LuCian zei:
niemand zegt dat button geen degelijke rijder is, maar hij is niet meer dan dat
beetje genre massa
geef hem een goede wagen en hij kan races winnen
geef hem een superwagen en hij kan wk worden
geef hem een mindere wagen en je ziet hem op een heel seizoen niet
Zoals Mirrodin al zei, da's simpelweg de realiteit van de F1. Waar was Raikkonen met een McLaren die nergens meekon in 2004 en 2006? Waar was Alonso vorig jaar in die kut-Renault? Ook Hamilton kon in de eerste helft van 2009 niks aanvangen met die McLaren.
Allemaal grote namen, maar ook zij wonnen geen races zonder deftig materiaal onder hun kont hoor.
Het verschil met Massa is dat die er zelfs met een superwagen niet in slaagde WK te worden (deels ook door blunders van het team maar kom).
Dillyracer zei:
Daarbij, we zien aan Red Bull hoe makkelijk het is om kampioen te worden met de superieure wagen.
Echt hard onderdoen heeft Button nog niet moeten doen dit seizoen voor Hamilton, ik schat Button eveneens hoger in dan Massa.
Idd, het feit dat Button momenteel amper 12 pnt achter staat op Hamilton zegt al veel, en het feit dat beide McLaren-rijders nog steeds 1 en 2 staan in de stand nog veel meer.
Want laten we eerlijk zijn. Wanneer heeft McLaren dit seizoen al de beste wagen gehad? In Canada, en verder nergens. Da's 1 enkele race op 11!
hatetn zei:
Excuseer? Denk je nou echt dat Massa tot in de laatste bocht kans had gemaakt op de titel mocht Hamilton heel het seizoen lang een even goede wagen gehad hebben?
Die McLaren was misschien op een circuit of 5 à 6 de snelste wagen, al de rest was Ferrari-land.
LuCian zei:
voor dit weekend zie ik eigenlijk enkel en alleen vettel als kanshebber
op een circuit als de hungaroring is de redbull de sterkste wagen
Brengt ons bij de volgende vraag: wat moet Mark Webber eigenlijk nog doen om iedereen te overtuigen?