Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

fulcoboy

Legacy Member
Ligt het aan mij of is 2010 een van de eerste seizoenen in lang waar we een zeer relaxe sfeer in de paddock hebben? Vorige jaren waren er altijd wel al serieuze politieke rellen aan de gang en dit is dit jaar precies niet het geval :) Vraag mij af of de exit van Max Mosley hier toch iets mee te maken heeft...

squan

Legacy Member
fulcoboy zei:
Ligt het aan mij of is 2010 een van de eerste seizoenen in lang waar we een zeer relaxe sfeer in de paddock hebben? Vorige jaren waren er altijd wel al serieuze politieke rellen aan de gang en dit is dit jaar precies niet het geval :) Vraag mij af of de exit van Max Mosley hier toch iets mee te maken heeft...

Ja zeker, verscheidene coureurs/teambazen/reporters bevestigen dat.

Om Damon Hill hierover te citeren:

"It was like having a film director who wanted to be in his own film."

xDama

Legacy Member
fulcoboy zei:
Ligt het aan mij of is 2010 een van de eerste seizoenen in lang waar we een zeer relaxe sfeer in de paddock hebben? Vorige jaren waren er altijd wel al serieuze politieke rellen aan de gang en dit is dit jaar precies niet het geval :) Vraag mij af of de exit van Max Mosley hier toch iets mee te maken heeft...

Momenteel is dat wel nog, maar ik denk dat er dit jaar wel nog het een en het ander kan gebeuren. De eerste barstjes tussen Webber en Vettel zijn er, hetzelfde tussen Alonso en Massa.

Maar het zou eens wat anders zijn, een F1 jaar zonder schandalen :')

vishnusixclix

Legacy Member
F1 zonder schandalen, sjonge da's lang geleden :lol:


Nog een paar toffe foto'tjes gevonden van Vettel die in alle staten was na zijn robbertje duwen met Webber.

f1-2010-tur-xp-0902.jpg


f1-2010-tur-xp-0903.jpg


f1-2010-tur-xp-0904.jpg


:D

blizzard

Legacy Member
Haha, een Chevrolet lacetti, geweldige wagen voor iemand als Vettel. Moet wel zeggen dat hij er niet bepaald goedgezind uitziet :lol:

vishnusixclix

Legacy Member
Over zijne zure smoel heb ik al een stukje geschreven :p

Ik wil die lachende Vettel uit zijn Torro Rosso terug!

hatetn

Legacy Member
je bent net uitgevallen in een race die je kon/moest winnen. idd schande dat hij niet lacht

Gothrek

Legacy Member
hatetn zei:
je bent net uitgevallen in een race die je kon/moest winnen. idd schande dat hij niet lacht

ge hebt nu eenmaal (anti)fanboys van sommige coureurs...

vishnusixclix

Legacy Member
da's ook veel te kort door de bocht. Ik zie een mentaliteitsverandering bij Vettel. En dat straalt af op vele foto's. zageventjes :p

Gothrek

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
da's ook veel te kort door de bocht. Ik zie een mentaliteitsverandering bij Vettel. En dat straalt af op vele foto's. zageventjes :p

Al is gekeken hoeveel pech diejen jongen heeft?
Hij mist pole omdat zijn auto kapot gaat. In monaco is hij trager dan Webber omdat zijn chassis kapot is. Zijn remmen begeven het bijna in een andere race. etc. etc.

blizzard

Legacy Member
Gothrek zei:
Al is gekeken hoeveel pech diejen jongen heeft?
Hij mist pole omdat zijn auto kapot gaat. In monaco is hij trager dan Webber omdat zijn chassis kapot is. Zijn remmen begeven het bijna in een andere race. etc. etc.

En dan zou hij juist zijn kalmte moeten bewaren. Als je je al die zaken blijft aantrekken, ga je gewoon enorme fouten uit frustratie maken, en dan sta je er nog een stuk slechter voor.

*edit* En McLaren blijft uitdagen http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/236075/whitmarsh-vettel-verdient-geen-schouderklopje/ :D

Gothrek

Legacy Member
Als het race na race gebeurd zou ik er mij ook druk in maken hoor. 1 of 2 races ok, maar Vettel heeft bijna elke race wel iets.

falc.be

Legacy Member
Gothrek zei:
Al is gekeken hoeveel pech diejen jongen heeft?
Hij mist pole omdat zijn auto kapot gaat. In monaco is hij trager dan Webber omdat zijn chassis kapot is. Zijn remmen begeven het bijna in een andere race. etc. etc.

dan werk je mee aan een oplossing en begint niet met een lang gezicht rond te slenteren, dat straalt zich af op het team en werkt demotiverend

vishnusixclix

Legacy Member
Gothrek zei:
Al is gekeken hoeveel pech diejen jongen heeft?
Hij mist pole omdat zijn auto kapot gaat. In monaco is hij trager dan Webber omdat zijn chassis kapot is. Zijn remmen begeven het bijna in een andere race. etc. etc.

Ik heb in mijn blog een deftige opsomming gegeven, ja. Ik deel de mening van blizzard.
Door zure smoelen te trekken ga je niet sneller rijden!

Verder zou ik apprecieren als je geen 3de-persoonsaanvallen meer lanceert maar deftig discussieert.

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Ik heb in mijn blog een deftige opsomming gegeven, ja. Ik deel de mening van blizzard.
Door zure smoelen te trekken ga je niet sneller rijden!

Verder zou ik apprecieren als je geen 3de-persoonsaanvallen meer lanceert maar deftig discussieert.

True, het is dit jaar opvallend hoe vaak je Vettel met een lang gezicht ziet staan, maar ik begrijp grotendeels wel waarom. Hij heeft gewoon al bijzonder veel pech en 'brakke' momenten gehad dit seizoen.

Maar het moet wel allemaal wat genuanceerd worden imo, want ik heb Vettel ook al opvallend goedgezind gezien op foto's dit jaar.

En Gothrek die zich fatsoenlijk in een discussie mengt? Komaan, Schumacher zal nog eerder een GP winnen dit jaar dan dat.


:cool:

falc.be

Legacy Member
n/o maar ik heb hier de laatste tijd zo goed als geen fatsoendelijke discussies gezien, het is fanatieke fanboys tegen fanatieke fanboys met daartussen enkelen die het tenminste objectief kunnen bekijken. En ik heb geen zin meer om in te gaan tegen soms echt idiote posts die hier gedaan worden.

Anoniem04

Legacy Member
Elk van Gothrek zijn posts bevatten wel een subtiele verwijzing over hoe slecht Webber is. :unsure:

vloet

Legacy Member
Lol @ foto's. Het gezicht spreekt boekdelen. Mja, dat hij zich maar snel herpakt. Ik zie ook liever een goedgezinde Vettel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan