Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

TeknomanFan

Legacy Member
Briatore als opvolger Ecclestone :s . We kunnen de F1 meteen overdragen aan de maffia

falc.be

Legacy Member
ik ben al langer aan het twijfelen aan de mentale gezondheid van ecclestone

Handsome Hermit

Legacy Member
Godmiljaar, een nog aan te leggen baan. Laten we hopen dat het weer geen Tilke-flutbaan wordt.

vishnusixclix

Legacy Member
Heh, Tilke is de officiele circuit-designer... dus wat denk je...

Daarbij komt ook nog dat nooit regen valt in Texas... gaat op voorhand saaie shit worden. Al die rednecks gaan daarenboven naar Nascar, naar WUSSIE-F1 (in hun ogen) gaat er geen kat op afkomen. Een racewagen moet gaan van bbbbrrrroooeeeeeem ipv IIIIAAAAAANNNNNNGGGG.
Lege tribunes gegarandeerd.

vishnusixclix

Legacy Member
INDY 500:

Baguette 24ste gekwalificeerd.
Hij verkeert in goed gezelfschap op de achtste lijn: de vrouwen Simona De Silvestro en Danica Patrick.

Oh boy, die ligt er van't begin al uit dan tussen die agressieve vrouwkes :)

falc.be

Legacy Member
Dat hij vooral maar oppast met Patrick, die zit regelmatig in incidenten verwikkeld en het is nooit haar schuld (bijna altijd haar schuld)

en texas = nascar + tilke circuit dat wordt een gigantische flop

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Heh, Tilke is de officiele circuit-designer... dus wat denk je...

Daarbij komt ook nog dat nooit regen valt in Texas... gaat op voorhand saaie shit worden. Al die rednecks gaan daarenboven naar Nascar, naar WUSSIE-F1 (in hun ogen) gaat er geen kat op afkomen. Een racewagen moet gaan van bbbbrrrroooeeeeeem ipv IIIIAAAAAANNNNNNGGGG.
Lege tribunes gegarandeerd.

Ik vraag mij ook af waar ze met hun gedachten zitten.

Mee

Legacy Member
Met de oude F1's ja, met de huidige miezerige V8's (:p) gaat dat tegenvallen.

marcel

Legacy Member
zal ook wel lukken ze ;)


in other news:
HRT heeft Dallara buiten gesmeten...

eniac

Legacy Member
Mee zei:
Met de oude F1's ja, met de huidige miezerige V8's (:p) gaat dat tegenvallen.

Een loodzware Veyron haalt 400+ met 1000PK.
Me dunkt dat een F1 met 800PK (of hoeveel is het nu?), betere aero en gearing die erop gericht is, daar niet bijster ver vanaf zal zitten...

marcel zei:
in other news:
HRT heeft Dallara buiten gesmeten...

Met wie had ik hier die discussie ook alweer over Dallara een paar maand geleden? :)

Dr. Doezel

Legacy Member
F1today zei:
Pirelli is vanaf volgend seizoen de officiële bandenleverancier van de Formule 1. Dat melden Italiaanse media als Autosprint en Italiaracing. Pirelli zou de strijd met Michelin voor de positie van bandenleverancier in zijn voordeel hebben beslecht.

Autosprint maakt melding van een contract tussen de Formule 1 en Pirelli tot en met 2013. De Italiaanse bandenfabrikant krijgt per team 1 miljoen euro in ruil voor gelijkwaardige behandeling voor alle renstallen. Pirelli zou slechts drie soorten slicks hoeven te leveren, namelijk zacht, medium en hard. De velgen blijven voorlopig 13 inch, met vergroting als optie voor de toekomst. El Mundo Deportivo bericht ondertussen dat Pirelli in dat geval ook de GP2 van banden gaat voorzien.

Defkes

Legacy Member
marcel zei:
zal ook wel lukken ze ;)

Honda heeft het een paar jaar geleden geprobeerd op een zoutvlakte en dat lukte niet :p.

De oude F1 wagens (met V10) zouden ook niet veel klaarmaken op die circuits aangezien die motoren toen maar een race moesten meegaan en dus meteen zouden ontploffen op een ovaal.

@Damarus en falc: Austin is na Silicon Valley misschien wel DE technologiestad van Amerika. Qua Rednecks en NASCAR valt het daar dus wel mee :).

bumba007

Legacy Member
Off : Siliconvalley is geen stad maar een industriegebied in Santa Clara Valley ( welke dan weer een vallei is :) )

On : Ik zie een f1 echt niet zitten in de US ze, die mannen kicken daar enkel op motorgeluiden, hoe luider hoe beter daar.

Tsubasa

Legacy Member
race van dit weekend: boeiend? (inhaalmogelijkheden, etc?)
(want kan niet kijken en hoop dat het een saai circuit is :p, dit circuit ken ik niet goed dermee)
(zaterdag en maandag examen en zaterdagavond een trouwfeest anders zou ik wel een gaatje vinden)

hatetn

Legacy Member
Defkes zei:
Honda heeft het een paar jaar geleden geprobeerd op een zoutvlakte en dat lukte niet :p.

De oude F1 wagens (met V10) zouden ook niet veel klaarmaken op die circuits aangezien die motoren toen maar een race moesten meegaan en dus meteen zouden ontploffen op een ovaal.

@Damarus en falc: Austin is na Silicon Valley misschien wel DE technologiestad van Amerika. Qua Rednecks en NASCAR valt het daar dus wel mee :).



het punt dat ze op het circuit in dat seizoen hogere snelheden hebben gehaald dan in die test zegt ook al veel.

maar idd f1 motoren zijn niet gebouwd om constant op het max te draaien

Defkes

Legacy Member
bumba007 zei:
Off : Siliconvalley is geen stad maar een industriegebied in Santa Clara Valley ( welke dan weer een vallei is :) )

On : Ik zie een f1 echt niet zitten in de US ze, die mannen kicken daar enkel op motorgeluiden, hoe luider hoe beter daar.

Off: I know, maar was idd ni duidelijk in mijn post :).
On: dan zitten ze met F1 toch goed? Veel harder geluid kan je met een motor niet maken denk ik (al ben ik wel akkoord dat het een ander soort geluid is ;)).

evil-duckie zei:
race van dit weekend: boeiend? (inhaalmogelijkheden, etc?)
(want kan niet kijken en hoop dat het een saai circuit is :p, dit circuit ken ik niet goed dermee)
(zaterdag en maandag examen en zaterdagavond een trouwfeest anders zou ik wel een gaatje vinden)

Turkije biedt 1 echte inhaalsmogelijkheid (bocht 12 na een gigantisch recht stuk), maar mannen als Hami, Schumi en Alonso zullen er nog wel een paar vinden (Massa niet, die rijdt eerst :p). Vond het de voorbije jaren trouwens altijd een van de betere races, maar dat zal eerder zijn omdat Massa daar schitterende prestaties neerzette.

hatetn zei:
het punt dat ze op het circuit in dat seizoen hogere snelheden hebben gehaald dan in die test zegt ook al veel.

maar idd f1 motoren zijn niet gebouwd om constant op het max te draaien

True en true :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan