Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
di 06/05/08 - De Formule 1 moet het voor de rest van het seizoen met een team minder stellen. Het Super Aguri gooit na vier Grote Prijzen de handdoek.
"Ik moet u jammer genoeg meedelen dat Super Aguri zijn activiteiten onmiddellijk stopzet", zegt oprichter Aguri Suzuki.
(AP)
Het Japanse team kreeg om een nog onduidelijke reden geen toegang tot de paddock van de GP van Turkije.

Die vindt volgend weekend plaats in Istanbul.

Super Aguri was aan zijn tweede seizoen in de Formule 1 bezig, met Takuma Sato (foto) en Anthony Davidsson als rijders.

Die zijn er dit seizoen niet in geslaagd in de punten te rijden.

Super Aguri en Force India zijn de enige ploegen die dit seizoen nog geen punten hebben behaald.

BRON: sporza.be

Wesdude

Legacy Member
Heel spijtig. Normaal zouden er dit seizoen 12 teams moeten mee doen en nu zijn ze nog met 10.

squan

Legacy Member
:sad:

Erg jammer, vooral omdat je vorig jaar wel degelijk kon zien dat er voor zo'n miniem team wel vrij veel potentieel in zat.

falc.be

Legacy Member
squanman zei:
:sad:

Erg jammer, vooral omdat je vorig jaar wel degelijk kon zien dat er voor zo'n miniem team wel vrij veel potentieel in zat.

de enige reden waarom super aguri zo 'goed' was vorig jaar was omdat ze met de honda van 2006 reden.

nu maar hopen dat Sato nergens anders meer een zitje vind. ik denk dat honda hem in de IRL gaat droppen

xDama

Legacy Member
falc.be zei:
de enige reden waarom super aguri zo 'goed' was vorig jaar was omdat ze met de honda van 2006 reden.

nu maar hopen dat Sato nergens anders meer een zitje vind. ik denk dat honda hem in de IRL gaat droppen

Sato mag voor mijn part in de F1 blijven hoor, best een goeie piloot. Sato ipv Barrichello fzo zou best een goeie keuze zijn.

falc.be

Legacy Member
sato is al eens buitengevlogen bij honda, die gaan ze geen tweede keer aannemen.

Als Barrichello stop komt wellicht Marco Andretti in zijn plaats

Anoniem04

Legacy Member
Er was sprake dat Prodrive zou meedoen dit seizoen, dat zal hij bedoelen.

Wesdude

Legacy Member
Het plan was toch om prodrive erin te krijgen voor 2008, maarja niet gelukt.

Mao Tse Tung

Legacy Member
Ferrari laat zn nieuwe neus met dat gat erin thuis voor de GP van Turkije lees ik hier net. Blijkbaar werkt het ding alleen op circuits met veel downforce en dat is niet het geval in Turkije.

Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan :D

hatetn

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Ferrari laat zn nieuwe neus met dat gat erin thuis voor de GP van Turkije lees ik hier net. Blijkbaar werkt het ding alleen op circuits met veel downforce en dat is niet het geval in Turkije.

Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan :D


die vleugel kwam er omdat ze zwakker waren op circuits met veel downforce waar mclaren de bovenhand had. dat zijn ze kwijt
op circuits gelijk turkije hadden ze al de bovenhand met hun oude vleugel.
dusja t'is eerder een win win voor ferrari dan mclaren dat kan terugslaan

Lucian

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Ferrari laat zn nieuwe neus met dat gat erin thuis voor de GP van Turkije lees ik hier net. Blijkbaar werkt het ding alleen op circuits met veel downforce en dat is niet het geval in Turkije.

Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan :D

dat mclaren maar oppast dat ze ni achter bmw en williams staan vooralleer ze met de grote jongens willen gaan meedoen :cool:

Lots02

Legacy Member
Da's nu ook weer nie waar hé... BMW is redelijk sterk, maar Williams...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan