Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

falc.be

Legacy Member
Over F1 op BBC volgend jaar: Richard Hammond zou zo goed als zeker de commentator worden :applause:

squan

Legacy Member
sweeeet, Hammond heeft wel een aangename stem om naar te luisteren. Clarkson zou ook wel nice geweest zijnt, beetje de badass versie van Murray Walker. :)

xDama

Legacy Member
falc.be zei:
Over F1 op BBC volgend jaar: Richard Hammond zou zo goed als zeker de commentator worden :applause:

:wtf:

In Top Gear zijn ze er altijd over bezig dat hij nooit naar F1 kijkt en dat hem dat ook geen ruk kan schelen?

Of moet ik dat met een korreltje zout opnemen? :) Het zou allesinds wel de max zijn, supercoole kerel.

Mee

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
:wtf:

In Top Gear zijn ze er altijd over bezig dat hij nooit naar F1 kijkt en dat hem dat ook geen ruk kan schelen?
idd...

Ik heb Hammond ook graag maar als hij niks van F1 afweet moet hij daar imo niet gaan zitten.

eniac

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan :D

Dat verwacht jij, inderdaad. Net zoals vorige keer. :D

Daar heb je trouwens nog weinig commentaar op gegeven.

Handsome Hermit

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Ferrari laat zn nieuwe neus met dat gat erin thuis voor de GP van Turkije lees ik hier net. Blijkbaar werkt het ding alleen op circuits met veel downforce en dat is niet het geval in Turkije.

Verwacht wordt dus dat Ferrari op zo'n circuit minder sterk voor de dag zal kunnen komen en dat McLaren keihard terug zal slaan :D

Op een circuit waar Ferrari de vorige 2 jaar de concurrentie al geownd heeft. Right . :D

Mao Tse Tung

Legacy Member
Wacht maar, jullie zullen wel zien.

Ik ga die Lewis Hamilton zodanig hard mentaal steunen dat ie spontaan een halve seconde per ronde sneller gaat beginnen rijden!

En als het tegen het einde van het seizoen nog altijd niet gelukt ik zal ik de idioot zijn die je op tv met een mes op de startgrid ziet rennen om Kimi Raikkonen zn banden plat te stekken.

hatetn

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Wacht maar, jullie zullen wel zien.

Ik ga die Lewis Hamilton zodanig hard mentaal steunen dat ie spontaan een halve seconde per ronde sneller gaat beginnen rijden!

En als het tegen het einde van het seizoen nog altijd niet gelukt ik zal ik de idioot zijn die je op tv met een mes op de startgrid ziet rennen om Kimi Raikkonen zn banden plat te stekken.


daar zijde vet mee. gij wordt van et circuit gesleurd nadat ze u tegen de termac hebben gesmeten en kimi zijn banden worden nog voor de effectieve start vervangen

en u halve sec gaat wss niet genoeg zijn aangezien massa 0.8 sec sneller is dan hamilton voor de moment

squan

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Wacht maar, jullie zullen wel zien.

Ik ga die Lewis Hamilton zodanig hard mentaal steunen dat ie spontaan een halve seconde per ronde sneller gaat beginnen rijden!

En als het tegen het einde van het seizoen nog altijd niet gelukt ik zal ik de idioot zijn die je op tv met een mes op de startgrid ziet rennen om Kimi Raikkonen zn banden plat te stekken.

Oosteringen en Formule 1, tzal nooit een gouden combinatie worden ... :unsure:

Mao Tse Tung

Legacy Member
hatetn zei:
daar zijde vet mee. gij wordt van et circuit gesleurd nadat ze u tegen de termac hebben gesmeten en kimi zijn banden worden nog voor de effectieve start vervangen

en u halve sec gaat wss niet genoeg zijn aangezien massa 0.8 sec sneller is dan hamilton voor de moment

Spain
01 K.Räikkönen 1:38:19.051
02 F.Massa +3.2 secs
03 L.Hamilton +4.1 secs

0.9 sec om precies te zijn, maar dan wel over een hele race. Een halve seconde per ronde lijkt me dus ruim voldoende.

En bedankt voor de tip. Ik ga mijn strategie dan best veranderen naar het binnensluipen van de Ferrari-garage om daar alle banden plat te stekken. Wordt lachen bij de eerste pitstop :)

squanman zei:
Oosteringen en Formule 1, tzal nooit een gouden combinatie worden ... :unsure:

:D

hatetn

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Spain
01 K.Räikkönen 1:38:19.051
02 F.Massa +3.2 secs
03 L.Hamilton +4.1 secs

0.9 sec om precies te zijn, maar dan wel over een hele race. Een halve seconde per ronde lijkt me dus ruim voldoende.

En bedankt voor de tip. Ik ga mijn strategie dan best veranderen naar het binnensluipen van de Ferrari-garage om daar alle banden plat te stekken. Wordt lachen bij de eerste pitstop :)



:D


ik had het over vandaag
http://www.formula1.com/results/season/2008/791/6504/
nog 0.4 op het einde en kimi had geen goesting(heeft maar 1 snel rondje gedaan) nuja da zegt natuurlijk niet veel de eerste training

ge weet toch dat die constant de bandendruk controleren en afstellen voor ze op de wagen gaan, een lekke band in de garage valt op. enige dat je kan saboteren is iets in de wagen zelf en hopen dat ze het niet vinden. of de naft saboteren natuurlijk


http://www.formula1.com/news/headlines/2008/5/7734.html
barrichello voor de gelegenheid met een speciale livery. gaan ze dat nu iedere race doen aangezien hij constant het record gaat verbeteren? sjans dat ze dat niet hebben gedaan bij schumi of die zijn wagen ging vol hangen met records en geen plaats voor sponsers :eek:

Kiddy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Spain
01 K.Räikkönen 1:38:19.051
02 F.Massa +3.2 secs
03 L.Hamilton +4.1 secs

0.9 sec om precies te zijn, maar dan wel over een hele race. Een halve seconde per ronde lijkt me dus ruim voldoende.


Verschil in tijden aan de finish is niet echt representatief voor die wedstrijd, aangezien die grondig verstoord werd door de pacecar. Op het einde hebben de ferrrari's hun tempo gewoon aangepast aan de concurrentie, om hun motor te sparen.

Ik zie McLaren de kloof met Ferrari dit seizoen niet meer dichten, al weet je nooit natuurlijk.

Wesdude

Legacy Member
hatetn zei:
ik had het over vandaag
http://www.formula1.com/results/season/2008/791/6504/
nog 0.4 op het einde en kimi had geen goesting(heeft maar 1 snel rondje gedaan) nuja da zegt natuurlijk niet veel de eerste training

ge weet toch dat die constant de bandendruk controleren en afstellen voor ze op de wagen gaan, een lekke band in de garage valt op. enige dat je kan saboteren is iets in de wagen zelf en hopen dat ze het niet vinden. of de naft saboteren natuurlijk


http://www.formula1.com/news/headlines/2008/5/7734.html
barrichello voor de gelegenheid met een speciale livery. gaan ze dat nu iedere race doen aangezien hij constant het record gaat verbeteren? sjans dat ze dat niet hebben gedaan bij schumi of die zijn wagen ging vol hangen met records en geen plaats voor sponsers :eek:

Raikkonen had problemen met de versnellingsbak.

falc.be

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
:wtf:

In Top Gear zijn ze er altijd over bezig dat hij nooit naar F1 kijkt en dat hem dat ook geen ruk kan schelen?

Of moet ik dat met een korreltje zout opnemen? :) Het zou allesinds wel de max zijn, supercoole kerel.

Het is blijkbaar op vraag van ecclestone.
Toen lewis hamilton bij top gear op tv was, heeft die aflevering meer kijkers getrokken dan de gp van brazillie.

Hammond zijn intresse zou gestegen zijn nadat ie met een renault F1 gereden heeft

Jeremy clarkson en james may zouden trouwens ook betrokken worden.

squan

Legacy Member
falc.be zei:
Jeremy clarkson en james may zouden trouwens ook betrokken worden.

Clarkson om interviews af te nemen in de pits, en May voor de technische intermezzo's. Zou weer schitterende televies opleveren :p

Anoniem04

Legacy Member
squanman zei:
Clarkson om interviews af te nemen in de pits, en May voor de technische intermezzo's. Zou weer schitterende televies opleveren :p

Ik zie hem al op Alonso afgaan :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan