fulcoboy
Legacy Member
Ligt het aan mij of is 2010 een van de eerste seizoenen in lang waar we een zeer relaxe sfeer in de paddock hebben? Vorige jaren waren er altijd wel al serieuze politieke rellen aan de gang en dit is dit jaar precies niet het geval
Vraag mij af of de exit van Max Mosley hier toch iets mee te maken heeft...
Vraag mij af of de exit van Max Mosley hier toch iets mee te maken heeft...


