FrostByte zei:
Alonso en Hamilton: Hij kon het niet verkroppen dat een rookie hem op z'n minst evenwaardig was en zelfs beter presteerde. Het einde van 2007 zal ik nooit vergeten waar Hamilton slechts 7de moest zijn en Alonso 3de ofzo als Hamilton lager dan dan eindigde. Alonso duwde bij de start Hamilton enorm aggressief van de baan en verloor in dit maneuvre zelf een hoop plaatsen. Hamilton had nog eens een soort freak-engine probleem en Alonso haalde de 3de plaats niet. Hij is toen terecht bij McLaren buitengevlogen.
Eventjes corrigeren i.v.m. dat manoeuver bij de start in Brazilië tussen de beide McLarens. Het was toen wel degelijk Hamilton's eigen schuld dat hij van de baan ging:
YouTube - Brazil 2007 Start - Onboard with Lewis
Hamilton wordt kort opgehouden door Raikkonen waardoor Alonso langszij komt, daarna gaat hij iets te optimistisch in de tegenaanval, remt hij te laat en gaat hij van de baan waardoor hij enkele plaatsen verliest.
En Alonso werd wel degelijk 3de die race, meer zat er niet in, de Ferrari's waren daar untouchable.
FrostByte zei:
En nu Alonso/Massa: de toon was voor mij gezet toen Alonso Massa in de pits bijna van de baan reed en zo op héél dubieuze wijze voor zijn teammaat kwam te staan. Ik weet niet meer welke race.
Hetgeen ik hierboven zei neemt idd niet weg dat Alonso niet om een gedurfd manoeuver op zn teammaat verlegen zit, die move op Massa bij het ingaan van de pits is daar idd een heel goed voorbeeld van. Als het even had tegengezeten lagen beide Ferrari's toen uit de race.
FrostByte zei:
Er valt over Hamilton en companie zeker ook wat te zeggen maar Alonso is echt wel te gortig bezig in mijn mening. Hij heeft het liefst een team-maat nodig die het allemaal ondergaat en meneer Alonso ondersteunt wanneer het nodig is(Piquet, Kovalainen en Massa nu blijkbaar). Maar wanneer hij er moet voor vechten komen er brokken voor hem en zijn team meestal.
Heeft Alonso ooit Kovalainen als teammaat gehad? Niet dat ik weet ...
De enige teammaat die niet voor hem moest onderdoen en waar hij toch niet in conflict mee kwam was Trulli. Maar het Renault team was toen natuurlijk nog geen topteam en Alonso nog geen tweevoudig WK.
Nu zal hij idd wel een pak meer noten op zn zang hebben in vergelijking met toen.
666-Damarus-666 zei:
2004 was met voorsprong het zwaarste kankerseizoen ooit in de F1.
Di Montezemolo: "Team belangrijker dan individu" - GPUpdate.net
Lees voornamelijk die 3 laatste regels. Plat gaan.
http://a.imageshack.us/img808/663/tocopy.jpg
Tja, die man is toch echt niet van deze wereld zou je denken.
"Team belangrijker dan individu" volgens hem dus. Wel, laten we de uitslag van Hockenheim er dan eens bijnemen.
Alonso op 1 en Massa op 2 = 25 + 18 = 43 pnt voor Ferrari.
Of hoe de uitslag had moeten zijn:
Massa op 1 en Alonso op 2 = 25 + 18 = 43 pnt voor Ferrari.
Resultaat:
Verschil voor het team: 0,00 pnt.
Verschil voor het individu: 14 pnt!
Conclusie: ZEVERAAR!!!