boostah
Legacy Member
V1nce zei:Ze gaan niet van links naar rechts schudden , hoe dichtbij komen ze wel niet bij elkaar als ze inhalen etc
Moeste ze zo instabiel zijn waren er constant crashes.
Hij wijkt naar links uit , en het team zal dat het beste wete met de telemetrie.
En hij zal wel zelf naar links hebbe getrokken.
Naar mijn mening is webber zeker gedeeltelijk in fout.
Again das toch ni meer dan normaal, das net het defensief rijden, maak het de andere moeilijk. Maarja idd omdat het een teammate was mocht hij eigenlijk het niet zo moeilijk maken, das een feit
