Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falc.be zei:Over F1 op BBC volgend jaar: Richard Hammond zou zo goed als zeker de commentator worden :applause:

falc.be zei:Over F1 op BBC volgend jaar: Richard Hammond zou zo goed als zeker de commentator worden :applause:

Het zou allesinds wel de max zijn, supercoole kerel.idd...666-Damarus-666 zei:
In Top Gear zijn ze er altijd over bezig dat hij nooit naar F1 kijkt en dat hem dat ook geen ruk kan schelen?
Mao Tse Tung zei:Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan![]()

Mao Tse Tung zei:Ferrari laat zn nieuwe neus met dat gat erin thuis voor de GP van Turkije lees ik hier net. Blijkbaar werkt het ding alleen op circuits met veel downforce en dat is niet het geval in Turkije.
Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan![]()

eniac zei:Dat verwacht jij, inderdaad. Net zoals vorige keer.
Daar heb je trouwens nog weinig commentaar op gegeven.
Mao Tse Tung zei:Wacht maar, jullie zullen wel zien.
Ik ga die Lewis Hamilton zodanig hard mentaal steunen dat ie spontaan een halve seconde per ronde sneller gaat beginnen rijden!
En als het tegen het einde van het seizoen nog altijd niet gelukt ik zal ik de idioot zijn die je op tv met een mes op de startgrid ziet rennen om Kimi Raikkonen zn banden plat te stekken.
Mao Tse Tung zei:Wacht maar, jullie zullen wel zien.
Ik ga die Lewis Hamilton zodanig hard mentaal steunen dat ie spontaan een halve seconde per ronde sneller gaat beginnen rijden!
En als het tegen het einde van het seizoen nog altijd niet gelukt ik zal ik de idioot zijn die je op tv met een mes op de startgrid ziet rennen om Kimi Raikkonen zn banden plat te stekken.

hatetn zei:daar zijde vet mee. gij wordt van et circuit gesleurd nadat ze u tegen de termac hebben gesmeten en kimi zijn banden worden nog voor de effectieve start vervangen
en u halve sec gaat wss niet genoeg zijn aangezien massa 0.8 sec sneller is dan hamilton voor de moment

squanman zei:Oosteringen en Formule 1, tzal nooit een gouden combinatie worden ...![]()

Mao Tse Tung zei:Spain
01 K.Räikkönen 1:38:19.051
02 F.Massa +3.2 secs
03 L.Hamilton +4.1 secs
0.9 sec om precies te zijn, maar dan wel over een hele race. Een halve seconde per ronde lijkt me dus ruim voldoende.
En bedankt voor de tip. Ik ga mijn strategie dan best veranderen naar het binnensluipen van de Ferrari-garage om daar alle banden plat te stekken. Wordt lachen bij de eerste pitstop
![]()

Mao Tse Tung zei:Spain
01 K.Räikkönen 1:38:19.051
02 F.Massa +3.2 secs
03 L.Hamilton +4.1 secs
0.9 sec om precies te zijn, maar dan wel over een hele race. Een halve seconde per ronde lijkt me dus ruim voldoende.
hatetn zei:ik had het over vandaag
http://www.formula1.com/results/season/2008/791/6504/
nog 0.4 op het einde en kimi had geen goesting(heeft maar 1 snel rondje gedaan) nuja da zegt natuurlijk niet veel de eerste training
ge weet toch dat die constant de bandendruk controleren en afstellen voor ze op de wagen gaan, een lekke band in de garage valt op. enige dat je kan saboteren is iets in de wagen zelf en hopen dat ze het niet vinden. of de naft saboteren natuurlijk
http://www.formula1.com/news/headlines/2008/5/7734.html
barrichello voor de gelegenheid met een speciale livery. gaan ze dat nu iedere race doen aangezien hij constant het record gaat verbeteren? sjans dat ze dat niet hebben gedaan bij schumi of die zijn wagen ging vol hangen met records en geen plaats voor sponsers![]()
666-Damarus-666 zei:
In Top Gear zijn ze er altijd over bezig dat hij nooit naar F1 kijkt en dat hem dat ook geen ruk kan schelen?
Of moet ik dat met een korreltje zout opnemen?Het zou allesinds wel de max zijn, supercoole kerel.
falc.be zei:Jeremy clarkson en james may zouden trouwens ook betrokken worden.


squanman zei:Clarkson om interviews af te nemen in de pits, en May voor de technische intermezzo's. Zou weer schitterende televies opleveren![]()
