Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Dr. Doezel

Legacy Member
Bij redbull mogen ze tenminste tegen elkaar racen. Bij mclaren moeten ze "brandstof sparen" ...

Ace of Spades

Legacy Member
hatetn zei:
een haar in de boter tussen button en hamilton?

Ik denk niet dat het erg 'gepast' zou zijn om zeer uitbundig te doen na zo'n fiasco voor Webber & Vettel, Hamilton & Button hebben de race eigenlijk 'cadeau' gekregen

(ik zeg niet dat ze onverdiend gewonnen hebben, integendeel; als Webber & Vettel niet gecrashed waren weet ik niet wie er zou gewonnen zijn)

hatetn

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Ik denk niet dat het erg 'gepast' zou zijn om zeer uitbundig te doen na zo'n fiasco voor Webber & Vettel

waarom niet? ze moeten bij mclaren niet inhouden omdat iemand anders een fout maakt. dan mocht er in monaco niet gefeest worden omdat button zijn motor het begaf

ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee

Anoniem04

Legacy Member
Ik denk trouwens ook dat Hamilton niet echt gelukkig was dat er nog een inhaalpoging kwam van zijn teammaat ookal werd hem gezegd dat hij fuel moest sparen.

Vettel had de keuze, links van Webber gaan en hopen dat Webber vriendelijk genoeg is om plaats te maken of langs rechts gaan en op zeker spelen als er iets fout zou gaan.

Hij is links gegaan, heeft Webber proberen weg te duwen en gecrasht. Zo zie ik het althans.

falc.be

Legacy Member
hatetn zei:
waarom niet? ze moeten bij mclaren niet inhouden omdat iemand anders een fout maakt. dan mocht er in monaco niet gefeest worden omdat button zijn motor het begaf

ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee

lol in 2005 zat iedereen hier moord en brand te schreeuwen omdat Alonso enthousiast was na winst op de nurburgring

RaZoR be

Legacy Member
Zyh zei:
En Alonso rijdt er ook nog iemand uit. Had Petrov Alonso er uit gereden, hij zou een penalty krijgen waarschijnlijk -_-

lijkt mij niet echt een "uitrij maneuvre"... Ze waren gewoon zij aan zij aan het racen, waar ze heel efkes elkaar raken. Jammer voor Petrov.

Trouwens, had die eigenlijk een fout gemaakt ofzo in een aantal ronden ervoor. Alonso was in de laatste sector ineens 1 sec sneller

Ace of Spades

Legacy Member
hatetn zei:
waarom niet? ze moeten bij mclaren niet inhouden omdat iemand anders een fout maakt. dan mocht er in monaco niet gefeest worden omdat button zijn motor het begaf

ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee

Dat zeg ik ook niet hoor (dat ze niet mogen feesten). Ik had het vooral over de 'serieuze' sfeer die in het algemeen rond het podium hing, precies of men wou vooral niets verkeerd zeggen. Die dingen gebeuren idd.

Ik vermoed dat het Hamilton een beetje dwarszit dat Button hem probeerde in te halen ook al was er gezegd dat zijn fuel kritiek was, zelf vreesde ik toen een herhaling van wat er bij Webber & Vettel gebeurd is.

hatetn

Legacy Member
falc.be zei:
lol in 2005 zat iedereen hier moord en brand te schreeuwen omdat Alonso enthousiast was na winst op de nurburgring



mss omdat alonso daar zat: ik was de beste vandaag en niemand kwam in de buurt?

het is niet dat het in de laatste ronde is gebeurt en dat het een onderdeel was die het begaf. ze waren beide in de fout dus pech

schumacher zat in spanje ook te feesten toen hakinnen er op het einde uitging maar hij had tenminste de ballen om te zeggen dat hij niet de beste was op die dag maar dat de race wel tot het einde duurt

JackM

Legacy Member
kocabar zei:
kwil u der wel es zien rijden, en spreek dan nog es zo over die mensen :niceone:

Ten eerste is het mijn job niet om daar te rijden.
Ten tweede is het niet de bedoeling van uzelf, laat staan uw teamgenoot van de baan te rijden als ge in posities 1 en 2 ligt.

Kben eens benieuwd hoe men zou reageren op mij moest ik in een prestigeproject ff ne muur laten afbreken waardoor den helft van een gebouw instort. Ze zullen wslk ook wel zeggen, tgeeft nie, de volgende keer beter ;) hier nog uw resterende miljoenen.

meino

Legacy Member
ma vettelke toch, wat was me dat?
lewis, raap uw lip es op en plakt ze terug tegen uw madam!
schumi kan terug een beetje mee olé olé.

zo, tot zover mijn diepere inzichten in deze race!

Defkes

Legacy Member
Lijkt me toch dat Horner meer naar Webber wijst. 5 keer herhalen "give each other space". Al heeft hij maar een versie van het verhaal gehoord dus mss dat dat nog draait.

Swat, leuke race. Jammer dat Button niet meer mocht, al is dat uiteraard perfect te begrijpen. Schumacher 4e, de prestaties zijn groeiende en dat zien we graag :p.

Off-topic: al een geluk dat Scherzinger haar looks heeft. Toch ma een geit :p (al mag ze nog altijd aankloppen).

ShApeBE

Legacy Member
Defkes zei:
Lijkt me toch dat Horner meer naar Webber wijst. 5 keer herhalen "give each other space". Al heeft hij maar een versie van het verhaal gehoord dus mss dat dat nog draait.

Swat, leuke race. Jammer dat Button niet meer mocht, al is dat uiteraard perfect te begrijpen. Schumacher 4e, de prestaties zijn groeiende en dat zien we graag :p.

Off-topic: al een geluk dat Scherzinger haar looks heeft. Toch ma een geit :p (al mag ze nog altijd aankloppen).

Heb je het over dat interview op bbc? Toen hij dat zei dacht ik net hetzelfde en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hem gelijk moet geven. Vettel was er praktisch voorbij dus is het aan webber om hem de ruimte te geven als TEAMGENOOT, moest vettel in een ander team zitten zou webber meer gelijk gehad hebben.

Ace of Spades

Legacy Member
Defkes zei:
Lijkt me toch dat Horner meer naar Webber wijst. 5 keer herhalen "give each other space". Al heeft hij maar een versie van het verhaal gehoord dus mss dat dat nog draait.

Die indruk had ik ook, ik denk dat de gemoederen direct na het gebeuren nogal verhit moeten geweest zijn. De reactie van Vettel achteraf was wel goed ingestudeerd: 'ik praat niet slecht over teamgenoten'. Het was toen makkelijk geweest om uit de biecht te klappen, mijn eerste gedacht toen ik het zag gebeuren was eerder van 'WTF, wat doen die nu'.

ShApeBE zei:
Heb je het over dat interview op bbc? Toen hij dat zei dacht ik net hetzelfde en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hem gelijk moet geven. Vettel was er praktisch voorbij dus is het aan webber om hem de ruimte te geven als TEAMGENOOT, moest vettel in een ander team zitten zou webber meer gelijk gehad hebben.

In de replays zie je dat Webber zijn lijn aanhoudt en dat Vettel indraait (te vroeg?) en tegen hem rijdt. Ja, hij is er al half voorbij, maar hij is nog steeds niet 'clear'. Dat Webber plaats moet maken, ok, maar je bent ook niet verplicht om je teamgenoot zomaar voorbij te laten als die je inhaalt hé, al zeker niet als je daarvoor van je lijn moet afwijken.

Don't get me wrong, voor mij zijn ze beiden in fout, al is het natuurlijk makkelijk om vanuit je luie zetel kritiek te leveren (heb het hier over mezelf). Het zal vnl. een misrekening geweest zijn van beiden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Webber dat manoeuvre van Vettel (het naar rechts komen) toen verwacht had.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan