Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:maar haal Hamilton weg, zet Bottas als P1, en die wordt ook kampioen. misschien niet zo vlot als Hamilton, maar vlotter als Vettel bij Ferrari.
BuYcKi zei:"Wel blijft overeind dat onder meer motorische kosten en de salarissen van coureurs buiten dit budgetplafond vallen."
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieu...oord-met-lager-budgetplafond-en-hervormingen/
Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.StruikGewas zei:Renault in héél slechte papieren volgens de media. Ik zie ze zeker hun F1 activiteiten stopzetten.
sink zei:Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.
En dan is talloze miljoenen in de F1 pompen volgens velen niet meer te verantwoorden lijkt me.
Tenzij Nissan het boeltje overneemt. Is ook in de FE zo gebeurd dacht ik
Nissan zou ook 20000 jobs wereldwijd schrappen, voornamelijk in Europa.sink zei:Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.
En dan is talloze miljoenen in de F1 pompen volgens velen niet meer te verantwoorden lijkt me.
Tenzij Nissan het boeltje overneemt. Is ook in de FE zo gebeurd dacht ik
sink zei:Tja, ben maar aan't brainstormen
Er was nog een privé team dacht ik dat ook stond te springen om mee te doen. Team Panthera Asia of zoiets. En Renault heeft al Guanyu Zhou klaarstaan.
Shaddix zei:Campos? Die hadden 10 jaar geleden ook al goesting.