Shaddix zei:
straf dat het zo uitvergroot wordt
er zijn dit seizoen nog twijfelachtigere duels geweest tussen ploegematen, zoals Alonso-Massa bij de pitentry, met het enige verschil dat dat nog net goedliep, en hier niet
het is gewoon een race-incident, Webber gaf Vettel niet genoeg ruimte, en Vettel maakte een inschattingsfout
beide zijn evengoed verantwoordelijk
Vind ik ook. Maar ja, als de leiders van de wedstrijd elkaar eraf rijden mag je wel gedoe verwachten natuurlijk, en zeker als ze voor hetzelfde team rijden. Er kan dus zeker het een en ander over gezegd worden, maar je vat het idd goed samen. Webber gaf niet genoeg ruimte, Vettel was te optimistisch.
hatetn zei:
hadden ze echt te weinig benzine of was het: we zijn 1-2 dus we gaan uitbollen naar de finish. ze hadden geen tegenstand en de rondetijden konden een stuk lager als ze echt wilden sparen
Goed gezien, volgens mij was er helemaal geen sprake van een benzinetekort, Whitmarsh zag een 2de Red Bull-scenario gewoon al aankomen en daarom heeft hij maar geprobeerd in te grijpen denk ik. Met matig succes, want Button had er precies nog wel zin in.
hatetn zei:
ik had het vooral op de manier waarop button en hamilton bezig waren tegen elkaar. het zag er me toch uit dat er iets verkeerd zat tussen de twee
Idd, was wsch wat verwarrend. Eerst dat bericht over die fuel en dan Button die aanvalt. Nu goed, ik vind niet dat Hamilton zo beteuterd moet kijken. Uiteindelijk wel mooi gewonnen en 't is niet alsof hij niet precies hetzelfde zou proberen moesten de rollen omgedraaid geweest zijn.
Scifo zei:
Op de beelden is duidelijk te zien dat Webber totaal geen ruimte laat. Dus alle schuld op Vettel steken is overdreven.
Het feit dat Vettel zo makkelijk Webber passeert, roept ook al vragen op.
Het zou stom zijn van Vettel om geen actie te plaatsen op het rechte stuk. Het zag er zeer clean uit. Die actie van Hamilton op Button was veel risicovoller. Als Button daar geen ruimte geeft is het gewoon hetzelfde verhaal...
Het was natuurlijk Hamilton zn enige kans om Button terug te pakken. Heerlijk duel, en daar laten ze in tegenstelling tot Red Bull zien hoe het wel moet
