falc.be zei:
voor ne schumacher fan te zijn wete er blijkbaar het een en ander niet over.
zijn been was gebroken op verschillende plaatsen, niet zijn enkel
Ik ben schumacher fan in hart en nieren maar de negatieve zaken zoals vooral dat accident is het laatste een mens wil onthouden zenne laat staan die details mij intresseren.
Het enige wat mij intresseerde was deze zien racen en we of ik allesins mis iemand als schumacher in de F1 nu.
Op op dat podium is het niet leuk meer,anders zag je steeds vanaf uit z'n wagen komende al iemand die als een gek tekeer gaat(niet kinds of onnozel) en dan ook op het poduim naar nr 1 plaats dat sprongetje deed en je tenminste zag van;die leeft voor z'n job en sport.Zo leuk om zien en altijd jezelf blijven,iets wat voor sommigen moeilijk is.
Ik zeg u dat wij het beste in de F1 hebben gemist.
Ik wilde nog wat jaartjes zien schumi vs senna.Zo jammer die verongelukt was want nu krijg je steeds van die belachelijke reacties en speculatie;neen,schumi is beter,neen,senna is beter ect.....Neen,schumacher zou in 94 toch gewonnen hebben en dan terug,senna zou zeker gewonnen hebben,snapje?Ik krijg het ervan als mensen zo beginnen en maakt niet uit of het een schumi of senna fan is.
Maar je hebt zo van die mensen die senna nooit maar dan echt totaal nog nooit wat van gezien hebben en dan afkomen,aja,ik vond senna de beste?
Senna z'n dood heeft hemnog populairder gemaakt natuurlijk.
Doe een poll met wie was de beste ooit en dan weet je dat senna zal winnen want je hebt die grote groep die voor senna is omdat'em overleden is en dan heb je een toch wel grote groep ook die extra steun zal geven omdat ze schumacher niet afkunnen.Dusja,wil maar aantonen dat ook die polls totaal geen hoe zal ik het zeggen,bewijs aantonen,kzal het daar bijhouden.