Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

falc.be

Legacy Member
marcel zei:
YouTube - Monticello Motor Club Full course BMW M3 6-30-09 Trackmasters GVC PDA

dit zou een mogelijke locatie zijn voor een nieuwe GP in de VS. dit is géén grap, Herr Tilke is al gaan kijken, en vindt het een geschikte locatie mits een paar 'minor' aanpassingen. En er is al gepraat met de seniele dwerg aka Bernie Ecclestone.

Monticello Motor Club making United States Grand Prix bid | F1 Fanatic - The Formula 1 Blog

Zou zoiets zijn als een GP van Belgie in Mettet

Dat herman tilke dit een goede baan vind is net geen goed teken

hatetn

Legacy Member
falc.be zei:
Dat herman tilke dit een goede baan vind is net geen goed teken


mits een paar aanpassingen. er zal dus wel iets goeds aan zijn maar dat wordt aangepast

blizzard

Legacy Member
hatetn zei:
mits een paar aanpassingen. er zal dus wel iets goeds aan zijn maar dat wordt aangepast

Waarschijnlijk een paar mogelijkheden om in te halen, zou ongehoord zijn voor Tilke :o

Gothrek

Legacy Member
blizzard zei:
Stefan GP had die gekocht, maar die kregen uiteindelijk geen startbewijs.

Wat eigenlijk jammer is, want ze zouden denk ik de beste van de nieuwe teams geweest zijn met zo een auto.

Defkes

Legacy Member
LuCian zei:
defkes heeft daar vroeger artikelen voor geschreven dacht ik

Toen de kwaliteit van de site nog beter was (ondertussen 5 jaar geleden ofzo). Nadien is de redactie vertrokken en hebben we f1media opgericht. Jammer genoeg heb ik het laatste jaar geen tijd meer gehad om een artikel te pennen.

Over Stefan GP: heb het persoonlijk nooit voor die mannen gehad. Leek me altijd iets louche mee aan de hand à la Midland enkele jaren geleden.

xDama

Legacy Member
falc.be zei:
Dat circuit doet me heel hard denken aan interlagos, daar dan met de klok mee


Dit had de toyota van 2010 moeten zijn

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/05/RCEcoverjul.jpg

Nakajima heeft blijkbaar wel met deze wagen gereden.

andere interessant feit, die wagen heeft een systeem om de rijhoogte aan te passen. iets waarvan red bull ook van verdacht werd.

Ziet er wel een heerlijke bak uit. Is daar nog iets meer rond te vinden?

Edit: http://f1around.wordpress.com/2010/...carro-com-o-qual-a-toyota-competiria-em-2010/

Doet mij feitelijk enorm aan de Williams denken.

Mee

Legacy Member
Mja, elke naakte (enkel carbon fibre) huidige F1 ziet er zo goed uit hoor :).

bumba007

Legacy Member
Zou eigenlijk nog een goede idee zijn,

naakt carbon en daarover de sponsors etc

Defkes

Legacy Member
Net volgend bericht naar BBC gestuurd:

Addressed to: Jake Humphrey

Dear Mr Humphrey,

I do not know whether this message will reach you, but I sincerely hope so. I have been watching Formula One now for thirteen years. I've seen pretty much every special there is to see. However, as far as I know, one important aspect has never been covered during a Formula One broadcast.

I am talking about the Formula Una's. Every race there is a huge amount of gorgeous women standing in front of the cars, without getting any special attention.

Please give those women the attention they deserve and make every man happy.

PS: I'm pretty sure you will enjoy making the special.

Yours sincerely,

Dave Verhoeven,
F1 fanatic

Nu hopen dat het opgepikt wordt :p.

edit: om nog één keer terug te komen op de straf van Schumacher, een interessant fragment van de radio communicatie tussen Hamilton en McLaren. Blijkbaar wisten ze bij McLaren wel dat er niet meer ingehaald mocht worden.

falc.be

Legacy Member
Ik hoop dat ge maar aan het grappen zijt want anders: :wtf:

bumba007 zei:
Zou eigenlijk nog een goede idee zijn,

naakt carbon en daarover de sponsors etc

probleem is dat de verflagen bijdragen aan efficientie van aerodynamica

Defkes

Legacy Member
falc.be zei:
Ik hoop dat ge maar aan het grappen zijt want anders: :wtf:

Nope. 100% serieus. En als er ooit een special komt over pit babes, zullen jullie mij dankbaar zijn :p.

Wie niet waagt...

JackM

Legacy Member
Pit babes ... alsof er op internet nie genoeg vrouwen te vinden zijn met nog minder aan ...
OOTOOTS GVD!!

vishnusixclix

Legacy Member
Defkes zei:
Nope. 100% serieus. En als er ooit een special komt over pit babes, zullen jullie mij dankbaar zijn :p.

Wie niet waagt...

kerel... FUCK die babes. Als ik een wijf wil zien dan ga ik in't echt wel naar iemand zien. Ik wil F1 zien, met zoveel mogelijk duiding en achtergrondinformatie...
Wijven op tv, da's iets voor JIMtv of GunkTV etc.


(niet zo hard bedoelt als het misschien kan klinken hoor. Maar ik heb daar nu écht geen goesting in hoor :p )

squan

Legacy Member
Martin Brundle doet toch al zijn beste met die ene collega-reportster op de grid zullleeuh!

Defkes

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
kerel... FUCK die babes. Als ik een wijf wil zien dan ga ik in't echt wel naar iemand zien. Ik wil F1 zien, met zoveel mogelijk duiding en achtergrondinformatie...
Wijven op tv, da's iets voor JIMtv of GunkTV etc.


(niet zo hard bedoelt als het misschien kan klinken hoor. Maar ik heb daar nu écht geen goesting in hoor :p )

Lol. Elke week zit er 10 min Hami - Button in die telkens hetzelfde cd'tje afspelen. Mogen ze van mijn part toch 5 min afpitsen om wat lekkers te tonen :p.

Bovendien hangt er voor mij een bak bier aan vast ALS er dit seizoen een special komt over pit babes (en geef toe, die kans is klein :p).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan