RipTor
Legacy Member
En waarom zouden doorgaan ?BuYcKi zei:.. begrijp echt niet waarom die zouden stoppen?
Alles bewezen wat er te bewijzen valt. Kan alleen maar achteruit gaan nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom zouden doorgaan ?BuYcKi zei:.. begrijp echt niet waarom die zouden stoppen?
Mefke zei:Ik denk dat deze crisis in de autosport wel eens heel wat gevolgen zou kunnen hebben. Renault zie ik uitstappen, zeker al omdat de resultaten uitblijven en ze geen teams meer hebben die motoren afnemen vanaf volgend jaar.
Mercedes zal wel motoren blijven leveren maar ik zie die met hun team toch ook nog stoppen.
En als we dan kijken naar haas, Sauber, Williams. Die hebben het zo al niet gemakkelijk. Ik denk dat het noodzakelijk werd om die Cost cap in te voeren om extra teams op de grid te krijgen en het aantrekkelijk te houden voor diegene die nu in F1 zitten.
Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
RipTor zei:En waarom zouden doorgaan ?
Alles bewezen wat er te bewijzen valt. Kan alleen maar achteruit gaan nu.
FlatSix zei:McLaren gaat 1200 mensen ontslaan, waarvan 70 uit het F1 team.

BuYcKi zei:Dan kan ieder succesvol bedrijf stoppen toch? Beetje rare redenering.
RipTor zei:F1 is maar een klein stukje van Mercedes hé. Dat is geen gans bedrijf.
Volgens mij wordt dat ingeboekt onder marketing uitgaven. Dat wordt regelmatig bekeken of die marketing nog wel nut heeft. Of ze beter dat budget ergens anders voor gebruiken, ...
Ik zie niet in waarom ze nog lang zouden doorgaan. Als alle records zijn gebroken stoppen op het hoogtepunt. Dan kun je jaren teren op "meest succesvolle F1 team ooit".
Jonas89 zei:geen Zandvoort dit jaar
Jonas89 zei:geen Zandvoort dit jaar
Heb ook al gelezen dat Wolff en Stroll Sr samen Mercedes gaan overnemen van Daimler.xDama zei:De geruchten zijn ondertussen gigantisch dat er serieuze herstructureringen bij Mercedes gaan gebeuren en dat Wolff stopt als team principal. Ik verwacht bij Renault ook nog de nodige veranderingen.
2021 gaat bijzonder interessant worden.
vishnusixclix zei:Wolff is einde contract bij Mercedes en gaat niet verlengen.
xDama zei:De geruchten zijn ondertussen gigantisch dat er serieuze herstructureringen bij Mercedes gaan gebeuren en dat Wolff stopt als team principal. Ik verwacht bij Renault ook nog de nodige veranderingen.
2021 gaat bijzonder interessant worden.
