Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

ShApeBE

Legacy Member
squan zei:
Dat was inderdaad Vettel zijn schuld, hij kwam naar binnen om de bocht te halen, dacht waarschijnlijk dat Webber ook wat zou laveren (vooral omdat hij ervoor zat) maar deed dat dus blijkbaar te aggressief en te vroeg.

Ik denk dat ze er alletwee veel schuld bij hebben. Webber omdat Vettel zijn wagen er al voor de helft voorbij was en omdat vettel ook niet het risico wil lopen om ingehaald door hamilton door webber zijn tragere pace.
En vettel zijn fout omdat hij mss te vroeg en te aggresief naar buiten ging en omdat je normaal je ploeggenoot niet oversteekt.
Het is een mes dat langs twee kanten snijdt.

kingsodab0mb

Legacy Member
Tuninboy zei:
Webber is wel diegene die naar links gaat(of zie ik zo slecht.), want de volgende bocht moest je toch via rechts insnijden om de binnenkant te nemen.
Ik zag het anders, volgens mij hield Webber gewoon zijn lijn en ging Vettel juist iets naar rechts om dan links in te snijden. Met de gedachte dat Webber wel plaats zou maken ... wat niet gebeurde.

LoL Mclarens nu ook aan het racen :p

xDama

Legacy Member
Het was op zijn minst evenveel fout van Webber als van Vettel. Reacties als 'Vettel moest gas terugnemen', fuck dat.

Webber had meer ruimte moeten laten en Vettel had niet zo snel naar rechts mogen uitwijken.

Tuninboy

Legacy Member
kingsodab0mb zei:
Ik zag het anders, volgens mij hield Webber gewoon zijn lijn en ging Vettel juist iets naar rechts om dan links in te snijden. Met de gedachte dat Webber wel plaats zou maken ... wat niet gebeurde.

LoL Mclarens nu ook aan het racen :p

We zullen de reactie's wel zien sewes. :p

exo

Legacy Member
Tuninboy zei:
Waarom is dit Vettel zijn schuld ? Webber is veel trager. F1 is geen teamsport, it's about the best.

666-Damarus-666 zei:
Het was op zijn minst evenveel fout van Webber als van Vettel. Reacties als 'Vettel moest gas terugnemen', fuck dat.

Webber had meer ruimte moeten laten en Vettel had niet zo snel naar rechts mogen uitwijken.

Idd, Vettel valt maar 50% te verwijten, de andere helft is bij Webber te zoeken. Vettel wilt ten minste racen als een vent ipv al die pussies hier. Pussycatdolls zijnt.

whatever9

Legacy Member
wel zot eigenlijk...de mclarens moeten naft sparen maar vechten wel voor P1, dus ze moeten vertragen maar racen tegen elkaar....dus als er 1 vertraagd dan is de andere voorbij. Wat doe je dan als piloot? :s

hatetn

Legacy Member
vettel was te agressief en webber laat te weinig plaats. zo simpel is het


dat hamilton het volhoudt met zo'n domme irritante geit

Zyh

Legacy Member
En Alonso rijdt er ook nog iemand uit. Had Petrov Alonso er uit gereden, hij zou een penalty krijgen waarschijnlijk -_-

falc.be

Legacy Member
ondanks het circuit 1 van de betere races van het seizoen, er is constant voor de kop gevochten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan