch win, Bochum win,Dordrecht X,Covertry X
Le harvre win,Dresden X,Valladolid win,Herenveen X
PSG win,Caen win,Bremen X,Eupen 1 goal win

Kenis

Legacy Member
ik ga hier heus niet neerposten wat ik zoal gewonnen heb, ik post gewoon mijn bets meer niet
en als daar iemand moeite mee heeft stop ik met ze te posten

gilly

Legacy Member
Kenis zei:
ik ga hier heus niet neerposten wat ik zoal gewonnen heb, ik post gewoon mijn bets meer niet
en als daar iemand moeite mee heeft stop ik met ze te posten

Tuurlijk heb ik daar geen moeite mee (en ik denk de rest ook niet), het is zelfs knap dat je die post. Ik vraag mij gwn af wat je zoal kan winnen met combi's aangezien ik die nooit speel?

yarc

Legacy Member
Ik heb al redelijk wat gewonnen met kenis zijn bets.

Blijven posten Kenis ... Er zijn genoeg leden die wel met combi's spelen en hiermee hun winst behalen. Ieder zijn ding.

Maxwell

Legacy Member
gilly zei:
Tuurlijk heb ik daar geen moeite mee (en ik denk de rest ook niet), het is zelfs knap dat je die post. Ik vraag mij gwn af wat je zoal kan winnen met combi's aangezien ik die nooit speel?

Klik eens een paar quoteringen aan bij uw bookmaker hé. Dan zie je direct wat je zoal kan winnen.
Vanavond enkel PSG & Roma @ 2.73

gilly

Legacy Member
Maxwell zei:
Klik eens een paar quoteringen aan bij uw bookmaker hé. Dan zie je direct wat je zoal kan winnen.
Vanavond enkel PSG & Roma @ 2.73

Op termijn bedoel ik..
Heb vrij goede sample op single bets waar ik een mooie roi haal. Dno wat die roi is met combi's, vandaar mijn vraag.

Antwerp1

Legacy Member
Bij voetbal staat er altijd "Volgende doelpunt Ongeldig bij geen doelpunt". Wil da zeggen da, als er geen goal meer valt, de weddenschap eigenlijk ni "verloren" is en ge uw geld terugkrijgt?

yarc

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Bij voetbal staat er altijd "Volgende doelpunt Ongeldig bij geen doelpunt". Wil da zeggen da, als er geen goal meer valt, de weddenschap eigenlijk ni "verloren" is en ge uw geld terugkrijgt?

idd, het geld dat je hebt ingezet krijg je dan terug.

Antwerp1

Legacy Member
Had ook gezet op Roma maar toen het 1-3 werd op Cagliari ingezet en zo win ik mijn geld uiteindelijk nog terug (met 20 cent winst :p ).
Bremen + PSG levert me ook iets op :)

fordjah

Legacy Member
Voor de rest allemaal JPL. Allemaal single bets. Zal wel ene juist hebben zeker :unsure:
Heb toch wel veel hoop op Super Sunday. Anderlecht ga echt niet blijven winnen :D


KAA Gent (-1) vs Beerschot Antwerp
Cercle Brugge vs Zulte Waregem
Kortrijk vs Mechelen
Oud-Heverlee Leuven vs Charleroi
RAEC Mons vs Waasland Beveren
Racing Genk vs Club Brugge
Anderlecht vs Standard Liege

Kenis

Legacy Member
vandaag,
Hoffenheim X,Leuven X,Sunderland X,Osasuna win
Arsenal 1 goal win,Wolfsburg X,Zulte win,Granada beide scoren
Waasland X2,Espagnol win,Wigan X,Sampdoria X
Napoli X,Bordeaux 1 goal win,Stuttgart win,Fellaini to score
Rennes win,Swansea win,Gent H1 win,Mechelen X

en nog ene risico :P
Ibou scoort,Pauwels wint WK,Newcastle win,Fullham X hehe lol

gibbles

Legacy Member
Justchill zei:
cricket: ZA vs PAKISTAN: 1 en het is 25-0 voor ZA

Staat deze wedstrijd bij jou ook nog lopende? Ik heb meermaals gecheckt gisteren en ZA heeft gewonnen maar staat vandaag nog steeds lopende dus nog geen winst hiervan ontvangen :/

Pariah

Legacy Member
Wk veldrijden: albert vs pauwels: pauwels

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan