Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
falc.be zei:ah ffs incident is al lang afgehandeld en jullie zitten er nog over te zagen
juist of niet, get over it
stageline zei:Dit is van een andere race zoals het moet zijn, dit is niet wat ik althans in monaco heb gezien dus schumacher en brawn hebben sowieso gelijk dat die marshalls en damon loser hill in de fout zijn.
![]()
Dillyracer zei:Doe toch zo idioot niet tov Damon Hill, dat incident is bijna 20 jaar geleden.
stageline zei:16jaar geleden en als je hill met coulthard bezig heb gehoord over schumacher dan weet je het wel, je hebt dat niet gehoord dus ik neem het u niet kwalijk maar ik ga er gewoon niet meer verder op in, het is een gesloten hoofdstuk die niet zal vergeten worden.
stageline zei:Ik heb mooi aangetoond hoe dat juist moet en zit ivm safety car, dit was er niet in monaco, died toont meer dan ooit aan schumacher gewoon in zijn recht was en ten onrechte bestraft is geweest en wat voor straf dan nog, echt een schande.
Zo word het natuurlijk wel heel makkelijk om schumacher te gaan afkraken deze niet goed genoeg meer zou zijn en noem maar op. :doh:
Dillyracer zei:Het was vooral de bedoeling om die 20 jaar serieus te nemen.
Dat er een vete tussen die 2 is, dat kan ik nog begrijpen. Maar als supporter na al die jaren nog iemand uitschelden wanneer je de kans krijgt ookal is hij niet alleen verantwoordelijk voor die straf, dat vind ik belachelijk.
Want alleen Damon Hill heeft daarover beslist :ironic:

hatetn zei:idd bij hill zit het nog steeds diep. er komt gewoon geen goed woord over schumi uit die gast
666-Damarus-666 zei:Het zit vooral diep bij al die schumi-fanboys als hij een straf krijgt. En los van de huidige feiten heeft Hill meer dan gelijk om geen goed woord over Schumacher te praten.
Maar echt, wat een hoop ZEVER hier. Het incidentje is gebeurd, Schumacher kreeg zijn straf, Mercedes tekent geen protest aan, zaak gesloten.
Of gaan we hier nog 5 pagina's liggen mekkeren?