marcel
Legacy Member
FlatSix zei:Ondertussen schrapt Renault 14600 jobs, en Williams staat te koop.
de verkoop is één van de opties die overwogen wordt.
ondertussen hebben ze wel sponsor ROKiT buiten gezet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FlatSix zei:Ondertussen schrapt Renault 14600 jobs, en Williams staat te koop.
Hebt gij kinderen ?vishnusixclix zei:Zijn zoon's carrière is bijkomstig.
Cerulean zei:Als Hamilton de andere raket krijgt zal Lance vooral met een harde reality check te maken krijgen.
eniac zei:Dit lijkt me ook niet vast te staan. Mercedes heeft vanmorgen al een statement gebracht dat ze in F1 willen blijven met het team met Wolff als principal.
RipTor zei:Hebt gij kinderen ?
Als die een raket hebben waarmee zelfs Lance wereldkampioen kan worden. Zijt dan maar zeker dat Lance in die auto zit.
FlatSix zei:Ik weet niet of dat Ricciardo een dure coureur is? Bij Renault was die dat, maar wat is zijn loon bij McLaren?
marcel zei:ik kan mij niet inbeelden dat die zo heel veel gaat willen inleveren hebben, en dat zal dus nog een pak boven Norris of Sainz zitten.
BuYcKi zei:Volgende week beslissing omtrent Oostenrijk.
Officieel horen we pas na Pinksteren iets, maar Oostenrijkse media weten het zeker: de Oostenrijkse overheid geeft 'groen licht' voor twee Grands Prix op de Red Bull Ring op 5 en 12 juli aanstaande.