Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falc.be zei:hamilton lijkt niet echt blij te zijn
hatetn zei:een haar in de boter tussen button en hamilton?
Ace of Spades zei:Ik denk niet dat het erg 'gepast' zou zijn om zeer uitbundig te doen na zo'n fiasco voor Webber & Vettel
hatetn zei:waarom niet? ze moeten bij mclaren niet inhouden omdat iemand anders een fout maakt. dan mocht er in monaco niet gefeest worden omdat button zijn motor het begaf
ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee
Zyh zei:En Alonso rijdt er ook nog iemand uit. Had Petrov Alonso er uit gereden, hij zou een penalty krijgen waarschijnlijk -_-
kwil u der wel es zien rijden, en spreek dan nog es zo over die mensenJackM zei:Haha, lompe kalvers!![]()
hatetn zei:waarom niet? ze moeten bij mclaren niet inhouden omdat iemand anders een fout maakt. dan mocht er in monaco niet gefeest worden omdat button zijn motor het begaf
ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee
falc.be zei:lol in 2005 zat iedereen hier moord en brand te schreeuwen omdat Alonso enthousiast was na winst op de nurburgring
kocabar zei:kwil u der wel es zien rijden, en spreek dan nog es zo over die mensen![]()
hier nog uw resterende miljoenen.
.
(al mag ze nog altijd aankloppen).Defkes zei:Lijkt me toch dat Horner meer naar Webber wijst. 5 keer herhalen "give each other space". Al heeft hij maar een versie van het verhaal gehoord dus mss dat dat nog draait.
Swat, leuke race. Jammer dat Button niet meer mocht, al is dat uiteraard perfect te begrijpen. Schumacher 4e, de prestaties zijn groeiende en dat zien we graag.
Off-topic: al een geluk dat Scherzinger haar looks heeft. Toch ma een geit(al mag ze nog altijd aankloppen).
kocabar zei:kwil u der wel es zien rijden, en spreek dan nog es zo over die mensen![]()

Defkes zei:Lijkt me toch dat Horner meer naar Webber wijst. 5 keer herhalen "give each other space". Al heeft hij maar een versie van het verhaal gehoord dus mss dat dat nog draait.
ShApeBE zei:Heb je het over dat interview op bbc? Toen hij dat zei dacht ik net hetzelfde en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hem gelijk moet geven. Vettel was er praktisch voorbij dus is het aan webber om hem de ruimte te geven als TEAMGENOOT, moest vettel in een ander team zitten zou webber meer gelijk gehad hebben.