Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
En ze hadden maar niet door dat het car 3 - 10 sec stop/go... Dus 10 sec voor nick H.


en zij maar allé en webber dan ?


tjeezus :lol:

TX.Conn

Legacy Member
falc.be zei:
dat was in bocht 3, tegen 250 per uur en bijna niet afgeremd de banden in.

is eerder te vergelijken met de crash van burti op spa in 2001.

hij is precies in orde :)


edit: blijkbaar bocht 9

Moest daar meteen ook aan terug denken, identiek dezelfde crash als Burti wat Kovaleinen heeft meegemaakt vandaag, wel komt Kovaleinen er enorm goed vanaf in tegenstelling tot Burti in 2001.

shiftyke zei:
Ok ge moogt niet me de mensen hun miserie lachen, maar toen die helikopter in beeld kwam en dan dat naambordje Kovolainen, oogde toch wel wat grappig :D

Dat was gewoon hilarisch :rofl:.

Voor de rest saaie race, Heidfeld die toch nog lang achter Fischella bleef hangen, maar uiteindelijk hem kon inhalen.

Is er geen weddenschap ergens, wie de volgende zal zijn die Coulthard er probeert uit te rammen? :p.

Fenumeher

Legacy Member
Moest ik beter Frans kunnen zou ik wel op RTBF kijken. Sporza F1 trekt nooit op iets, gewoon lachen.

Mee

Legacy Member
Massive.be zei:
ik dacht dat kovaleinen dood was :s
Ma gij.

Moest dat ne betonnen muur geweest zijn misschien wel ja, maar met zoveel banden moet het al heeel ferm tegensteken.

xDama

Legacy Member
Mee zei:
Ma gij.

Moest dat ne betonnen muur geweest zijn misschien wel ja, maar met zoveel banden moet het al heeel ferm tegensteken.

Er moet maar 1 armpje van de vering verkeerd weggeslagen worden en dat zit door het vizier en je hebt hetzelfde als Senna voor. Dus imo heeft Kova een serieus hoopje geluk gehad vandaag!

massief

Legacy Member
Mee zei:
Ma gij.

Moest dat ne betonnen muur geweest zijn misschien wel ja, maar met zoveel banden moet het al heeel ferm tegensteken.
kben nie zo nen f1 kenner é :p
maar toch als die met zijn hoofd tegen die banden had gezeten ofzo

squan

Legacy Member
Toch nog maar weer eens verbijsterd over hoe veilig die wagens wel niet geworden zijn.

Dat ze maar eens gauw F1 bolides voor het gewone volk op de markt brengen, kan alleen maar de veiligheid verhogen zeg ik u!

Mr Syphon

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
carbon is verboden in België (cf. tuningreglement) '-_-

die carbon is dan ook gevaarlijk omdat het helemaal versplinterd, en carbon is ook niet wat hun red, maar wel da ijzeren bakske waar ze inzitten, dat geen cm verkreukt als ze ergens op knallen ;)

dan kunnen ze beter in elke auto een rolkooi steken als ge het veiliger wilt maken

tvp

Legacy Member
Doom Dragon zei:
zie die banden vliegen :x (die crash van 98 dus)
toch maar goed dat die nu min of meer vasthangen.

sinds senna (RIP) zijn ze imens aant werken aan zulke zaken ...

Tsubasa

Legacy Member
ik zat mijn huiswerk te maken dus keek nie heel de tijd op dus ik geloofde die mannen maar met hun 'webber moet zijn stop and go nog doen' en ik maar hopen op een puntje voor Heidfeld :(

squan

Legacy Member
Zal u leren uw huiswerk te maken juist als 't F1 is, en dan nog eens op canvas zet ook.

falc.be

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Er moet maar 1 armpje van de vering verkeerd weggeslagen worden en dat zit door het vizier en je hebt hetzelfde als Senna voor. Dus imo heeft Kova een serieus hoopje geluk gehad vandaag!

daar zijn al meer dan 10 jaar regels voor om zoveel mogelijk te voorkomen dat iets van de eigen ophanging in de cockpit vliegt

en bij senna was het gewoon freak accident.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan