Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilly

Legacy Member
MangleR zei:
Op welk moment van de match hebt ge dat dan ingezet ? Hoeveel was de stand toen ?
Wel schoone zu

gwn gisteren voor de match, vanaf dat de odds beschikbaar waren. Want ze gingen vrij snel naar beneden.

ldj

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
gilly denkt er is aan uw aalstar bets hier te zetten tedju :p

ja echt he , wil ook wel een soort uitleg voor een bet van 300€ @ 1.55

Morgen

Messi, Suarez en D.Ba of Lampard scoren morgen?

Kolibriet

Legacy Member
Voor vanavond:
COMBI
Arsenal - Liverpool -> totaal aantal doelpunten over 3,5
Leicester - Wolverhampton -> 1 (Game starts at 0-1)
SINGLES
Huddersfield - Crystal palace -> 2
Fulham - West Ham -> 1

TheRedDevils

Legacy Member
Voor elke PL match een voorspelling gemaakt, ben benieuwd. Indien ik winst zou maken begin ik opnieuw met 10 euro :unsure:
Everton - West Bromwich 1 1.57
Reading - Chelsea To Score Ba, Demba 2.10
Fulham - West Ham X 3.35
Norwich - Tottenham 2 1.80
Arsenal - Liverpool To Score Giroud, O 2.85
Manchester United - Southampton To Score van Persie, R 1.57

NemesisBE

Legacy Member
Combi'ke trd of singles?
Ik heb combi Anderlecht+Kortrijk + Arsenal&Pool BTS 2 euro @ xx > 8.xx

Mickelangelo

Legacy Member
Klein foutje gemaakt. Wou € 2.40 inzetten op Ivoorkust aan 1.70
Zet ik per ongeluk €240 (all-in) in.

Ik hoop echt dat Ivoorkust vandaag wint :) Mogelijke uitbetaling = €408!

Lospeed

Legacy Member
Mickelangelo zei:
Klein foutje gemaakt. Wou € 2.40 inzetten op Ivoorkust aan 1.70
Zet ik per ongeluk €240 (all-in) in.

Ik hoop echt dat Ivoorkust vandaag wint :) Mogelijke uitbetaling = €408!

Klein foutje zegtie :crazy:

Mickelangelo

Legacy Member
1zlchlh.png

Kom op Ivoorkust! :)

Xhizor

Legacy Member
Mickelangelo zei:
Klein foutje gemaakt. Wou € 2.40 inzetten op Ivoorkust aan 1.70
Zet ik per ongeluk €240 (all-in) in.

Ik hoop echt dat Ivoorkust vandaag wint :) Mogelijke uitbetaling = €408!

Mogelijk verlies 240 euro, zou enorm pissig zijn als ik uw was :p

gibbles

Legacy Member
Iemand tips voor vandaag?

@ Mickelangelo... zalig man :d zo nen typo! Kzou zot worden moest Ivoorkust nu verliezen! Ik hoop in ieder geval mee want heb ze ook opstaan hier ;)

saikon

Legacy Member
Maar 2 bets voor vanavond:
Arsenal - Liverpool
1 @ 2.25

Real Madrid - Barcelona
2 @ 2.25

Ruben VDS

Legacy Member
Voor vanavond:

5 euro op Fulham - West Ham United @ 2.25

5 euro op Arsenal - Liverpool @ 2.20

5 euro op:
Real Madrid - Barcelona
RSC Anderlecht - Racing Genk
@ 18.00
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan