Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Das nadeel aan unibet, als ge een keer op OK klikt ist gedaan, geen extra bevestiging enz.. En ja Ivoorkust speelt met een veredeld B-elftal, zijn al zeker van 1e plaats. Dat wordt een nipte, hopen op een flits van Drogba of zo :D

Mickelangelo

Legacy Member
0-0 na de eerste helft. Wordt idd zeer link!
Zeker omdat Algerije zich nog kan kwalificeren en Ivoorkust door is :(
2de helft net begonnen, kom op ****** (van Ivoorkust he)!

Als ik deze win ga ik me toch een paar bokke opentrekken! Als ik verlies trouwens ook :)

Mickelangelo

Legacy Member
2-2 :o Ik wordt hier knettergek als die op 12min van 2-0 naar 2-3 gaan!

Kenis

Legacy Member
heb vandaag paar combo's snel gemaakt en geen tijd gehad om hier te posten, sorry guys

Kenis

Legacy Member
zal nog ene risico posten die nog speelbaar is
Arsenal win,Chelsea X, Tottenham X, Marseille 1 goal win

ik had
1 Al kapot
dan Real X, Ivoorkust X,Anderlecht 1 goal win
Arsneal X, Chelsea X,Zwolle win,Everton over 2.5

Antwerp1

Legacy Member
6 euro op United, Celtic, Benfica en Marseille. al 2 van de 4 goed momenteel, vrees wel voor Benfica...

edit: allemaal op voorsprong gekomen ondertussen! :)
Ook 1 euro gezet op draw in real...

edit2: en 17 euro in de pocket!

Kenis

Legacy Member
dan Real X, Ivoorkust X,Anderlecht 1 goal win
Arsneal X, Chelsea X,Zwolle win,Everton over 2.5

tjing

spijtig van Arsenal :(
hadden die gewonnen was het meer geweest :p

TheRedDevils

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Voor elke PL match een voorspelling gemaakt, ben benieuwd. Indien ik winst zou maken begin ik opnieuw met 10 euro :unsure:
Everton - West Bromwich 1 1.57
Reading - Chelsea To Score Ba, Demba 2.10
Fulham - West Ham X 3.35
Norwich - Tottenham 2 1.80

Arsenal - Liverpool To Score Giroud, O 2.85
Manchester United - Southampton To Score van Persie, R 1.57

Gelukkig maar een virtuele bet :unsure:
Die 2de was wel sowieso dom want Ba speelde maar een minuut :p En het was Rooney zijn dagje ipv RVP.

Anoniem06

Legacy Member
Combi
Vitesse - Ajax 2
Eskisehirspor - Trabzonspor 1
Leicester City - Wolverhampton 1 (-1)
@8,47

Nog eentje:
Panthrakikos - Apollon HT/FT X/1
Guarani-SP - Bragatino-SP 2
Zuid-Afrika - Mali 1
@24,99

Zuid-Afrika is wel voor 2 februari pas, maar odds zijn nu zo mooi :)

Ruben VDS

Legacy Member
Ik vertrek voor 10 dagen naar New York morgen dus heb ik betje gemaakt voor het weekend:

AA Gent - Beerschot AC: 1
Cercle Brugge - Zulte Waregem: 2
Bergen - Waasland Beveren: 2

11.25 @ 14.50

Tot erna jongens ;)

Anoniem06

Legacy Member
Goed doenbaar, maar Bergen - Waasland zie ik het nog verkloten. Ik zie daar eerder 1/X gebeuren.

Maar zeker te doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan