Archief - FIA Formula One 2020 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Opiniepeiling gesloten.

RipTor

Legacy Member
Bottas is nog maar 1 keer 2de geweest.
Dus die kan WDC worden ja... Maar een zekerheid is dat toch niet.

marcel

Legacy Member
tja, ze trekken ook wel alles naar Hamilton bij Mercedes he. Bottas wordt als niet meer als een wingman behandeld. ok, da's logisch: Hamilton is gewoon beter - draai de rollen om, en Hamilton zit dichter bij Bottas.
maar haal Hamilton weg, zet Bottas als P1, en die wordt ook kampioen. misschien niet zo vlot als Hamilton, maar vlotter als Vettel bij Ferrari.

vishnusixclix

Legacy Member
marcel zei:
maar haal Hamilton weg, zet Bottas als P1, en die wordt ook kampioen. misschien niet zo vlot als Hamilton, maar vlotter als Vettel bij Ferrari.

Tof, zo stellingen plaatsen zonder dat iemand dat ook maar kan tegenspreken omdat het toch maar whatif's zijn.

Jonas89

Legacy Member
[video=youtube;0fN5fkk-rMA]https://www.youtube.com/watch?v=0fN5fkk-rMA[/video]

:lol:

sink

Legacy Member
Het lijkt maar een formaliteitje, maar Stroll & Perez zjin officieel bevestigd voor volgend jaar bij Aston Martin(Racing Point).
Dus geen Hamilton die zou verhuizen dus naar Aston :p

StruikGewas

Legacy Member
Renault in héél slechte papieren volgens de media. Ik zie ze zeker hun F1 activiteiten stopzetten.

sink

Legacy Member
StruikGewas zei:
Renault in héél slechte papieren volgens de media. Ik zie ze zeker hun F1 activiteiten stopzetten.
Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.
En dan is talloze miljoenen in de F1 pompen volgens velen niet meer te verantwoorden lijkt me.
Tenzij Nissan het boeltje overneemt. Is ook in de FE zo gebeurd dacht ik

SomeDude

Legacy Member
sink zei:
Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.
En dan is talloze miljoenen in de F1 pompen volgens velen niet meer te verantwoorden lijkt me.
Tenzij Nissan het boeltje overneemt. Is ook in de FE zo gebeurd dacht ik

Is het dat ooit? Als uw ROI positief is wel maar anders eigenlijk niet

Mefke

Legacy Member
sink zei:
Ik geloof niet dat Renault als automerk zal verdwijnen, maar ze zouden wel enkele fabrieken in Frankrijk willen sluiten. Denk dat dat wsl nodig zal zijn om overeind te blijven, plus steun van de Franse overheid.
En dan is talloze miljoenen in de F1 pompen volgens velen niet meer te verantwoorden lijkt me.
Tenzij Nissan het boeltje overneemt. Is ook in de FE zo gebeurd dacht ik
Nissan zou ook 20000 jobs wereldwijd schrappen, voornamelijk in Europa.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk

sink

Legacy Member
Tja, ben maar aan't brainstormen :)
Er was nog een privé team dacht ik dat ook stond te springen om mee te doen. Team Panthera Asia of zoiets. En Renault heeft al Guanyu Zhou klaarstaan.

Mefke

Legacy Member
Ik denk dat deze crisis in de autosport wel eens heel wat gevolgen zou kunnen hebben. Renault zie ik uitstappen, zeker al omdat de resultaten uitblijven en ze geen teams meer hebben die motoren afnemen vanaf volgend jaar.
Mercedes zal wel motoren blijven leveren maar ik zie die met hun team toch ook nog stoppen.
En als we dan kijken naar haas, Sauber, Williams. Die hebben het zo al niet gemakkelijk. Ik denk dat het noodzakelijk werd om die Cost cap in te voeren om extra teams op de grid te krijgen en het aantrekkelijk te houden voor diegene die nu in F1 zitten.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk

BuYcKi

Legacy Member
sink zei:
Tja, ben maar aan't brainstormen :)
Er was nog een privé team dacht ik dat ook stond te springen om mee te doen. Team Panthera Asia of zoiets. En Renault heeft al Guanyu Zhou klaarstaan.

Er was een Spaans team/investeerder ook die interesse had in F1 had ik eens ergens gelezen.


Als Mercedes stopt met F1, dan mag iedereen stoppen met F1.. begrijp echt niet waarom die zouden stoppen?

RiCOManiaC

Legacy Member
Campos idd. Wouden als Campos Meta 1 de F1 in komen, uiteindelijk werd dat dan Hispania/HRT. Campos wel nog altijd actief in de F2 en F3 o.a. Ben wel benieuwd naar Panthera Team Asia.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan