Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darkgnome zei:Vettel had gas moeten terugnemen...
Webber had imo wat meer plaats mogen geven, maar het was wel Vettel zijn schuld.Darkgnome zei:Vettel had gas moeten terugnemen...
.CosMiced zei:groot ego he <.< gelukkig is dat maar gebleven , konnen wel gewonden gevallen zijn <.<
Mhmm, maar als dat u team maat is probeer je dat wel op een risicoloze manier te doen.Tuninboy zei:Wtf kerel. Iedereen zou voorbij proberen te rijden als ge sneller zet.

kingsodab0mb zei:Mhmm, maar als dat u team maat is probeer je dat wel op een risicoloze manier te doen.![]()