meino
Legacy Member
wat er ook van is van dat Vettel - Webber incident...
ik vond het gewoon het beste en spannendst wat ik in tijden gezien heb van F1
om eerlijk te zijn gebruik ik F1 als een soort van zondagsnamiddagsslaapje... de start zien, en dan indommelen.
wel... ik ben niet in slaap gevallen en zat zelfs RECHT in mijn zetel
meer van deze races, please!
ik vond het gewoon het beste en spannendst wat ik in tijden gezien heb van F1
om eerlijk te zijn gebruik ik F1 als een soort van zondagsnamiddagsslaapje... de start zien, en dan indommelen.
wel... ik ben niet in slaap gevallen en zat zelfs RECHT in mijn zetel

meer van deze races, please!

.Maar daar houd ik wel van zenne 