Anoniem04
Legacy Member
Mee zei:Dan was Webber toch gewoon rechts gaan rijden, niet?![]()
Laatste dat ik erover zeg.
Als Webber dan ook helemaal naar rechts ging dan kon Vettel toch kiezen om links te gaan, nu wisselde hij te snel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Dan was Webber toch gewoon rechts gaan rijden, niet?![]()
Shaddix zei:binnenkant bocht is meestal het efficiënste om in te halen en meteen de tegenaanval af te blokken, dus logisch dat hij links koos
toen hij voor links koos kon hij niet weten dat Webber helemaal mee naar links zou gaan
tuurlijk datte, die loopt er zo gefrustreerd bij als het maar kanMoridin zei:Volgens mij kan Vettel er niet 100% mee om dat een oudere coureur, die niet dezelfde steun heeft gekregen van Red Bull hem toch te snel af is en de laatste races heeft geklopt. Ja, Vettel had telkens technische mankementen maar vanuit de commentaren van de hogere Red Bull figuren, Horner in mindere mate en Dr. Marko zeer duidelijk, kan je afleiden dat Vettel een hogere status binnen het team heeft. Je kan niet verwachten dat Webber na twee dominante races en drie poleposities zomaar opzij gaat gaan.
LuCian zei:tuurlijk datte, die loopt er zo gefrustreerd bij als het maar kan
en dat wrijft af op zijn prestaties, en zo gaat hij pushen op een arrogante manier
waarom zou webber in godsnaam plaats moeten laten voor vettel?
zijn teamgenoot die nota bene op alle vlakken bevoordeeld wordt tov hemself? dezelfde teamgenoot die ondanks al weken naar huis aan het rijden is? de man heeft een redelijk grote kans om zelfs wereldkampioen te worden dit jaar, dan zal hij omwille van "etiquette" maar even plaats gaan maken en vettel erlangslaten, en hamilton die in dezelfde beweging msschien nog meekwam?
vettel had de binnenkant, had hij de binnenkant maar moeten houden tot aan de apex, als meneer al zo een dikke nek heeft dat hij denkt dat iedereen voor hem aan de kant moet gaan zal het toch nooit zo een grote kampioen worden als iedereen hem voorhoudt
.Dillyracer zei:Laatste dat ik erover zeg.
Als Webber dan ook helemaal naar rechts ging dan kon Vettel toch kiezen om links te gaan, nu wisselde hij te snel.
Cpt. Kablammo zei:Het TEAM stond ook op dat moment met twee vooraan en Vettel was het best in staat om Hamilton af te houden. Voor het team had Vettel dus niet moeten inhalen.
Dillyracer zei:Laatste dat ik erover zeg.
Als Webber dan ook helemaal naar rechts ging dan kon Vettel toch kiezen om links te gaan, nu wisselde hij te snel.
Darnfalc.be zei:op Justin.tv - Streaming live video broadcasts for everyone is meestal wel een stream (uit brazillie) te vinden maar ik denk niet dat er nog europese en zeker geen engelstalige zenders zijn die GP2 uitzenden. Ecclestone vraagt ook voor die rechten enorm veel geld.
LuCian zei:tuurlijk datte, die loopt er zo gefrustreerd bij als het maar kan
en dat wrijft af op zijn prestaties, en zo gaat hij pushen op een arrogante manier
waarom zou webber in godsnaam plaats moeten laten voor vettel?
zijn teamgenoot die nota bene op alle vlakken bevoordeeld wordt tov hemself? dezelfde teamgenoot die ondanks al weken naar huis aan het rijden is? de man heeft een redelijk grote kans om zelfs wereldkampioen te worden dit jaar, dan zal hij omwille van "etiquette" maar even plaats gaan maken en vettel erlangslaten, en hamilton die in dezelfde beweging msschien nog meekwam?
vettel had de binnenkant, had hij de binnenkant maar moeten houden tot aan de apex, als meneer al zo een dikke nek heeft dat hij denkt dat iedereen voor hem aan de kant moet gaan zal het toch nooit zo een grote kampioen worden als iedereen hem voorhoudt
eniac zei:Dat is wel rare logica hoor. Doordat Webber het hoopje eigenlijk ophield en Vettel sneller kon betekende dit dat Vettel meer en meer onder druk zou komen van Hamilton en zo gewoon een plaats zou kunnen verliezen terwijl hij net sneller was dan Webber.
Ik blijf er wel bij. Technisch gezien is Vettel gewoon in fout en waren het twee coureurs uit een ander team geweest, dan was het verticaal geklasseerd als race-incident. In dit geval gaat het om teamgenoten en maakt Vettel nog altijd een serieuze fout, maar had Webber echt wel veel eerder moeten plooien. Je gaat niet ultra-defensief op een teamgenoot die sneller is dan jezelf terwijl er 2 concurrenten binnen anderhalve seconde zitten.
Cpt. Kablammo zei:Vettel had meer snelheid op cruciale plekken om Hamilton af te houden, ook al hield Webber de groep op. Snap je?
Cpt. Kablammo zei:Vettel had meer snelheid op cruciale plekken om Hamilton af te houden, ook al hield Webber de groep op. Snap je?

vloet zei:Op de vraag wat zijn mening was omtrent het Red Bull-incident, zei Goss (hoofdingenieur Mclaren): "Ik heb enkel gelezen dat beide rijders geen grote schuld treft. Naar mijn mening vond ik dat Vettel in de fout ging. Waar hij reed was meer dan ruimte genoeg."
(f1club.be)
Nog ene
Mja, voor mij blijft het nog altijd duidelijk. Wat RBR er dan ook zelf van denkt.
Zoals ik al zei (en we vallen weer in herhaling, déjà vu van 2 weken eerder, lol) nam Webber idd een risico door niet opzij te gaan, maar dat risico was volledig terecht om zijn plaats te verdedigen. Vettel had ook volledig het recht een inhaalpoging te doen, maar maakte een fout, met alle gevolgen van dien waar Webber totaal niet mee verantwoordelijk voor was imo.
Ik vond dat de Mclarens ook zeer dicht op mekaar aan het racen waren, al dan niet even close als de Red Bulls. Daar maakte gwn geen van beide de fout die Vettel wel maakte.
vloet zei:Op de vraag wat zijn mening was omtrent het Red Bull-incident, zei Goss (hoofdingenieur Mclaren): "Ik heb enkel gelezen dat beide rijders geen grote schuld treft. Naar mijn mening vond ik dat Vettel in de fout ging. Waar hij reed was meer dan ruimte genoeg."
(f1club.be)