Lucian
Legacy Member
hatetn zei:schumi 94-95
maar als we dan verder gaan
96 hill had de beste wagen
97 villeneuve had de beste(met een grote voorsprong) en toch tot de laatste race moeten strijden
98 mclaren was het sterkst
99 ferrari had wss de beste wagen maar door schumi zijn gebroken been geen wk
2000-2004 iedereen weet het hier wel
2005 renault was het sterkst
2006 renault nog altijd een lichte voorsprong op ferrari
2007 de derde is met het been gaan lopen maar mclaren was het best
2008 mclaren de beste
2009 brawn
dus op 16 jaar 3x als ze het volledige seizoen hebben gereden
-hill in hongarije 97 bijna gewonnen met een fucking arrows
-alonso die zich in de minardi bij zijn debuut op de 16de plaats kwalificeert waar die autos nooit van de laatste rij afkomen...
-schumacher die met die rotslechte ferrari in 97 & 98 bijna wk wordt tegen de veruit betere williams & mclaren resp.
-kubica die met zijn renaultje af en toe tussen de grote jongens komt piepen, bvb monaco
-senna in de lotus
-schumacher zijn debuut in spa
etc
het gaat mij niet enkel en alleen om de titel te winnen, maar om sterke prestaties te laten zien in mindere wagens, dat maakt het verschil tussen een toprijder & kampioen en een middelmatig rijder die per toeval in een superwagen gedropt wordt





!!!)