Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Explain please?Doom Dragon zei:Mooie race, hamilton heeft ferm veel geluk gehad met die 3de plaats imo
falc.be zei:dat was in bocht 3, tegen 250 per uur en bijna niet afgeremd de banden in.
is eerder te vergelijken met de crash van burti op spa in 2001.
hij is precies in orde
edit: blijkbaar bocht 9
shiftyke zei:Ok ge moogt niet me de mensen hun miserie lachen, maar toen die helikopter in beeld kwam en dan dat naambordje Kovolainen, oogde toch wel wat grappig![]()
.
.Ma gij.Massive.be zei:ik dacht dat kovaleinen dood was![]()
Mee zei:Ma gij.
Moest dat ne betonnen muur geweest zijn misschien wel ja, maar met zoveel banden moet het al heeel ferm tegensteken.
kben nie zo nen f1 kenner éMee zei:Ma gij.
Moest dat ne betonnen muur geweest zijn misschien wel ja, maar met zoveel banden moet het al heeel ferm tegensteken.

User_BELGIUM zei:carbon is verboden in België (cf. tuningreglement) '-_-

eniac zei:Drie woorden: bwa-ha-ha.
What goes up...
Doom Dragon zei:zie die banden vliegen(die crash van 98 dus)
toch maar goed dat die nu min of meer vasthangen.
tvp zei:en terecht da Mclaeren op zen doos krijgt !
Mee zei:Explain please?
666-Damarus-666 zei:Er moet maar 1 armpje van de vering verkeerd weggeslagen worden en dat zit door het vizier en je hebt hetzelfde als Senna voor. Dus imo heeft Kova een serieus hoopje geluk gehad vandaag!