Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

vloet

Legacy Member
Mja, ze zeggen het zelf: "In het belang van de sport". Ze willen wsl zo weinig mogelijk zever en gewoon respect tonen aan de stewards.

Android

Legacy Member
Ik versta die redenering toch niet hoor. Als ik ergens gelijk in heb of weet dat er grote zekerheid is zo'n beroep/discussie te winnen, zal ik er altijd voor gaan, ongeacht de uitkomst. Stel dat Mercedes die 5 of 6 punten (van respectievelijk "afgenomen" 6de / 7de plaats) nog nodig heeft op het einde van het seizoen in de constructeurstitel...

Enfin ik kan dat niet begrijpen. Stel dat ze het beroep wel aangaan en die argumenten op tafel gooien die we ondertussen al allemaal uitvoerig kennen, daardoor het beroep zouden winnen, dan zal die regel net zo goed nog aangepast en bekeken worden door de FIA om in de toekomst dergelijke situaties te vermijden.

eniac

Legacy Member
Bwah, MGP zal geen kampioenschap willen, dus zo enorm veel hangt er niet van af. Waarschijnlijk laten ze het daarom gewoon vallen. Misschien speelt het zelfs in het achterhoofd dat ze zo wat goodwill kunnen kweken bij de FIA betreffende eventuele latere voorvallen (zodat MSC of NR ook eens een reglement kunnen overtreden zonder gestraft te worden, cfr. Alonso & Hamilton paar races geleden ;) ).

Ben wel benieuwd op welke manier ze de regel gaan aanpassen.

Android

Legacy Member
Ik zeg niet dat MGP een kampioenschap wil winnen, daar lijkt de auto mij in het algemeen niet sterk genoeg voor, maar het kan snel keren. Ik dacht aan x-aantal puntjes tekort om 3de plaats of whatever te halen bij constructeurs, daar staat een pak geld meer/minder tegenover. En een F1 team dat geld niet belangrijk zou vinden...not going to happen. :-)

stageline

Legacy Member
Dit is van een andere race zoals het moet zijn, dit is niet wat ik althans in monaco heb gezien dus schumacher en brawn hebben sowieso gelijk dat die marshalls en damon loser hill in de fout zijn.

australia-safety-car-finish.jpg

hatetn

Legacy Member
lol enkele dagen het F1 nieuws niet gevolgd en dan zie je zoiets. na de race was er op BBC zelfs geen discussie of het mocht of niet. overal groen + over de witte lijn = legaal. dan zou je denken dat ze nu meer bekwame stewards zouden hebben maar nee. of heeft het hill vs schumi deel er weer iets mee te maken:ironic:

er was wss geen enkele mens die F1 volgt die er een fout in zag.

falc.be

Legacy Member
ah ffs incident is al lang afgehandeld en jullie zitten er nog over te zagen

juist of niet, get over it

stageline

Legacy Member
falc.be zei:
ah ffs incident is al lang afgehandeld en jullie zitten er nog over te zagen

juist of niet, get over it

Ik heb mooi aangetoond hoe dat juist moet en zit ivm safety car, dit was er niet in monaco, died toont meer dan ooit aan schumacher gewoon in zijn recht was en ten onrechte bestraft is geweest en wat voor straf dan nog, echt een schande.
Zo word het natuurlijk wel heel makkelijk om schumacher te gaan afkraken deze niet goed genoeg meer zou zijn en noem maar op. :doh:

Mercedes heeft dit alleen gedaan omdat ze die regel gaan herbelijken waarmee ze aantonen ze in de fout zijn gegaan.

De enige juiste optie is schumacher geven waar hij rech top heeft en das die 6de plaats.

Voor de rest is de zaak idd afgesloten maar niet vergeten.

Zoals ik reeds eerder al had gepost, ze gaan in de pits naast elkaar gaan staan en de ene begint daar op te trekken om zo de ander voor te blijven? massa hinderde duidelijk button en werd ook niet bestraft tijdens de qualificatie en ik heb nog zo'n paar voorbeelden gepost en waar niemand is bestraft geweest.

Anoniem04

Legacy Member
stageline zei:
Dit is van een andere race zoals het moet zijn, dit is niet wat ik althans in monaco heb gezien dus schumacher en brawn hebben sowieso gelijk dat die marshalls en damon loser hill in de fout zijn.

australia-safety-car-finish.jpg

Doe toch zo idioot niet tov Damon Hill, dat incident is bijna 20 jaar geleden.

stageline

Legacy Member
Dillyracer zei:
Doe toch zo idioot niet tov Damon Hill, dat incident is bijna 20 jaar geleden.

16jaar geleden en als je hill met coulthard bezig heb gehoord over schumacher dan weet je het wel, je hebt dat niet gehoord dus ik neem het u niet kwalijk maar ik ga er gewoon niet meer verder op in, het is een gesloten hoofdstuk die niet zal vergeten worden.

hatetn

Legacy Member
stageline zei:
16jaar geleden en als je hill met coulthard bezig heb gehoord over schumacher dan weet je het wel, je hebt dat niet gehoord dus ik neem het u niet kwalijk maar ik ga er gewoon niet meer verder op in, het is een gesloten hoofdstuk die niet zal vergeten worden.



idd bij hill zit het nog steeds diep. er komt gewoon geen goed woord over schumi uit die gast

vishnusixclix

Legacy Member
stageline zei:
Ik heb mooi aangetoond hoe dat juist moet en zit ivm safety car, dit was er niet in monaco, died toont meer dan ooit aan schumacher gewoon in zijn recht was en ten onrechte bestraft is geweest en wat voor straf dan nog, echt een schande.
Zo word het natuurlijk wel heel makkelijk om schumacher te gaan afkraken deze niet goed genoeg meer zou zijn en noem maar op. :doh:

jouw bronnen: internet

marshals hun bronnen: alle mogelijk FIA beeldmateriaal, teamdata en de officiele regelboeken die er tot hun beschikking zijn.

Damon Hill: intelligente volwassen mens

Waarde van gekwaak in deze topic: 0

² @ falc.be

Anoniem04

Legacy Member
Het was vooral de bedoeling om die 20 jaar serieus te nemen.

Dat er een vete tussen die 2 is, dat kan ik nog begrijpen. Maar als supporter na al die jaren nog iemand uitschelden wanneer je de kans krijgt ookal is hij niet alleen verantwoordelijk voor die straf, dat vind ik belachelijk.

Want alleen Damon Hill heeft daarover beslist :ironic:

boostah

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het was vooral de bedoeling om die 20 jaar serieus te nemen.

Dat er een vete tussen die 2 is, dat kan ik nog begrijpen. Maar als supporter na al die jaren nog iemand uitschelden wanneer je de kans krijgt ookal is hij niet alleen verantwoordelijk voor die straf, dat vind ik belachelijk.

Want alleen Damon Hill heeft daarover beslist :ironic:

Ksnap zelfs ni da die steward mag zijn terwijl schumacher terug meerijdt. Vindt dat nogal belangenconflict tbh.

Is lijk een rechter die een straf mag uitspreken tegen een overvaller. Terwijl de rechter degene was welke overvallen was.

FIA doet weer rare sprongen :p

vishnusixclix

Legacy Member
Belangenconflict. Welk mogelijk belang heeft Hill daar nu bij om Schumi die schamele 5 puntjes te ontzeggen? Hij zal er geen WK door verliezen, geen records meer mee breken, geen gezichtsverlies lijden (doet hij sowieso wel als hij het seizoen slecht zou uitrijden). En zoals ik al zei; het is een volwassen mens, en dat soort mensen geraakt over frustraties uit het verleden... (cfr. Schumacher vs Coulthard (spa) , E. Jordan vs Schumacher enz)

xDama

Legacy Member
hatetn zei:
idd bij hill zit het nog steeds diep. er komt gewoon geen goed woord over schumi uit die gast

Het zit vooral diep bij al die schumi-fanboys als hij een straf krijgt. En los van de huidige feiten heeft Hill meer dan gelijk om geen goed woord over Schumacher te praten.

Maar echt, wat een hoop ZEVER hier. Het incidentje is gebeurd, Schumacher kreeg zijn straf, Mercedes tekent geen protest aan, zaak gesloten.

Of gaan we hier nog 5 pagina's liggen mekkeren?

hatetn

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het zit vooral diep bij al die schumi-fanboys als hij een straf krijgt. En los van de huidige feiten heeft Hill meer dan gelijk om geen goed woord over Schumacher te praten.

Maar echt, wat een hoop ZEVER hier. Het incidentje is gebeurd, Schumacher kreeg zijn straf, Mercedes tekent geen protest aan, zaak gesloten.

Of gaan we hier nog 5 pagina's liggen mekkeren?


Hill voelde zich ongemakkelijk bij stewards - Formule 1 nieuws - GPUpdate.net

de laatste zin. ja dus we gaan blijven mekkeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan